Planer słów kluczowych

Narzędzie zwane Planerem słów kluczowych to integralna część Google Ads, czyli usługi skierowanej do reklamodawców. Zadaniem Planera jest dostarczenie propozycji słów kluczowych, które mogą zwiększyć efektywność kampanii oraz podnieść szansę na realny zwrot z inwestycji w działania reklamowe.

Słowa kluczowe wyszukiwane w narzędziu mogą być filtrowane, kierowane na określone lokalizacje czy języki przeglądarek. Przydatną funkcją jest także możliwość sprawdzania trendów i prognoz, które podpowiadają, jaki właściwie potencjał mają konkretne frazy.

Planer to usługa, która wykorzystywana jest nie tylko przez reklamodawców zajmujących się płatną reklamą w wyszukiwarkach. Bardzo często korzystają z niego specjaliści SEO, którzy swą uwagę skupiają na wynikach organicznych – bezpłatnych. W obu przypadkach cel jest wspólny: optymalizacja działań marketingowych i jak najlepsze wykorzystanie przeznaczonego na nie budżetu.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *