Landing page

Landing page to starannie wybrana strona internetowa, która wyświetlana jest użytkownikowi po kliknięciu w reklamę. Stronami docelowymi mogą być podstrony witryny, które już istnieją lub takie, które przygotowywane są specjalnie na potrzeby kampanii reklamowej. Tak zwane „landingi” zawsze są przygotowywane z wyjątkową skrupulatnością, której celem jest optymalizacja współczynnika konwersji.

W zdecydowanej większości strony docelowe mają prostą budowę, która w jasny sposób komunikuje to, czym zajmuje się firma i jakie oferuje usługi. Każdy dobrze skonstruowany landing page, którego celem jest skłonienie użytkownika do wykonania jakiejś czynności (np. dokonania zakupu) powinien zawierać wezwanie do działania, czyli tzw. call to action.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *