Influencer

Influencerzy to osoby (np. blogerzy, instagramowicze lub vlogerzy), które dzięki prowadzonym przez nich mediom docierają do wielu odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką. W swojej społeczności influencerzy traktowani są jak pewnego rodzaju autorytety, mogąc wyznaczać trendy czy nawet mając realny wpływ na opinie i wybory swoich widzów lub czytelników. Chociaż nie ma z góry określonego momentu, w którym „zwykli właściciele” mediów stają się influencerami, to w większości przypadków ci drudzy mają już stałe grono odbiorców (co najmniej kilka-kilkanaście tysięcy osób).

Współpraca reklamodawców z osobami prowadzącymi swoje vlogi lub blogi to świetna szansa na promocję produktu czy usługi. Dzięki przyłożeniu się do wyboru odpowiedniego influencera możliwe jest skuteczne dotarcie do wielu potencjalnych klientów. Nierzadko zdarza się również, że dla obu stron korzystne będzie zwerbowanie ambasadorów marki, na stałe promujących ją w zamian za konkretne benefity.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *