• 24 EasyAudyt
  • Badura
  • CFE Polska
  • Chomikuj
  • CUK
  • DataSystem
  • Declare
  • Delkom
  • Digel
  • e-Buty
  • Emmerson
  • Ergo Hestia
  • Euro Styl
  • Expertsender
  • Ferring Pharmaceuticals
  • Gratka
  • GTS Energis
  • Haag
  • Hanza Pałac
  • Hotel Hanza
  • Instytut Aterotrombozy
  • Invicta
  • Jamel
  • Jotul
  • Kalorynka
  • Klinika Ambroziak
  • Lexus Gdynia
  • ŁazienkaPlus
  • Meble Wójcik
  • Mobile2
  • Moderna
  • Morizon.pl
  • Netia
  • Nokaut.pl
  • Novares
  • Perfect Construction
  • Prima Power
  • RedPlanet
  • Rubb
  • Samsonite
  • Scadinavian
  • Sferis
  • Solaris
  • Sopocka Fabryka Urody
  • Supervisor
  • Swiatubezpieczen.com
  • tanio.co
  • TC Forum
Case study Badura
Case study Badura
Case study Badura

Case study Badura

 

Wstęp

 

Badura to firma z bogatą historią, działająca na rynku od 1982 roku. Obecnie jest to jeden z czołowych producentów obuwia w Polsce, który posiada ponad 40 salonów w całym kraju.  Z końcem 2013 roku marka Badura wybrała agencję SEOgroup do kompleksowej obsługi działań reklamowych w internecie. Zbiegło się to w czasie również z odświeżeniem witryny sklepu. W tak konkurencyjnej branży było to spore wyzwanie.

 

Cel

 

Zbudowanie w ciągu roku (styczeń-grudzień 2014) silnej świadomości marki w internecie, która jest klasycznym przykładem brick and click. Działania miały przynieść podwójny efekt z jednej strony w postaci zwiększenia świadomości oraz sprzedaży w internecie z wykorzystaniem silnego fundamentu jakim była nowa platforma e-commerce, a z drugiej pobudzenie sprzedaży w salonach stacjonarnych marki. Słowem zintegrowana sprzedaż międzykanałowa. Oprócz istotnego zwiększenia akwizycji z wykorzystaniem najskuteczniejszych form reklamowych mającej w imponujący sposób przyprowadzić do sklepu nowych konsumentów równie ważnym aspektem było utrzymanie nowego oraz bieżącego klienta poprzez zastosowanie działań z zakresu retencji. Całość miała być zwieńczona działaniami, które zapewnią dotarcie do klientów znajdujących się na każdym etapie procesu zakupowego. Klient jasno zakomunikował, że oczekuje silnego uderzenia (w zasadzie nazwał to mocniej ;) ).

 

Rezultat

 

  • Zwiększenie widoczności w wyszukiwarce o 621% w 12 miesięcy (wyniki organiczne)
  • Zwiększenie ruchu nie-brandowego z wyników organicznych wyszukiwarek o 54% w 12 miesięcy
  • Zwiększenie całego ruchu organicznego (Google, Bing, Yahoo, Yandex) o 39% (IV kwartał 2013 vs. IV kwartał 2014)
  • Wzrost przychodów generowanych z wszystkich prowadzonych działań o kilkaset procent (IV kwartał 2013 vs. IV kwartał 2014)
  • Nawiązanie bezpośredniego kontaktu w wyszukiwarce z główną konkurencją
  • Poprawa jakości generowanego ruchu organicznego (IV kwartał 2013 vs. IV kwartał 2014):
    • Współczynnik odrzuceń zmalał o 20%
    • Śr. czas trwania odwiedzin wzrósł o 25%
Pobierz case study
Case study e-Buty
Case study e-Buty
Case study e-Buty

Case study e-Buty

 

Wprowadzenie

 

eButy.pl to lider wśród sklepów sprzedających obuwie w latach 2010 - 2013, gdy był obsługiwany przez agencję SEOgroup. W tak konkurencyjnej branży bardzo ciężko o dobrą widoczność marki w wyszukiwarce oraz w pozostałych mediach. 

