Reklama PPC

 

Skorzystaj z działań z zakresu PPC z użyciem narzędzi takich jak Google AdWords, Adkontekst, Bing/Yahoo Network, Yandex, AdRoll, YouTube. Obecnie jest to najefektywniejsza i najtańsza forma reklamy internetowej. Jej wyróżnikiem są natychmiastowe efekty odczuwalne już w momencie uruchomienia kampanii, a także ich pełna mierzalność, którą zapewnia dodatkowa integracja z narzędziami statystycznymi.

 

PPC to także innowacyjny sposób prowadzenia komunikacji pomiędzy marką a jej konsumentami. Charakteryzuje się ona bardzo wysokim zaufaniem wśród odbiorców poprzez swoją naturalność i brak inwazyjności poprzez realizację pull-strategy. 

 

Kompleksowe działania PPC, to również najlepsze rozwiązania dla e-commerce. Synergia działań w postaci linków sponsorowanych, reklamy kontekstowej i retargetingu, zapewnia realizację pełnego cyklu zakupowego użytkownika.

 

Jako agencja SEM spełniamy rygorystyczne wymogi Google z zakresu prowadzenia kampanii w programie Google AdWords, jesteśmy parnterem Google w programie Google Partners. Dbamy o ciągłą optymalizację, trwających kampanii zapewniając równocześnie wysoki wskaźnik jakości reklam, który przekłada się na wzrost wskaźnika ROI.

 

Korzyści z reklamy w wyszukiwarkach:

 

  • Opłata za kliknięcie nie za emisję
  • Wysoki zwrot z inwestycji
  • Precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów
  • Stała kontrola wydatków
  • Mierzalność skuteczności działań poprzez kompleksowe raporty umożliwiające określenie zwrotu z inwestycji
  • Weryfikacja konwersji (spełnienie przez użytkownika postawionych przed nim celów, np. dokonanie zakupu, wejście na określoną stronę, czy wypełnienie formularza kontaktowego)
  • Możliwość dotarcia do różnych targetów poprzez kierowanie reklamy na różne rynki, poszczególne: kraje, województwa, miasta, czy obszary
  • Doraźne wsparcie dla prowadzonych kampanii reklamowych

 

W celu zapewnienia najwyższych standardów naszym Klientom zapewniamy, iż nasze działania reklamowe z wykorzystaniem Google AdWords są wykonywane w sposób etyczny. Więcej na ten temat można przeczytać w Przewodniku dla reklamodawców: współpraca z partnerem zewnętrznym.

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close