Real Time Marketing

Real Time Marketing (RTM), czyli marketing w czasie rzeczywistym to strategia, która pozwala marce stać się częścią aktualnych wydarzeń i sytuacji, a tym samym – wypromować się niewielkim kosztem. Kluczowym aspektem RTM jest śledzenie bieżących informacji oraz wyłapywanie spośród nich tych, które mają szansę stać się hitami. Działania z zakresu marketingu w czasie rzeczywistym prowadzone są prawie wyłącznie w obrębie takich portali społecznościowych jak Twitter czy Facebook.

Skuteczny RTM musi stanowić natychmiastową odpowiedź na to, co dzieje się na świecie. Działania takie wymagają więc współpracy z osobą, która jest w stanie pracować niemal 24 godziny na dobę. Niezwykle istotne jest, by zamieszczane wpisy były naturalne, spontaniczne i rzeczywiście dotyczyły tego, co dzieje się wokół.

Jakie korzyści płyną z traktowania RTM jako stałego elementu strategii marketingowej? Mowa tu przede wszystkim o budowaniu wizerunku marki, zwiększaniu jej popularności oraz wzbudzaniu zainteresowania jej produktami i usługami. Viralowe treści pozytywnie odbijają się na poszerzaniu zasięgu postów, a nawet mogą generować zyski.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *