Zasięg płatny

Zasięgiem płatnym określa się liczbę osób, do których można dotrzeć z konkretnym postem dzięki prowadzeniu płatnych działań reklamowych. Pojęcie to jest ściśle związane z platformami społecznościowymi – przede wszystkim z Facebookiem oraz Instagramem, które należą do czołówki najpopularniejszych serwisów tego typu na rynku.

Od jakiegoś czasu obie te platformy zaczęły stopniowo obcinać zasięgi organiczne, zmuszając fanpage’e i strony do korzystania z płatnego promowania treści. Decydując się na reklamy, dotrzeć można do zdecydowanie szerszego grona odbiorców i co więcej – obecnie w wielu przypadkach jest do jedyne rozwiązanie, które pozwala utrzymać widoczność marki na przyzwoitym poziomie.

Należy wspomnieć, że zasięg płatny w ogromnej mierze zależy od kwoty przeznaczonej na działania reklamowe. A jak podają analizy – promowanie własnych treści staje się coraz droższe.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *