Merchant Center

Merchant Center to kolejna usługa od Google, która dostarcza nowego sposobu na wyróżnienie swojego sklepu w wynikach wyszukiwania, a konkretniej – w panelu zwanym Google Zakupy. Z pomocą narzędzia możliwe jest tworzenie reklam konkretnych produktów, które wyświetlane są w formie obrazkowej na samej górze stron wyszukiwarki.

Aby móc wyświetlać swoje kreacje w tak optymalnym miejscu, niezbędne jest połączenie swoich usług Google: Merchant Center, Ads oraz Analytics. Sama obsługa narzędzia jest niezwykle prosta i opiera się przede wszystkim na przesyłaniu do Google plików, które zawierają wszystkie niezbędne dane produktów, które mają być reklamowane.

Korzyści, które wynikają z wykorzystywania usługi Merchant Center to przede wszystkim zwiększenie liczby konwersji przy jednoczesnym ograniczeniu zbędnych wydatków na reklamy. Jak pokazują analizy, reklamowanie produktów za pomocą tego narzędzia to obecnie jeden z najskuteczniejszych form promocji w przypadku sklepów internetowych.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *