Warsztaty z marketingu
internetowego

SEO, Google Ads i Analytics

Zapraszamy do wzięcia udziału w otwartych warsztatach z zakresu marketingu internetowego. Prowadzone są one przez naszych 匠 Takumi, którzy są wieloletnimi praktykami, pracującymi na co dzień w agencji interaktywnej. Dzięki warsztatom dowiesz się co zrobić, aby prowadzone dotychczas działania były skuteczniejsze, nauczysz się również analizować ich efektywność, a także lepiej oceniać pracę agencji, która wykonuje je dla Ciebie. W ramach prowadzonych warsztatów gwarantujemy nauczanie, gdyż każde z nich możesz powtórzyć bezpłatnie.

Nauczysz się wszystkiego samodzielnie, rozwiązując przygotowane ćwiczenia. Całość odbywa się w kameralnych grupach, a korzystając z naszej oferty otrzymasz również bogaty pakiet szkoleniowy. Zapraszamy na warsztaty Akademii SEOgroup, będące w zgodzie z filozofią カイゼン Kaizen!


Szkolenia SEOgroup

Dla kogo

Pracowników marketingu odpowiedzialnych za strategię obecności marek/produktów w internecie – dowiedz się o możliwościach kanałów marketingu internetowego.


Pracownicy marketingu - samuraj 1

Dyrektorów, prezesów, właścicieli firm chcących rozwijać swoje firmy poprzez narzędzia marketingu internetowego – zobacz, jak mierzyć skuteczność Twojej agencji marketingowej.


Dyrektorzy, prezesi, właściciele firm - samuraj2

Specjalistów SEM realizującym aktywności marketingowe, sprzedażowe i w kanałach online – sprawdź, czego jeszcze możesz nauczyć się z zakresu SEM.


Specjaliści SEM - samuraj 3

O nas

Nasi 匠 Takumi
Piotr Pikulik

Piotr Pikulik

Senior SEO Specialist

Z branżą SEO związany jest od 8 lat. W codziennej pracy zajmuje się kompleksową realizacją projektów SEO. Aktywnie działa na rynku eCommerce oraz jako freelancer. Stale poszerza swoją wiedzę, aby być na bieżąco z nowinkami oraz informacjami z branży. W ostatnim czasie rozpoczął również swoją przygodą z Google Ads, aby w bardziej kompleksowy sposób rozumieć otoczenie Google. Dzięki wieloletniej współpracy z Klientami wie na co zwracać uwagę w komunikacji oraz na jakie problemy natrafiają przedsiębiorcy oraz pracownicy korzystający z usług agencji.


Jakub Grabowski

Jakub Grabowski

Performance Marketing Specialist

Absolwent studiów podyplomowych na kierunku „Marketing w internecie” na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie oraz politologii ze specjalnością marketing polityczny na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z branżą reklamową profesjonalnie związany od ponad 15 lat, przede wszystkim jako freelancer. Specjalista w zakresie performance marketingu, certyfikowany specjalista Google Ads. Praca z rozmaitymi Klienta pozwoliła mu zdobyć szeroką wiedzę z zakresu funkcjonowania e-commerców. Z SEOgroup związany od 2021 r. Odpowiedzialny jest za kompleksową obsługę Klientów z obszaru Performance Marketingu.


Mariusz Binkiewicz

Mariusz Binkiewicz

Head of Performance Marketing

Certyfikowany ekspert w zakresie reklamy Google Ads i Google Analytics specjalizujący się w marketingu efektywnościowym. Na co dzień pomaga firmom zrozumieć wpływ Google na ich biznes jako elementu kompleksowej strategii obecności online. Posiada doświadczenie we współpracy z firmami z branż usługowych oraz e-commerce, wśród nich: Verizon Connect, nazwa.pl, Baukrane, Taxomatic, INOPA. Zdobytym doświadczeniem i wiedzą chętnie dzieli się na autorskich szkoleniach Google Ads & Google Analytics pokazując w praktyce najlepsze wykorzystanie narzędzi Google i ich wpływ na biznes klientów.

O warsztatach

%

RABAT 10% przy zakupie 2 warsztatów i 20% przy zakupie 3!

Google Analytics – wszystko, co powinieneś wiedzieć o analityce internetowej

Dzięki warsztatom z Google Analytics zaczniesz bardziej świadomie kierować sprzedażą na swojej stronie internetowej korzystając z rzetelnych danych. Dowiesz się również, jak podnosić efektywność działań, a dzięki temu skutecznie optymalizować wydatki reklamowe poprzez zwiększenie jakości generowanego ruchu.