 

Cel

 

Przed SEOgroup zostało postawione wymagające zadanie - zapewnić marce eButy.pl czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.pl oraz zintensyfikować sprzedaż wykorzystując do tego celu pełen wachlarz usług w postaci zaawansowanych działań SEO, PPC z udziałem Google AdWords oraz sieci reklamowej (Google AdSense, AdKontekst), a także SMO z wykorzystaniem Facebook Ads oraz Facebook Exchange (Retargeting).

Celem numer 1 był wzrost sprzedaży w sklepie o 100% w ciągu jednego roku od rozpoczęcia działań. Ponadto zwiększenie rozpoznawalności, widoczność i zaufania do marki w sieci.

 

Rezultat

 

  • Wzrost przychodu spółki w porównywalnych kwartałach do 160%
  • Wzrost przychodów z Google (organic) z 32% do 54%
  • Zwiększenie ruchu generowanego z SEO, PPC (Google AdWords / Retargeting, Adkontekst), SMO (Facebook Ads, Facebook Exchange) o 535% w 12 miesięcy
  • Dominacja w wynikach Google na najważniejsze słowa generyczne w tym wszystkie frazy produktowe (long tail)

 

Pobierz case study Zobacz referencje
Case study Morizon.pl
Case study Morizon.pl
Case study Morizon.pl

Case study Morizon.pl

 

Wprowadzenie

 

Morizon S.A. to jedna z czołowych polskich wyszukiwarek nieruchomości. W ramach istniejącej platformy każdego dnia promowane są setki tysięcy ofert mieszkań, domów, lokali użytkowych oraz działek.

 

Cel

 

Agencja SEOgroup została poproszona o stworzenie zaawansowanej strategii dotyczącej wdrożenia działań z zakresu szeroko pojętego marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W ramach nich został wykonany rozbudowany audyt SEO, optymalizacja witryny pod kątem SEO oraz proces pozycjonowania witryny. Równolegle zostały wdrożone działania wykorzystujące narzędzie Google AdWords (linki sponsorowane, reklamy kontekstowe i graficzne), a także Facebook Ads.

Nadrzędnym celem było zwiększenie w określonym czasie (lipiec 2010 - sierpień 2011) wysoko jakościowego ruchu (konwertującego) generowanego z wyszukiwarek, z sieci reklamowych / kontekstowych oraz portalu społecznościowego Facebook. Ponadto zwiększenie rozpoznawalności, widoczność i zaufania do marki za pomocą wyszukiwarek Google, Netsprint i Bing.

 

Rezultat

 

  • Zwiększenie widoczności w wyszukiwarce o 502% w 12 miesięcy (wyniki organiczne) 
  • Zwiększenie ruchu nie-brandowego z wyników organicznych wyszukiwarek o 32% w 14 miesięcy
  • Zwiększenie ruchu generowanego z SEO, PPC (Google AdWords, Adkontekst), SMO (Facebook Ads) o 47% w 14 miesięcy
  • Obniżenie śr. CPC w kampanii AdWords o 40%
  • Wzrost przychodów generowanych z działań o kilkadziesiąt procent

 

Zobacz referencje
Case study Invicta
Case study Invicta
Case study Invicta

Case study Invicta

 

Wprowadzenie

 

Kliniki i Laboratoria Medyczne INVICTA to lider na polskim rynku jeśli chodzi o leczenie bezpłodności, usługi medyczne, diagnostykę labolatoryjną i zabiegi związane z medycyną estetyczną. W tym dynamicznie rozwijającym się i konkurencyjnym sektorze niezbędne są wysokie zaufanie do marki oraz znakomita widoczność.

