SEOgroup can do
  • O nas
  • Nasze usługi
    • SEO360®
      • Optymalizacja SEO
      • Pozycjonowanie
      • Link building
    • Performance Marketing
      • Google Ads
      • Google Display Network
      • Remarketing (retargeting)
      • Zakupy Google
      • Bing/Yahoo Network
      • Yandex Direct
      • Kampanie wideo
      • Programmatic
    • Social Ads
      • Facebook Ads
      • Instagram Ads
      • Twitter Ads
      • LinkedIn Ads
    • Content
      • Content Marketing
      • Influencer Marketing
      • Buzz Marketing
      • Copywriting
    • Online Reputation Management
    • Audyty i Consulting
      • Audyt SEO/UX
      • Audyt PPC/Google Ads
      • Audyt konkurencji
      • Analityka internetowa
  • Case studies
  • Kariera
  • Baza wiedzy
    • Blog
    • Raifu sutairu / Lifestyle
    • Słownik marketingowy
    • Słownik japońskich pojęć
  • Szkolenia
  • Kontakt
  • Wyślij brief
  • Menu Menu

Usługi

Performance Marketing

Zachowania użytkowników Internetu są różne. Często trudno je przewidzieć, z czasem można zacząć na nie wpływać i kontrolować. Cała siła mieści się jednak w ich rozumieniu. To ono pozwoli stworzyć idealną kampanię Performance Marketingu, czego podjąć się mogą wyłącznie najlepsi takumi 匠 sztuki marketingu internetowego.

Wiedza na temat działań ludzi w Internecie to wiedza, którą warto wykorzystać, prowadząc własny biznes oparty – na przykład – na modelu sklepu internetowego, który ostatnimi czasy jest bardzo popularny. Bywa, że użytkownicy rzadko zaglądają na stronę, nie wykonują na niej żadnych dodatkowych działań, nie kupują produktów lub po prostu – przeglądają ją przez chwilę i wychodzą. Taki stan może się jednak zmienić. Wystarczy zaufać sile Performance Marketingu, którego pełen wachlarz możliwości sprawi, że wyniki stale rosnącej sprzedaży i zainteresowania marką staną się swoistym hanami 花見 – co oznacza, że z niemalże buddyjskim spokojem będziesz patrzeć na sukces.

W skład naszego Performance Marketingu wchodzą: Google Ads, Google Display Network, Remarketing, Programmatic, Zakupy Google, Bing/Yahoo Network, Yandex Direct, a także kampanie wideo. Każda z nich przynieść może wymierne skutki i efekty, które z pewnością znacząco zoptymalizują współczynnik ROI – a więc wskaźnik rentowności działań.

Co ważne – wśród tych kampanii masz spore pole wyboru. Możesz zadecydować o sposobie rozliczania wyników. Jednym z najpopularniejszych jest oczywiście model CPC – a więc cost per click, który oznacza, że płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w baner z reklamą i wejdzie na Twoją stronę. Pozostałe modele rozliczeniowe to CPM (cost per mille – oznaczający cenę 1000 wyświetleń Twojej reklamy), CPA (cost per action – oznaczający pojawienie się opłaty w momencie wykonania przez użytkownika określonej akcji) oraz CPS (cost per sale – a więc koszt uzależniony od sprzedaży danego produktu).

Pamiętaj, że reklamy powstałe w systemie Performance Marketingu funkcjonują niczym sprytni ninja 忍者 – pojawiają się w różnych miejscach, zawsze przypominając o Tobie użytkownikom, którzy na przykład już raz Cię odwiedzili. Banery będą śledziły gości Twojej strony, a my będziemy śledzili ich poczynania i upodobania. Dzięki temu możliwe stanie się zwiększenie sprzedaży, a co za tym idzie – również zysków.

Zwróć uwagę na potęgę Performance Marketingu, który w wydaniu SEOgroup jest przykładem istnego datsuzoku 脱俗. Myślimy nieszablonowo, działamy skutecznie i zawsze jesteśmy szybsi od konkurencji!

Skorzystaj z naszej oferty

+48 733 232 320
office@seogroup.pl

    © Copyright - SEOgroup - Sensei marketingu internetowego
    • Facebook
    • Youtube
    • LinkedIn
    • O nas
    • Nasze usługi
    • Case studies
    • Kariera
    • Baza wiedzy
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    Scroll to top
    X
    Zapraszamy do wzięcia udziału w otwartych warsztatach z zakresu marketingu internetowego SEO/Ads/Analytics.
    SPRAWDŹ