SEOgroup can do
  • O nas
  • Nasze usługi
    • SEO360®
      • Pozycjonowanie Polska
      • Pozycjonowanie Niemcy
      • Pozycjonowanie Francja
      • Pozycjonowanie Anglia
      • Pozycjonowanie Włochy
      • Pozycjonowanie Szwecja
      • Pozycjonowanie Norwegia
      • Inne kraje
    • Pozycjonowanie lokalne
      • Pozycjonowanie Warszawa
      • Pozycjonowanie Gdańsk
      • Pozycjonowanie Gdynia
      • Pozycjonowanie Poznań
      • Pozycjonowanie Kraków
      • Pozycjonowanie Katowice
      • Pozycjonowanie Wrocław
      • Pozycjonowanie Łódź
      • Pozycjonowanie Szczecin
    • Performance Marketing
      • Google Ads
      • Google Display Network
      • Remarketing (retargeting)
      • Zakupy Google
      • Bing/Yahoo Network
      • Yandex Direct
      • Kampanie wideo
      • Programmatic
    • Social Ads
      • Facebook Ads
      • Instagram Ads
      • Twitter Ads
      • LinkedIn Ads
    • Content
      • Content Marketing
      • Influencer Marketing
      • Copywriting
    • Audyty i Consulting
      • Audyt SEO/UX
      • Audyt PPC/Google Ads
      • Audyt konkurencji
      • Analityka internetowa
      • Online Reputation Management
  • Case studies
  • Kariera
  • Baza wiedzy
    • Blog
    • Raifu sutairu / Lifestyle
    • Słownik marketingowy
    • Słownik japońskich pojęć
  • Szkolenia
  • Kontakt
  • Wyślij brief
  • Menu Menu

Usługi

Analityka internetowa

Trudno jest dogodzić komuś, czyich upodobań się nie zna. Tak samo trudno jest sprzedać komuś jakiś produkt, kiedy nie wie się, czego dana osoba poszukuje i czego potrzebuje. Trudności tych można się jednak pozbyć – wystarczy zastosować analitykę internetową, dzięki której możliwe jest zbieranie danych na temat użytkowników Internetu, którzy odwiedzają nasze strony. SEOgroup zajmuje się analityką profesjonalnie, wykorzystując najlepsze dostępne narzędzia (w tym Google Analytics).

Analizowanie zachowań potencjalnych Klientów, śledzenie ich poczynań, sprawdzanie liczby konwersji i wysnuwanie wniosków to coś, co może pomóc Ci zrozumieć mechanizmy działające współczesnym rynkiem e-commerce lub po prostu – pomoże Ci dowiedzieć się, co musisz zmienić w swojej stronie internetowej, by użytkownicy tak szybko jej nie opuszczali i dokonywali zakupów.

Jak wiadomo – nic nie stoi w miejscu, zachowania użytkowników Internetu ulegają zmianom. Wciąż możemy obserwować rodzenie się nowych trendów, które należy poznawać i brać pod uwagę przy tworzeniu strategii marketingowych. Analityka internetowa jest dla nas bardzo ważna i w jej kontekście pracujemy w zgodzie z japońską wartością chitsujo 秩序 – działamy systematycznie, by zawsze być na bieżąco i pozostawać w pełnej gotowości do zmian na lepsze.

SEOgroup bazuje na rzetelnej i solidnej wiedzy oraz doświadczeniu zdobywanym przez lata, dlatego nieobce nam są różnorodne narzędzia analityczne – takie jak na przykład Google Analitycs, dzięki którym możemy przeanalizować Twoją stronę internetową pod kątem zachowań użytkowników oraz ich przyzwyczajeń. Dzięki naszym działaniom będziemy w stanie powiedzieć Ci, w których momentach Klienci opuszczają sklep, które elementy strony wydają się im niezrozumiałe, jakie produkty chętniej kupują, którymi źródłami docierają do sklepu czy też w jaki sposób reklama wpływa na ich zachowania i decyzje. Wyniki naszych analiz będziemy mogli praktycznie wykorzystać, optymalizując Twój sklep, polecając Ci wprowadzenie nowych elementów czy też układając strategie kampanii reklamowych.

Mając możliwość przeprowadzenia profesjonalnej analizy internetowej, nie warto czekać. Każdy dzień może zwiastować straty sprzedażowe. SEOgroup pomoże Ci opanować sytuację za pomocą sprawnego badania analitycznego!

Skorzystaj z naszej oferty

+48 733 232 320
office@seogroup.pl

    © Copyright - SEOgroup
    • Facebook
    • Youtube
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Pinterest
    • Pozycjonowanie
    • Optymalizacja stron
    • E-commerce
    • Content marketing
    • WordPress
    • Audyt SEO
    • Kontakt
    • Mikrogranty
    • Polityka prywatności
    Scroll to top
    X
    Zapraszamy do wzięcia udziału w otwartych warsztatach z zakresu marketingu internetowego SEO, Ads, Analytics 4, Youtube, Linkedin.
    SPRAWDŹ