ZAPISZ SIĘ
AGENDA

10:30-11:45

1. Wprowadzenie do analityki internetowej

  • Czym jest i jak działa analityka internetowa
  • Korzyści z analityki internetowej
  • Plan działania w analityce
  • Narzędzia

11:45-12:00

Przerwa kawowa

12:00-13:30

2. Konto Google Analytics – jak zacząć?

  • Instalacja Google Analytics
  • Konfiguracja podstawowych elementów
  • Przegląd interfejsu użytkownika

13:30-14:15

Obiad

14:15-15:45

3. Czego możemy dowiedzieć się z raportów Google Analytics?

  • Najważniejsze raporty
  • Definiowanie i konfiguracje celów
  • Wprowadzenie do atrybucji

15:45-16:00

Przerwa kawowa

16:00-17:30

4. Jak Google Analytics może pomóc w prowadzeniu Twojego biznesu?

  • Grupowanie treści
  • Wymiary niestandardowe
  • Zaawansowane segmenty

17:30-18:00

5. Pytania

Warsztaty zamknięte

Potrzebujesz warsztatu zamkniętego? Skontaktuj się z nami.

Dlaczego warto

To się opłaca

Dowiesz się, co zrobić, aby Twoje działania reklamowe w sieci były skuteczniejsze niż do tej pory.

Know-how

Nauczysz się analizować efektywność działań prowadzonych przez agencje marketingowe.

Gwarantujemy nauczanie

Każde z naszych warsztatów możesz powtórzyć bezpłatnie w przeciągu jednego roku od jego ukończenia.

Użyteczna wiedza

Zdobyte informacje będzie mógł skuteczne wykorzystać w Twojej codziennej pracy.

Jesteśmy praktykami

Jako agencja reklamowa na co dzień pracujemy i odnosimy sukcesy w dziedzinach, z których prowadzimy warsztaty.

Małe grupy

Maksymalnie 10 osób na warsztatach.

Co otrzymasz w pakiecie?


certyfikat potwierdzający udział w warsztatach

materiały w wersji elektronicznej

5% na kolejne warsztaty

w przypadku umieszczenia
zdjęcia w social media
z opinią lub wystawienia
opinii w Google/na FB.


dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku

kawę w trakcie przerw między warsztatami

obiad w ramach przerwy lunchowej

Miejsce warsztatów


Gdynia

Moje Orłowo Boutique B&B

ul. Perkuna 14,

81-523 Gdynia


Opinie Klientów




  • Zapisz się


    %

    RABAT 10% przy zakupie 2 szkoleń i 20% przy zakupie 3!

    Cena netto Miasto Data Liczba wolnych miejsc Liczba osób
    Cena netto Miasto Data Liczba wolnych miejsc Liczba osób
    Cena netto Miasto Data Liczba wolnych miejsc Liczba osób
  • zł 0,00
  • Dane zgłaszającego

  • Hidden
  • To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Najczęściej zadawane pytania

Pierwsze warsztaty odbywają się w Gdyni, w późniejszym czasie mamy zamiar rozszerzyć swoją działalność na inne miasta. Konkretne miejsce zostanie wyznaczone po skompletowaniu listy uczestników – chcemy zachować wszelkie względy bezpieczeństwa związane z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia.

Na warsztaty przeznaczony jest cały dzień. Planowo jest to 8 godzin, natomiast jeśli zajdzie taka konieczność zostanie przedłużone do wyjaśnienia wszystkich wątpliwości uczestników.

Faktura zostanie przesłana po opłaceniu warsztatów na adres mailowy podany podczas rejestracji.

Tak. Jeśli chcesz zorganizować warsztaty zamknięte prosimy o kontakt pod adresem akademia@seogroup.pl. W przypadku warsztatów zamkniętych warunki ustalane są indywidualnie.

Oczywiście. Zachęcamy do zadawania pytań, aby rozwiać wszelkie wątpliwości uczestników.

Za warsztaty można zapłacić za pośrednictwem PayU wypełniając formularz na stronie lub pisząc na adres mailowy akademia@seogroup.pl. W drugim przypadku otrzymasz instrukcję jak dokonać rejestracji oraz uiścić wymaganą kwotę.

Maksymalnie w jednym szkoleniu może brać udział 10 osób. W przypadku, gdy na szkolenie zapiszą się mniej niż 3 osoby zastrzegamy sobie prawo do przełożenia lub odwołania warsztatów w wyznaczonym terminie.