Konfiguracja analityki dla e-commerce
UMÓW BEZPŁATNY AUDYT Z KONSULTACJĄ
W erze cyfrowej, informacja to klucz do sukcesu. Dzięki zaawansowanej analityce poznasz swojego Klienta jak nikt inny – dowiesz się, jakie produkty przyciągają jego uwagę oraz które działania marketingowe przynoszą najlepsze efekty. Nasz zespół specjalistów zadba o to, abyś zawsze miał dostęp do pełnego obrazu Twojego biznesu w internecie.
UMÓW BEZPŁATNY AUDYT Z KONSULTACJĄ
Zdobądź plan, który uporządkuje Twój marketing.
Otrzymasz prosty plan oparty na danych i dostosowany do Twojego biznesu. Nawet jeśli jeszcze nie masz strony internetowej.
Zobacz jak działa Twoja konkurencja i buduje przewagę.
Pokażemy Ci, gdzie jesteś, gdzie są inni – i co zrobić, by ich przegonić.
Zweryfikuj Twoją agencję lub freelancera.
Sprawdzimy, czy płacisz za realne efekty, czy tylko działania bez wpływu. Z pełną transparentnością i szacunkiem do dotychczasowych wyborów.
Wdrożenie Google Tag Managera, Google Analytics 4 (GA4) wraz z modułem e-commerce to nie tylko kwestia konieczności związanej z wyłączeniem obecnej wersji Google Analytics, czyli Universal Analytics (UA). To również strategiczny ruch, który może przynieść liczne korzyści dla Twojej witryny i biznesu!














