SEOgroup can do
  • O nas
  • Nasze usługi
    • SEO360®
      • Pozycjonowanie Polska
      • Pozycjonowanie Niemcy
      • Pozycjonowanie Francja
      • Pozycjonowanie Anglia
      • Pozycjonowanie Włochy
      • Pozycjonowanie Szwecja
      • Pozycjonowanie Norwegia
      • Inne kraje
    • Pozycjonowanie lokalne
      • Pozycjonowanie Warszawa
      • Pozycjonowanie Gdańsk
      • Pozycjonowanie Gdynia
      • Pozycjonowanie Poznań
      • Pozycjonowanie Kraków
      • Pozycjonowanie Katowice
      • Pozycjonowanie Wrocław
      • Pozycjonowanie Łódź
      • Pozycjonowanie Szczecin
    • Performance Marketing
      • Google Ads
      • Google Display Network
      • Remarketing (retargeting)
      • Zakupy Google
      • Bing/Yahoo Network
      • Yandex Direct
      • Kampanie wideo
      • Programmatic
    • Social Ads
      • Facebook Ads
      • Instagram Ads
      • Twitter Ads
      • LinkedIn Ads
    • Content
      • Content Marketing
      • Influencer Marketing
      • Copywriting
    • Audyty i Consulting
      • Audyt SEO/UX
      • Audyt PPC/Google Ads
      • Audyt konkurencji
      • Analityka internetowa
      • Online Reputation Management
  • Case studies
  • Kariera
  • Baza wiedzy
    • Blog
    • Raifu sutairu / Lifestyle
    • Słownik marketingowy
    • Słownik japońskich pojęć
  • Szkolenia
  • Kontakt
  • Wyślij brief
  • Menu Menu

Usługi

Audyt PPC/Google Ads

Odpowiednio zoptymalizowana kampania reklamowa PPC/Google Ads to podstawa dobrze prowadzonych działań z zakresu marketingu internetowego. Pracując na co dzień z kampaniami tego typu, takumi 匠 SEOgroup wiedzą o nich wszystko. Bez najmniejszego problemu przeprowadzą więc audyt Twoich kampanii PPC/Google Ads, zauważając wszystkie ich dobre jak i złe strony.

Dla nas najważniejsza jest zawsze skuteczność reklam, których celem jest zainteresować odbiorców Twoją marką, zachęcić do odwiedzenia Twojej strony i w efekcie dokonania zakupu – czy to produktu, czy usługi. Nie da się ukryć, że źle zoptymalizowane kampanie PPC/Google Ads potrafią zniszczyć nawet największe starania.

Prawidłowa reklama PPC/Google Ads powinna składać się z kilku kluczowych elementów: odpowiedniego targetowania, przemyślanego i rozsądnego gospodarowania budżetami oraz tworzenia bezbłędnych, nastawionych na efekt komunikatów do odbiorców. Jeśli którykolwiek z tych wyznaczników nie zostanie spełniony – cała kampania może okazać się zupełnie nieprzydatna. To zupełnie tak, jakby symbol yin-yang 陰陽 pozbawić którejś z części stanowiących wspólnie doskonałość. Straci on swój sens – tak samo, jak sens stracić może Twoja kampania.

W naszej ofercie audytowej zawarliśmy audyty kampanii PPC oraz Google Ads. Decydując się na tę usługę, możesz liczyć na pakiet kontrolny Twoich dotychczasowych kampanii oraz całego konta reklamowego. Przeanalizujemy budżety oraz wyniki i przedstawimy Ci nasze diagnozy. W skład audytu PPC/Google Ads wchodzą kompleksowe działania analityczne i diagnostyczne. Sprawdzimy, czy Twoje konto Google jest odpowiednio ustawione, zweryfikujemy poprawność targetowania, zbadamy wyniki kampanii i jej wydajność oraz skupimy się na Twoich budżetach – powiemy Ci, czy odpowiednio nimi zarządzasz.

Pomoc ekspertów w zakresie audytu PPC/Google Ads to bardzo ważny element pracy nad całą strukturą marketingową Twojej strony internetowej. Powierz to zadanie SEOgroup, a uzyskasz szczegółowe informacje na temat działania Twoich kampanii oraz strategię zmian, jakie należy wprowadzić!

Skorzystaj z naszej oferty

+48 733 232 320
office@seogroup.pl

    © Copyright - SEOgroup
    • Facebook
    • Youtube
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Pinterest
    • Pozycjonowanie
    • Optymalizacja stron
    • E-commerce
    • Content marketing
    • WordPress
    • Audyt SEO
    • Kontakt
    • Mikrogranty
    • Polityka prywatności
    Scroll to top
    X
    Zapraszamy do wzięcia udziału w otwartych warsztatach z zakresu marketingu internetowego SEO, Ads, Analytics 4, Youtube, Linkedin.
    SPRAWDŹ