SEOgroup can do
  • O nas
  • Nasze usługi
    • SEO360®
      • Pozycjonowanie Polska
      • Pozycjonowanie Niemcy
      • Pozycjonowanie Francja
      • Pozycjonowanie Anglia
      • Pozycjonowanie Włochy
      • Pozycjonowanie Szwecja
      • Pozycjonowanie Norwegia
      • Inne kraje
    • Pozycjonowanie lokalne
      • Pozycjonowanie Warszawa
      • Pozycjonowanie Gdańsk
      • Pozycjonowanie Gdynia
      • Pozycjonowanie Poznań
      • Pozycjonowanie Kraków
      • Pozycjonowanie Katowice
      • Pozycjonowanie Wrocław
      • Pozycjonowanie Łódź
      • Pozycjonowanie Szczecin
    • Performance Marketing
      • Google Ads
      • Google Display Network
      • Remarketing (retargeting)
      • Zakupy Google
      • Bing/Yahoo Network
      • Yandex Direct
      • Kampanie wideo
      • Programmatic
    • Social Ads
      • Facebook Ads
      • Instagram Ads
      • Twitter Ads
      • LinkedIn Ads
    • Content
      • Content Marketing
      • Influencer Marketing
      • Copywriting
    • Audyty i Consulting
      • Audyt SEO/UX
      • Audyt PPC/Google Ads
      • Audyt konkurencji
      • Analityka internetowa
      • Online Reputation Management
  • Case studies
  • Kariera
  • Baza wiedzy
    • Blog
    • Raifu sutairu / Lifestyle
    • Słownik marketingowy
    • Słownik japońskich pojęć
  • Szkolenia
  • Kontakt
  • Wyślij brief
  • Menu Menu

Usługi

Programmatic

Reklama w systemie Programmatic to prawdziwe wyzwanie dla każdego takumi 匠 sztuki marketingu internetowego. Nie każda agencja marketingowa jednak trudni się tą technologią reklamowania. SEOgroup nie stroni od rozwiązań zaawansowanych i dających miarodajne efekty. Dla nas liczy się postęp, wysokie wyniki, ogromne zasięgi i Twój sukces.

Eksperci marketingu internetowego są zgodni, że reklama ustawiana w modelu Programmatic ma o wiele większe szanse na dotarcie do zamierzonej grupy odbiorców niż reklama tradycyjna. Programmatic dba w dużej mierze o odpowiednie targetowanie. Dzięki niemu nie spotkasz na swojej drodze błędów dotyczących grupy wiekowej, zainteresowań czy też słów kluczowych. W praktyce oznacza to dla Ciebie bardzo dużo. Oszczędność czasu i pieniędzy przy jednoczesnych wyższych wynikach to coś, co należy cenić bardzo wysoko – tak jak Japończycy cenią urok samidare 五月雨 – deszczu padającego wczesnym latem.

Dzięki rozliczeniom w modelu Programmatic płacisz za usługę, która została autentycznie wykonana. Masz do wyboru różne formy rozliczeń. Warto przypomnieć spośród nich modele: CPM (cost per mille – a więc cena tysiąca wyświetleń Twojej reklamy), CPS (cost per sale – koszt obliczany na podstawie sprzedanych produktów) oraz CPA (cost per action – koszt generowany przez wykonanie przez użytkownika konkretnej akcji).

Baner reklamujący Twoją stronę internetową – czy to blog, czy to witrynę firmową, czy też sklep internetowy – wyświetli się w najlepszych możliwych miejscach, trafiając bezpośrednio do najbardziej zainteresowanej Twoimi usługami lub produktami grupy odbiorców. Dzięki temu nie ma mowy o złym inwestowaniu pieniędzy w reklamę. Jest ona skuteczna i pozwala na generowanie nawet trzykrotnie większych zysków niż dotychczas! Co ciekawe – działania przy pomocy Programmatic niczym wytrawny ninja 忍者 pozwalają śledzić nie urządzenie, a samego użytkownika. Wykorzystuje się do tego specjalny, zaawansowany algorytm wyposażony w machine learning.

Wydajność systemu Programmatic jest sprawdzona. Jego działanie – zaskakujące. SEOgroup stworzy dla Ciebie kampanię Programmatic, dzięki której będziesz mieć pewność, że trafisz do najlepiej wyselekcjonowanych użytkowników Internetu.

Skorzystaj z naszej oferty

+48 733 232 320
office@seogroup.pl

    © Copyright - SEOgroup
    • Facebook
    • Youtube
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Pinterest
    • Pozycjonowanie
    • Optymalizacja stron
    • E-commerce
    • Content marketing
    • WordPress
    • Audyt SEO
    • Kontakt
    • Mikrogranty
    • Polityka prywatności
    Scroll to top
    X
    Zapraszamy do wzięcia udziału w otwartych warsztatach z zakresu marketingu internetowego SEO, Ads, Analytics 4, Youtube, Linkedin.
    SPRAWDŹ