Landing page

Landing page to starannie wybrana strona internetowa, która wyświetlana jest użytkownikowi po kliknięciu w reklamę. Stronami docelowymi mogą być podstrony witryny, które już istnieją lub takie, które przygotowywane są specjalnie na potrzeby kampanii reklamowej. Tak zwane „landingi” zawsze są przygotowywane z wyjątkową skrupulatnością, której celem jest optymalizacja współczynnika konwersji.

W zdecydowanej większości strony docelowe mają prostą budowę, która w jasny sposób komunikuje to, czym zajmuje się firma i jakie oferuje usługi. Każdy dobrze skonstruowany landing page, którego celem jest skłonienie użytkownika do wykonania jakiejś czynności (np. dokonania zakupu) powinien zawierać wezwanie do działania, czyli tzw. call to action.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *