Piksel Facebooka

Piksel, który wyszedł spod rąk twórców największego portalu społecznościowego na świecie – Facebooka, to nic innego jak krótki skrypt napisany w języku JavaScript. Wygenerowany przez odpowiednią usługę fragment powinien zostać umieszczony w kodzie witryny, podobnie jak ma to miejsce w przypadku kodu Analyticsa czy Tag Managera od Google.

Dzięki implementacji kodu Piksela możliwe staje się śledzenie tego, co robią na stronie użytkownicy będący zalogowani do Facebooka za pomocą używanej w danym momencie przeglądarki. Taki zabieg pozwala prowadzić kompleksowe działania reklamowe, przede wszystkim w zakresie remarketingu i kierowania kampanii na konkretne grupy odbiorców.

Panel usługi umożliwia śledzenie liczby konwersji, zmianę ustawień kampanii czy jej optymalizację z uwzględnieniem konkretnych celów i założeń.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *