Performance Marketing
Zachowania użytkowników Internetu są różne. Często trudno je przewidzieć, z czasem można zacząć na nie wpływać i kontrolować. Cała siła mieści się jednak w ich rozumieniu. To ono pozwoli stworzyć idealną kampanię Performance Marketingu, czego podjąć się mogą wyłącznie najlepsi takumi 匠 sztuki marketingu internetowego.
Wiedza na temat działań ludzi w Internecie to wiedza, którą warto wykorzystać, prowadząc własny biznes oparty – na przykład – na modelu sklepu internetowego, który ostatnimi czasy jest bardzo popularny. Bywa, że użytkownicy rzadko zaglądają na stronę, nie wykonują na niej żadnych dodatkowych działań, nie kupują produktów lub po prostu – przeglądają ją przez chwilę i wychodzą. Taki stan może się jednak zmienić. Wystarczy zaufać sile Performance Marketingu, którego pełen wachlarz możliwości sprawi, że wyniki stale rosnącej sprzedaży i zainteresowania marką staną się swoistym hanami 花見 – co oznacza, że z niemalże buddyjskim spokojem będziesz patrzeć na sukces.
W skład naszego Performance Marketingu wchodzą: Google Ads, Google Display Network, Remarketing, Programmatic, Zakupy Google, Bing/Yahoo Network, Yandex Direct, a także kampanie wideo. Każda z nich przynieść może wymierne skutki i efekty, które z pewnością znacząco zoptymalizują współczynnik ROI – a więc wskaźnik rentowności działań.
Co ważne – wśród tych kampanii masz spore pole wyboru. Możesz zadecydować o sposobie rozliczania wyników. Jednym z najpopularniejszych jest oczywiście model CPC – a więc cost per click, który oznacza, że płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w baner z reklamą i wejdzie na Twoją stronę. Pozostałe modele rozliczeniowe to CPM (cost per mille – oznaczający cenę 1000 wyświetleń Twojej reklamy), CPA (cost per action – oznaczający pojawienie się opłaty w momencie wykonania przez użytkownika określonej akcji) oraz CPS (cost per sale – a więc koszt uzależniony od sprzedaży danego produktu).
Pamiętaj, że reklamy powstałe w systemie Performance Marketingu funkcjonują niczym sprytni ninja 忍者 – pojawiają się w różnych miejscach, zawsze przypominając o Tobie użytkownikom, którzy na przykład już raz Cię odwiedzili. Banery będą śledziły gości Twojej strony, a my będziemy śledzili ich poczynania i upodobania. Dzięki temu możliwe stanie się zwiększenie sprzedaży, a co za tym idzie – również zysków.
Zwróć uwagę na potęgę Performance Marketingu, który w wydaniu SEOgroup jest przykładem istnego datsuzoku 脱俗. Myślimy nieszablonowo, działamy skutecznie i zawsze jesteśmy szybsi od konkurencji!