CMS

Głównym powodem istnienia każdego systemu zarządzania treścią jest maksymalne ułatwienie i uproszczenie takich procesów jak tworzenie czy administrowanie stronami internetowymi. Współczesne CMS oferują przyjazny interfejs, z którym poradzą sobie początkujący użytkownicy, i który jednocześnie pozwala na wprowadzanie istotnych (z perspektywy webmastera) zmian na portalu – zarówno od strony wizualnej, jak i technicznej.

Pod względem popularności, wśród systemów zarządzania treścią prym bez wątpienia wiedzie WordPress, który „stoi” za prawie jedną trzecią wszystkich stron w Internecie. W przypadku standardowych witryn i portali, innymi godnymi uwagi alternatywami są Joomla! oraz Drupal. Sklepy internetowe, zaliczane do portali typu e-commerce, często wykorzystują takie systemy zarządzania treścią jak Magento czy Prestashop.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *