Linki sponsorowane

Linki sponsorowane to jedna z form reklamy internetowej, która zapewnia precyzyjne i trafne dotarcie do określonej grupy użytkowników. Powstające dzięki konkretnym działaniom reklamodawcy wyniki są wyraźnie oddzielone od swoich organicznych (bezpłatnych) odpowiedników. Zajmują one zdecydowanie bardziej uprzywilejowane miejsca na stronach wyszukiwarek.

Każdy link sponsorowany składa się z tytułu będącego linkiem do konkretnej strony docelowej oraz krótkiego opisu. Zarówno nagłówki, jak i treść reklamy powinna być na tyle trafnie dobrana, by zachęcała potencjalnych klientów do odwiedzenia witryny.

Pozycja linków sponsorowanych również ustalana jest na podstawie konkretnego algorytmu. Zależy ona od ustalonej stawki oraz jakości samej reklamy. Rozwiązanie rozliczane jest w modelu PPC , dlatego reklamodawca płaci tylko za kliknięcia, a nie za ich emisję.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *