Linki sponsorowane w Google Ads
Kampania oparta głównie na słowach kluczowych, na podstawie których wyświetlane są reklamy z linkami tekstowymi. Dla e-commerce tekstowe komunikaty są bardzo wartościowe, gdyż pozwalają na precyzyjne i opisowe zaprezentowanie produktu oraz marki sklepu.
Reklamy dynamiczne (DSA)
Rodzaj kampanii w wyszukiwarce, w których dostosowujemy część opisową reklamy, natomiast nagłówki generowane są automatycznie na podstawie informacji zawartych w podstronach sklepu. Dzięki temu algorytm samodzielnie wyświetla i kieruje reklamy tekstowe na zapytania odpowiadające treści podstron.
Google Shopping (PLA)
Format reklamy dedykowany dla sklepów internetowych. Kampania produktowa pozwala zaprezentować w całej okazałości naszą ofertę w wynikach wyszukiwania Google, ponieważ reklama będzie zawierała: zdjęcie produktu, cenę, nazwę sklepu oraz tytuł.
Remarketing dynamiczny
Usługa, która polega na graficznej prezentacji tych produktów, które użytkownik np. odwiedził poprzednio w sklepie lub dodał do koszyka. W ten sposób przypominamy odbiorcy o produktach, które wcześniej oglądał w sklepie, ale ich nie zakupił. Aby jeszcze bardziej zachęcić go do zakupu, możemy zaproponować mu np. rabat lub darmową dostawę.
Facebook/Instagram Ads
System umożliwiający promowanie produktów oraz usług w formie reklam wyświetlanych na Facebooku, Instagramie i w aplikacjach z grupy Audience Network. Najważniejszą funkcję stanowi targetowanie, czyli precyzowanie grupy docelowej według różnych parametrów.
YouTube
YouTube to druga po Google wyszukiwarka na świecie, co sprawia, że ma ogromny potencjał reklamowy. Formaty wideo pozwalają na wyświetlanie reklam, zarówno w wynikach wyszukiwania jako link do filmu, jak i na stronach, na których znajdują się treści wideo, jako film poprzedzający lub pojawiający się w trakcie wyświetlania danego materiału.
Etapy wdrożenia
Opracowanie strategii
Określenie celów, parametrów i kanałów kampanii.
Konfiguracja techniczna
Wdrożenie i ustawienie analityki, Google Merchant Center oraz sklepu na Facebooku.
Ustawienie konta oraz kampanii
Konfiguracja niezbędnych ustawień konta, stworzenie struktury kampanii oraz przygotowanie kreacji reklamowych.
Analiza i optymalizacja
Weryfikacja skuteczności kampanii oraz optymalizacja pod wybrane cele sprzedażowe.
Case study
Zaufały nam już setki Klientów, a my z ogromną przyjemnością chwalimy się wynikami współpracy. Zerknij na nasze bogate case studies, które w nas wszystkich wywołuje wspaniałe hanami 花見! Sprawdź, co udało nam się już osiągnąć!
Nasi klienci
Opinie
Nasz zespół
can do
Silny i kompetentny zespół najlepszych Takumi 匠 marketingu internetowego to mocny fundament SEOgroup. Poznaj nas bliżej i przekonaj się, że jesteśmy jak yin i yang 陰陽 – każdy z nas jest inny, ale dopełniamy się w różnych kwestiach, co uwidacznia się w zaskakujących efektach naszej pracy!
Kontakt
Skontaktuj się z nami i zdobądź przewagę konkurencyjną
+48 733 232 320
office@seogroup.pl
Obserwuj nas w mediach społecznościowych