Baza wiedzy

Baza wiedzy to miejsce, w którym nasi eksperci przyjmują rolę najlepszych sensei 先生 marketingu internetowego i wyjaśniają, czym są i na czym polegają różnorodne działania reklamowe w Internecie. Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy. Miłej lektury!

Najpopularniejsze

123

Najnowsze

Co wpływa na sukces e-commerce – 10 kluczowych czynników!

Jakie czynniki wpływają na sukces e-commerce? W jaki sposób…
15 maja 2023/Autor Dominik Bigosiński

Specjalista Google Ads – kim jest, ile zarabia i jak nim zostać?

W marketingu internetowym istnieje wiele opłacalnych dróg kariery.…
9 maja 2023/Autor Dominik Bigosiński

Audyt Google Ads – co to jest i jakie elementy podlegają ocenie podczas analizy?

Reklama w Internecie stała się w ostatnich latach najważniejszym…
8 maja 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak sprawdzić ruch na stronie? Poznaj narzędzia analityczne

Jak sprawdzić ruch na stronie? Jeżeli jesteś przedsiębiorcą…
27 kwietnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Dlaczego Google Ads nie działa? Najczęściej popełniane błędy

Google Ads to świetny sposób na reklamę w internecie, ale…
25 kwietnia 2023/Autor Jakub Grabowski

Ile kosztuje sklep internetowy?

Założenie sklepu internetowego to nie tylko dogodna forma prowadzenia…
25 kwietnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Blog firmowy w e-commerce – dlaczego warto go prowadzić?

Prowadzenie bloga firmowego to nieodłączna część strategii…
19 kwietnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Nie twórz ofert, twórz strategie!

Przedstawiam nagranie z mojego wystąpienia podczas Festiwalu…
19 kwietnia 2023/Autor Michał Herok

Agencja SEO – czym się zajmuje?

Reklama w Internecie jest początkiem rozwoju Twojej firmy. Wybór…
17 kwietnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Pinterest – co to jest i jak wykorzystać go w biznesie?

Pinterest to internetowa platforma społecznościowa, umożliwiająca…
12 kwietnia 2023/Autor Oliwia Antoniak

Remarketing Google Ads – jak działa i jak go wykorzystać?

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez klientów jest najczęściej…
11 kwietnia 2023/Autor Oliwia Antoniak

Jaki CMS jest dobry pod SEO? – porównanie

Jaki CMS jest dobry pod SEO? Na to pytanie nie można odpowiedzieć…
30 marca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Case study – co to jest i jak je napisać?

Dzięki case study pokazać można potencjalnemu Klientowi swój…
29 marca 2023/Autor SEOgroup

Narzędzia SEO: przegląd i porównanie [Ranking TOP 20]

Jakie są najlepsze narzędzia SEO? Aby odpowiedzieć na to pytanie,…
28 marca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak pozyskiwać nowych klientów przez internet? 8 najbardziej skutecznych sposobów

Pozyskiwanie nowych klientów to kluczowe, ale i niełatwe zadanie…
25 marca 2023/Autor Oliwia Antoniak

Co to jest SEO? Optymalizacja stron internetowych

Działanie w postaci optymalizacji strony internetowej (SEO -…
21 marca 2023/Autor SEOgroup

Najpopularniejsze platformy e-commerce – ranking CMS

Od 2013 do 2022 roku liczba sklepów internetowych zakładanych…
20 marca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Która wyszukiwarka internetowa jest najpopularniejsza [RANKING]?

Wyszukiwarki internetowe to narzędzia, które od lat ułatwiają…
16 marca 2023/Autor Oliwia Antoniak

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym e-commerce?

Szacuje się, że do 2026 r. wartość rynku e-commerce przekroczy…
15 marca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Pozycjonowanie zagraniczne: czym jest międzynarodowe SEO?

Międzynarodowe SEO jest skutecznym sposobem na zwiększenie…
13 marca 2023/Autor Oliwia Antoniak

Agencja marketingowa – czym się zajmuje i jak skutecznie z nią współpracować?

Dla wielu firm, zwłaszcza tych mniejszych, współpraca z agencją…
7 marca 2023/Autor Oliwia Antoniak

Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu na WooCommerce [SEO]

Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu na WooCommerce jest zadaniem…
3 marca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Specjalista SEO – kim jest, ile zarabia i jak nim zostać?

Kiedy większość firm działa w Internecie, coraz większą…
2 marca 2023/Autor Oliwia Antoniak

Pozycjonowanie sklepu internetowego [SEO]

Zgodnie z danymi Krajowego Rejestru Sądowego – w Polsce jesienią…
28 lutego 2023/Autor SEOgroup

Google Ads – co to jest i jak działa?

Google Ads (dawniej Google Adwords) to system reklamowy, który…
28 lutego 2023/Autor Jakub Grabowski

Influencer – kto to jest i czym się zajmuje?

Influencer, to osoba działająca w mediach społecznościowych,…
17 lutego 2023/Autor Oliwia Antoniak

Cele marketingowe – definicja i przykłady

Cele marketingowe to konkretne, mierzalne, określone w czasie…
16 lutego 2023/Autor Oliwia Antoniak

Ile kosztuje pozycjonowanie strony [cennik SEO] ?

Pozycjonowanie stron internetowych jest jednym z najważniejszych…
12 lutego 2023/Autor SEOgroup

Cykl życia produktu w marketingu – czym jest? Przykłady

Jeżeli wprowadzasz nowy produkt na rynek lub chcesz zbadać…
6 lutego 2023/Autor Teresa Herok

Reklamy graficzne w Google Ads – formaty, wymiary, rozmiary [2023]

System Google Ads słowem stoi, ale nie mniej ważnym obszarem…
31 stycznia 2023/Autor Jakub Grabowski

Brand24 – co to jest?