 

Cel

 

Istotne zwiększenie ruchu generowanego na główny serwis oraz serwisy satelickie na rynku polskim jak i zagranicznym poprzez wykorzystanie działań obejmujących pełną synergię SEO (Audyt SEO, Optymalizacja SEO, pozycjonowanie), jak i PPC z użyciem linków sponsorowanych emitowanych za pomocą Google AdWords oraz działań w sieci reklamowej (Google AdSense), także z zastosowaniem retargetingu. Taka strategia miała umożliwić dojście do pacjenta będącego na każdym etapie cyklu zakupowego (pełną akwizycję połączoną z retencją). Ponadto miała zapewnić marce dominację w wynikach Google, a tym samym znaczącą przewagę konkurencyjną. 

 

Rezultat

 

  • Wzrost ruchu generowanego z Google o 152%
  • Dominacja w Google - poczwórna widoczność marki na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.pl
  • Widoczność marki na pierwszej stronie wyników organicznych Google.co.uk na frazy generyczne

 

Zobacz referencje
Case study Solaris
Case study Solaris
Case study Solaris

Case study Solaris

 

Wprowadzenie

 

Solaris Bus & Coach to jeden z wiodących w Europie producentów nowoczesnych autobusów: miejskich, międzymiastowych, turystycznych, w tym hybrydowych. Produkty marki znajdują odbiorców na całym świecie. Integralną częścią działań marketingowych związanych z uruchomieniem nowego serwisu była jego szeroka promocja w sieci.

 

Cel

 

Zapewnienie widoczności witryny w poszczególnych wersjach językowych wyszukiwarki poprzez drobiazgową optymalizację pod kątem SEO. Ponadto, istotne polepszenie ekspozycji serwisu w wyszukiwarkach na najważniejsze słowa kluczowe zarówno w wynikach organicznych, jak i płatnych - co ważne detronizując jednocześnie konkurencję. Synergia działań SEO i PPC (linki spnsorowane z użyciem Google AdWords) miała zapewnić wygenerowanie wysokiej jakości ruchu oraz utrwalnie pozytywnego wizerunku marki wśród odbiorców i użytkowników. 

 

Rezultat

 

  • Zapewnienie widoczności serwisu w odpowiednich wersjach językowych wyszukiwarek 
  • Zwiększenie ruchu generowanego z SEO, PPC (Google AdWords) o 35% w 11 miesięcy
  • Zwiększenie widoczności w wyszukiwarce o 2500% w 9 miesięcy (wyniki organiczne) 
  • Detronizacja konkurencji w Google.pl na najważniejsze słowa kluczowe

 

Zobacz referencje
Case study Sferis
Case study Sferis
Case study Sferis

Case study Sferis

 

Wprowadzenie

 

Sferis to dynamicznie rozwijająca się specjalistyczna sieć sprzedaży detalicznej oferującą urządzenia IT i RTV/AGD. Spółka posiada własne salony zlokalizowane w najbardziej prestiżowych centrach handlowych największych miast w Polsce. Nieodzownym kanałem sprzedaży marki Sferis jest internet i rozwój sklepu www.sferis.pl. 

 

Cel

 

Zapewnienie maksymalnej widoczności w najbardziej prosprzedażowym kanale internetowym - wyszukiwarkach internetowych (Google, Bing, Onet) poprzez pełną optymalizację witryny pod kątem SEO, a także rozpoczęcie link buildingu w oparciu o frazy core’owe oraz wszystkie frazy produktowe (long tail). Cały proces miał być wsparty kampanią w Google AdWords (linki sponsorowane, sieć reklamowa - w tym retargeting), a także kampanią w sieci Adkontekst również z wykorzystaniem retargetingu.

 

W ten sposób miało być zapewnione dotarcie do konsumentów będących na każdym etapie procesu zakupowego. Wszystkie wykonywane działania miały być maksymalnie zoptymalizowane pod kątem sprzedaży. 

