Audyt PPC/Google Ads
Odpowiednio zoptymalizowana kampania reklamowa PPC/Google Ads to podstawa dobrze prowadzonych działań z zakresu marketingu internetowego. Pracując na co dzień z kampaniami tego typu, takumi 匠 SEOgroup wiedzą o nich wszystko. Bez najmniejszego problemu przeprowadzą więc audyt Twoich kampanii PPC/Google Ads, zauważając wszystkie ich dobre jak i złe strony.
Dla nas najważniejsza jest zawsze skuteczność reklam, których celem jest zainteresować odbiorców Twoją marką, zachęcić do odwiedzenia Twojej strony i w efekcie dokonania zakupu – czy to produktu, czy usługi. Nie da się ukryć, że źle zoptymalizowane kampanie PPC/Google Ads potrafią zniszczyć nawet największe starania.
Prawidłowa reklama PPC/Google Ads powinna składać się z kilku kluczowych elementów: odpowiedniego targetowania, przemyślanego i rozsądnego gospodarowania budżetami oraz tworzenia bezbłędnych, nastawionych na efekt komunikatów do odbiorców. Jeśli którykolwiek z tych wyznaczników nie zostanie spełniony – cała kampania może okazać się zupełnie nieprzydatna. To zupełnie tak, jakby symbol yin-yang 陰陽 pozbawić którejś z części stanowiących wspólnie doskonałość. Straci on swój sens – tak samo, jak sens stracić może Twoja kampania.
W naszej ofercie audytowej zawarliśmy audyty kampanii PPC oraz Google Ads. Decydując się na tę usługę, możesz liczyć na pakiet kontrolny Twoich dotychczasowych kampanii oraz całego konta reklamowego. Przeanalizujemy budżety oraz wyniki i przedstawimy Ci nasze diagnozy. W skład audytu PPC/Google Ads wchodzą kompleksowe działania analityczne i diagnostyczne. Sprawdzimy, czy Twoje konto Google jest odpowiednio ustawione, zweryfikujemy poprawność targetowania, zbadamy wyniki kampanii i jej wydajność oraz skupimy się na Twoich budżetach – powiemy Ci, czy odpowiednio nimi zarządzasz.
Pomoc ekspertów w zakresie audytu PPC/Google Ads to bardzo ważny element pracy nad całą strukturą marketingową Twojej strony internetowej. Powierz to zadanie SEOgroup, a uzyskasz szczegółowe informacje na temat działania Twoich kampanii oraz strategię zmian, jakie należy wprowadzić!