W dzisiejszych czasach właściciele firm i sklepów internetowych…
28 stycznia 2023/Autor Oliwia Antoniak

Czym jest kampania Performance Max? 8 Faktów i mitów

Kampanie Performance Max w systemie Google Ads są oparte na…
20 stycznia 2023/Autor Mateusz Szynalewski

Czy reklama w Google Ads przynosi szybkie efekty?

Szukając odpowiedzi na pytanie czy reklama w systemie Google…
29 listopada 2022/Autor Jakub Grabowski

Pozycjonowanie i optymalizacja strony WordPress [SEO]

Platforma WordPress jest obecnie uważana do wsparcia ponad 70%…
28 listopada 2022/Autor Wojciech Władziński

Jak założyć sklep internetowy i nie popełnić błędów – pułapki e-commerce?

E-commerce to doskonały sposób na biznes, jednak prowadzenie…
27 października 2022/Autor Artur Baza

Zalety Google Ads, których żaden inny kanał nie jest w stanie zaoferować

Google było jedną z pierwszych firm, które zaoferowały w…
17 października 2022/Autor Oliwia Antoniak

Czy reklama w Google Ads daje szybki efekt?

Jedną z najczęściej wymienianych zalet reklam w systemach…
11 października 2022/Autor Jakub Grabowski

Darmowe wtyczki SEO do WooCommerce, które warto znać

Wordpress to obecnie najpopularniejszy CMS wykorzystywany do…
7 października 2022/Autor Piotr Pikulik

SEO360® – branżowy game changer

Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach…
13 września 2022/Autor SEOgroup

Darmowe wtyczki SEO do WordPress, które warto znać

Wtyczki do Wordpressa są niezbędnymi narzędziami uzupełniającymi…
9 września 2022/Autor Wojciech Władziński

CTA (Call to action) – co to jest? Przykłady

Zastanawiasz się jak zwiększyć skuteczność swoich reklam…
7 września 2022/Autor Agata Wojtyna

ROI – co to jest?

Każdy przedsiębiorca prowadzący biznes (zwłaszcza e-commerce)…
30 sierpnia 2022/Autor Teresa Herok

Marketing internetowy – co to jest? Rodzaje i narzędzia do e-marketingu

Dynamiczna ekspansja Internetu stała się powodem transformacji…
17 lipca 2022/Autor SEOgroup

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych [SEO w 2023]

W dzisiejszym artykule przyjrzymy się rozległemu tematowi,…
1 lipca 2022/Autor SEOgroup

Wskazówki związane z kreacją reklamową

Strategia i cel reklamowy 
Pierwszym krokiem w projektowaniu…
17 grudnia 2021/Autor Teresa Herok

50% dofinansowania na usługi z zakresu marketingu internetowego

Ruszył nabór do II edycji projektu SPEKTRUM, w ramach którego…
28 października 2021/Autor SEOgroup

Kurs Google Ads – praktyczne szkolenie [certyfikat]

W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wyszukiwarki Google skorzystało…
25 października 2021/Autor Jakub Grabowski

Szkolenia SEO – kurs pozycjonowania stron [certyfikat]

SEO - pozycjonowanie stron internetowych
W dzisiejszych czasach…
28 września 2021/Autor Piotr Pikulik

Core Web Vitals – czym jest i jak zoptymalizować stronę?

Szybko działająca strona internetowa to bez wątpienia jeden…
9 czerwca 2021/Autor Wojciech Władziński

Co to jest konwersja i jak zwiększyć jej współczynnik?

Konwersja jest ostatecznym celem każdej komercyjnej strony internetowej.…
4 maja 2021/Autor SEOgroup

Poznaj 4 sposoby targetowania reklam na Facebooku, z których już korzysta Twoja konkurencja

Każdy, kto prowadzi biznes z pewnością ma konkurencję. Równie…
20 kwietnia 2021/Autor Mateusz Szynalewski

Jak zaprojektować makietę strony internetowej zgodnie z zasadami UX?

Mówi się, że jeśli w dzisiejszych czasach kogoś nie ma w…
12 kwietnia 2021/Autor Katarzyna Wyspiańska

Analiza słów kluczowych – narzędzia i porady

Bez odpowiedniej analizy danych tworzenie struktury strony internetowej…
25 lutego 2021/Autor Piotr Pikulik

Jak udostępnić konto w Google Ads?

Zlecenie agencji reklamowej optymalizacji lub kompleksowego przygotowania…
4 lutego 2021/Autor Alina Balcerek

Różnice w podejściu do tworzenia treści w Internecie

Jakie są rodzaje artykułów internetowych? Co je różnicuje?…
15 listopada 2020/Autor Maciej Pawlina

Black Friday na Facebooku – jak skutecznie prowadzić działania?

Black Friday w Polsce nie ma takiego rozmachu jak w Stanach Zjednoczonych,…
5 listopada 2020/Autor Alina Balcerek

Copywriting – jak wyrobić w sobie umiejętność „lekkiego pióra”?

Jak wyrobić w sobie umiejętność "lekkiego pióra"? Pytanie…
2 listopada 2020/Autor Maciej Pawlina

Reklamy graficzne Facebook – formaty, wymiary, rozmiary

Mózg człowieka przetwarza obraz 60.000 razy szybciej niż tekst.…
17 września 2020/Autor Alina Balcerek

Metody weryfikacji działań SEO – w jaki sposób kontrolować pracę specjalistów?

Gdy zdecydujemy się powierzyć pozycjonowanie strony internetowej…
26 sierpnia 2020/Autor SEOgroup

Jak przygotować się w SEO i Performance marketingu do nowej rzeczywistości?

28 lipca 2020/Autor Mariusz Binkiewicz
Wczytaj kolejne