Konfiguracja analityki dla e-commerce
W erze cyfrowej, informacja to klucz do sukcesu. Dzięki zaawansowanej analityce poznasz swojego Klienta jak nikt inny – dowiesz się, jakie produkty przyciągają jego uwagę oraz które działania marketingowe przynoszą najlepsze efekty. Nasz zespół specjalistów zadba o to, abyś zawsze miał dostęp do pełnego obrazu Twojego biznesu w internecie.
Wdrożenie Google Tag Managera, Google Analytics 4 (GA4) wraz z modułem e-commerce to nie tylko kwestia konieczności związanej z wyłączeniem obecnej wersji Google Analytics, czyli Universal Analytics (UA). To również strategiczny ruch, który może przynieść liczne korzyści dla Twojej witryny i biznesu!
Cześć, tu Robert – w marketingu online działam od 2014 roku, zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Zbadałem setki kont reklamowych i stron – pomagałem w rozwoju polskich i zagranicznych marek. Patrzę na marketing całościowo – z chęcią pomogę Ci się odnaleźć w digitalowej dżungli.