Title

Tytuł to najważniejszy ze znaczników meta z punktu widzenia SEO. Stanowi on skondensowaną wizytówkę strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Dobrze dobrany tytuł to jednak nie tylko sposób na zwiększenie klikalności w odnośnik na stronach wyszukiwarki. Jest to także jeden z czynników, które roboty biorą pod uwagę przy ustalaniu pozycji portalu na dane słowo kluczowe.

Podczas optymalizacji tytułów stron należy uwzględnić:

  •       długość – jeśli będą zbyt długie, to nie będą wyświetlane w swoim pełnym brzmieniu;
  •       konkretność – powinny prowadzić do treści, na które wskazują;
  •       unikalność – każda podstrona powinna mieć swój własny, unikalny tytuł;
  •       słowa kluczowe – dobrze, jeśli będą je zawierać.

Nie ma jednej recepty na tworzenie idealnych tytułów. To, jak powinny one wyglądać może zależeć nie tylko od powyższych czynników, ale też chociażby od preferencji klienta czy specyfiki branży.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *