SEOgroup can do
  • O nas
  • Nasze usługi
    • SEO 360 stopni
      • Optymalizacja SEO
      • Pozycjonowanie
      • Link building
    • Performance Marketing
      • Google Ads
      • Google Display Network
      • Remarketing (retargeting)
      • Zakupy Google
      • Bing/Yahoo Network
      • Yandex Direct
      • Kampanie wideo
      • Programmatic
    • Social Marketing
    • Social Ads
      • Facebook Ads
      • Instagram Ads
      • Twitter Ads
      • LinkedIn Ads
    • Content
      • Content Marketing
      • Influencer Marketing
      • Buzz Marketing
      • Copywriting
    • Online Reputation Management
    • Audyty i Consulting
      • Audyt SEO/UX
      • Audyt PPC/Google Ads
      • Audyt konkurencji
      • Analityka internetowa
  • Case studies
  • Kariera
  • Baza wiedzy
    • Blog
    • Słownik marketingowy
    • Słownik japońskich pojęć
  • Szkolenia
  • Kontakt
  • Wyślij brief
  • Menu

Usługi

Social Ads

Social Ads to profesjonalne reklamy pojawiające się na różnych portalach społecznościowych. Wśród nich możemy wymienić reklamy na Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz LinkedInie. SEOgroup potrafi stworzyć niebanalną kampanię reklamową na każdej z tych platform, wykorzystując ogromną wiedzę prawdziwych ninja 忍者 Social Mediów oraz świeże jak białe kwiaty japońskiej wiśni spojrzenie na współczesne trendy społecznościowe. Reklamy, które zobaczą tysiące aktywnych użytkowników, to w dzisiejszym świecie marketingu prawdziwe marzenie. Nie bez powodu tak wiele marek stara się je spełnić, inwestując pieniądze w Social Ads.

Niekwestionowanym faworytem w kontekście reklam wciąż pozostaje Facebook. Jego robiąca niemałe wrażenie liczba aktywnych użytkowników jest największa spośród wymienionych kanałów social media. Reklamy na Facebooku mogą przybierać różne formy. Znajdziemy wśród nich zarówno posty sponsorowane, jak i banery przekierowujące wprost do Twojego sklepu internetowego. Siła Facebooka tkwi w dużej różnorodności użytkowników. Odpowiednie targetowanie jednak pozwala dotrzeć do tych, na których interakcji najbardziej nam zależy.

Instagram warto przytoczyć w kontekście medium, które bazuje na zdjęciach oraz filmikach. Przeważającą częścią jego użytkowników są osoby młode, dlatego reklamy na Instagramie powinny być dopasowane do języka i zainteresowań osób z tego kręgu. W kwestii Instagrama również warto postawić na targetowanie wiekowe oraz lokalizacyjne. Twoja reklama może pojawić się na stronie głównej aktualności lub pomiędzy InstaStories!

Twitter to platforma, która najlepiej przyjęła się za oceanem, jednak nie oznacza to, że nie warto prowadzić na niej kampanii reklamowych. Cała strategia powinna być tu jednak oparta o przemyślane założenia oraz target, który należy ustalić według płci, zainteresowań, wieku oraz lokalizacji. Warto pamiętać, że z Twittera korzystają bardzo świadomi użytkownicy. Można na nim znaleźć konta zarówno polityków, sportowców, jak i dziennikarzy oraz profesjonalistów w innych dziedzinach, co jest w Polsce dobrze zauważalne. Dołączając do tego grona, zyskujesz poważny i elitarny wizerunek.

LinkedIn jest natomiast portalem stricte biznesowym. Nasza oferta dotycząca zorganizowania kampanii reklamowych właśnie tutaj będzie dotyczyła głównie kwestii biznesowych, ponieważ taki właśnie charakter przyświeca LinkedInowi. Reklamy w jego obrębie funkcjonują jako publikacje, wpisy sponsorowane lub precyzyjnie targetowane sponsorowane wiadomości.

Dziś siła social mediów jest na tyle wielka, że prawdziwym seppuku 切腹 byłoby jej nie wykorzystać. SEOgroup przygotuje dla Ciebie specjalne kampanie Social Ads, dzięki którym dotrzesz do tysięcy nowych odbiorców, którzy mogą stać się Twoimi Klientami!

Skorzystaj z naszej oferty

+48 733 232 320
office@seogroup.pl

    • SEO 360 stopni
      • Optymalizacja SEO
      • Pozycjonowanie
      • Link building
    • Performance Marketing
      • Google Ads
      • Google Display Network
      • Remarketing (retargeting)
      • Zakupy Google
      • Bing/Yahoo Network
      • Yandex Direct
      • Kampanie wideo
      • Programmatic
    • Social Marketing
    • Social Ads
      • Facebook Ads
      • Instagram Ads
      • Twitter Ads
      • LinkedIn Ads
    • Content
      • Content Marketing
      • Influencer Marketing
      • Buzz Marketing
      • Copywriting
    • Online Reputation Management
    • Audyty i Consulting
      • Audyt SEO/UX
      • Audyt PPC/Google Ads
      • Audyt konkurencji
      • Analityka internetowa

    SEOgroup Interactive Spółka Akcyjna z siedzibą w Gdyni, al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000718025, NIP: 5862327753, REGON: 36945266700000, wysokość kapitału zakładowego: 100 000,00 zł, kapitał wpłacony w całości.
    SEOgroup | can do
    © Copyright - SEOgroup - Sensei marketingu internetowego
    • O nas
    • Nasze usługi
    • Case studies
    • Kariera
    • Baza wiedzy
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Zapytania ofertowe
    Scroll to top