AdWords

Google Ads (dawniej: Adwords) to jeden z najpopularniejszych programów PPC skierowanych do reklamodawców. Usługa wyświetlania reklam w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie oraz w jej sieci reklamowej pozwala w precyzyjny sposób docierać do potencjalnych klientów. Dobranie trafnych słów kluczowych, po których wpisaniu wyświetlane są reklamy, gwarantuje większe prawdopodobieństwo dokonania konwersji przez użytkownika niż w przypadku kampanii nieukierunkowanych

Za pomocą panelu Google Ads można jednak nie tylko tworzyć własne kampanie reklamowe, ale także zarządzać wszelkimi kwestiami, które ich dotyczą. Usługa daje dostęp między innymi do:

  • kreatora reklam,
  • zaawansowanych ustawień kampanii i reklam,
  • decydowania o budżecie,
  • planera słów kluczowych,
  • minimalistycznego podglądu działań konkurencji w zakresie płatnej reklamy,
  • tworzenia raportów.

Narzędzie pozwala nie tylko zwiększyć ruch i pozyskać nowych klientów, ale też może stanowić działania wspomagające budowanie wizerunku marki w sieci.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *