Baza wiedzy

Baza wiedzy to miejsce, w którym nasi eksperci przyjmują rolę najlepszych sensei (先生) marketingu internetowego i wyjaśniają, czym są i na czym polegają różnorodne działania reklamowe w Internecie. Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy. Miłej lektury!

Co to jest audyt SEO – ile kosztuje i co zawiera?

Czym jest audyt SEO?
Audyt SEO jest analizą, którą przeprowadza…
16 kwietnia 2019/Autor Piotr Pikulik

Darmowy certyfikat SSL Flexible od Cloudflare dla WordPress i nie tylko

Od jakiegoś czasu jednym z czynników wpływających na pozycję…
22 marca 2019/Autor Michał Karolak

Czy atrakcyjność wizualna naszej strony internetowej ma wpływ na konwersję?

Czy potrafisz wyobrazić sobie Internet bez zdjęć? Dobrze wykonana…
20 marca 2019/Autor Magdalena Sienkiewicz

5 kroków do poprawnego targetowania reklam

Współczesny statystyczny Kowalski dziennie styka się z blisko…
18 marca 2019/Autor Mariusz Binkiewicz

Reklama wideo – must have w rozwoju własnego biznesu

Reklama wideo w Internecie ma wiele zalet: jest tańsza, bardziej…
1 marca 2019/Autor Yuliia Bondarenko

Historia domeny – czym jest i jak ją sprawdzić?

Analizując daną stronę internetową, jedną z pierwszych rzeczy,…
27 lutego 2019/Autor Łukasz Banaszczak

Analiza słów kluczowych – narzędzia i porady

Bez odpowiedniej analizy danych tworzenie struktury strony internetowej…
25 lutego 2019/Autor Piotr Pikulik

Account Manager – forward manager czy człowiek orkiestra?

Account Manager to zawód, o którym raczej nie marzy się w…
21 lutego 2019/Autor Agata Wojtyna

Jaki wpływ na działania SEO ma właściwa optymalizacja strony?

Można bez wahania powiedzieć że przy działaniach SEO (wykluczając…
7 lutego 2019/Autor Łukasz Banaszczak

Monitorowanie opinii o marce w sieci – dlaczego warto?

Marketing internetowy na przestrzeni lat mocno się rozrósł,…
5 lutego 2019/Autor SEOgroup

Czym jest Accelerated Mobile Pages? AMP w praktyce

Google od kilku lat sygnalizuje twórcom oraz właścicielom…
5 lutego 2019/Autor Piotr Pikulik

Co słychać u Takumi z SEOgroup?

Ostatnie dwa miesiące były dla SEOgroup naprawdę intensywne.…
29 stycznia 2019/Autor SEOgroup

Instagram jako narzędzie do kreatywnego przedstawienia biznesu

Instagram to platforma społecznościowa, która powstała…
22 stycznia 2019/Autor Oliwia Deorocka

Rekrutacja 2.0 – Profesjonalny profil na LinkedIn

W dobie cyfryzacji, gdzie nawiązywanie znajomości, robienie…
17 stycznia 2019/Autor Magdalena Sienkiewicz

Jak poprawić widoczność firmowej strony www w wyszukiwarce Google

Google jest jednym z bardziej istotnych źródeł pozyskiwania…
5 stycznia 2019/Autor Wojciech Władziński
Oceń