 

Rezultat

 

  • Zaindeksowanie wynikach wyszukiwania Google wszystkich stron, w tym produktowych
  • Ruch z SEO „long tail" wzrósł o 23% po wdrożeniu zaleceń optymalizacyjnych oraz wykonaniu odpowiedniego link buildingu 
  • Zwiększenie ruchu generowanego z SEO (Google, Bing, Onet), PPC (linki sponsorowane i sieć reklamowa Google AdWords oraz Adkontekst) o 278%, a przychodów z tych źródeł o 261% w 16 miesięcy

 

 

 

 

Case study Euro Styl
Case study Euro Styl
Case study Euro Styl

Case study Euro Styl

 

Wprowadzenie

 

EURO STYL, to prężnie rozwijający się deweloper działający na rynku trójmiejskim, budujący i sprzedający nieruchomości mieszkaniowe oraz komercyjne. 

 

Cel

 

Celem działań było zapewnienie długofalowej promocji poszczególnych inwestycji w wyszukiwarce Google z wykorzystaniem synergii działań SEO i PPC. Efekt miał być zapewniony poprzez zwiększenie widoczności serwisu matki oraz witryn satelickich w wyszukiwarce. Istotnym było przeprowadzenie drobiazgowego wdrożenia z zakresu optymalizacji wszystkich witryn pod kątem SEO oraz rozpoczęcie procesu ich pozycjonowania na frazy core’owe i long tail. Równolegle były przeprowadzone kampanie linków sponsorowanych oraz reklamy kontekstowej z wykorzystaniem Google AdWords.

 

Współpraca miała również na celu zwiększenie wiedzy zespołu EURO STYL z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych poprzez przeprowadzenie dedykowanego szkolenia.

 

Rezultat

  • Zwiększenie widoczności w wyszukiwarce o 1280% w 7 miesięcy (wyniki organiczne) 
  • Zapewnienie widoczności witrynie na Mapach Google
  • Zwiększenie ruchu generowanego z SEO, PPC (Google AdWords) o 201% w 24 miesiące 
  • Obniżenie śr. CPC kampani w Google AdWords o 350% w 6 miesięcy
  • Przeprowadzenie kompleksowego, dedykowanego szkolenia z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, które zwiększyło istotnie wiedzę zespołu EURO STYL odpowiedzialnego za marketing

 

 

 

Zobacz referencje
Case study Swiatubezpieczen.com
Case study Swiatubezpieczen.com
Case study Swiatubezpieczen.com

Case study Swiatubezpieczen.com

 

Wprowadzenie

 

Swiatubezpieczen.com, to działająca od października 2009 na polskim rynku porównywarka ubezpieczeń. 

 

Cel

 

Witryna napotkała niespodziewane trudności związane z wprowadzeniem aktualizacji algorytmu Google - Pingwin, który dotyczył nieprawidłowych linków kierujących do witryny. W następstwie spowodowało to znacznie obniżenie widoczności porównywarki na najważniejsze słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania oraz istotne zmniejszenie generowanego ruchu z wyników organicznych Google. Celem było szybkie i skuteczne wyeliminowanie problemu poprzez zdiagnozowanie całego profilu linków i oczyszczenie go z tych, które mogły być niewłaściwe.

 

Ponadto, celem było również zwiększenie zaufania do witryny poprzez wykonanie nieinwazyjnych i bardzo subtelnych działań za pomocą pozytywnych rekomendacji i opinii na temat Swiatubezpieczen.com z użyciem buzz marketingu.

 

Rezultat

 

  • Pełne uzdrowienie strony poprzez usunięcie kary związanej z aktualizacją algorytmu Google - Pingwin w ciągu 3 tygodni od rozpoczęcia kuracji 
  • Wsparcie link buildingu poprzez buzz marketing
  • Zwiększenie odsetka naturalnych linków kierujących do witryny

 

 

 

Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close