Baza wiedzy

Baza wiedzy to miejsce, w którym nasi eksperci przyjmują rolę najlepszych sensei 先生 marketingu internetowego i wyjaśniają, czym są i na czym polegają różnorodne działania reklamowe w Internecie. Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy. Miłej lektury!

Skuteczne tytułowanie treści – czyli o tym, dlaczego clickbaity działają i wciąż mają się świetnie

Niech pierwszy rzuci kamień ten, kto nigdy nie dał się złapać…
13 sierpnia 2019/Autor Orest Kletke

Czym kierować się podczas wyboru agencji do obsługi działań marketingowych w Internecie?

Tytułowe pytanie jest jednym z tych, które wyjątkowo często…
25 lipca 2019/Autor Teresa Herok

Jak dodać stronę do Google – sposoby na indeksację

Stworzenie nowej strony internetowej to dopiero pierwszy, lecz…
26 czerwca 2019/Autor Piotr Pikulik

Duplicate Content – czym jest to zjawisko i jak go unikać?

Według Google duplikacja treści jest tworzeniem dużych bloków…
24 czerwca 2019/Autor Łukasz Banaszczak

Domyślne ustawienia kampanii Google Ads, które mogą obniżać jej skuteczność

Kampanie reklamowe prowadzone w Google Ads mogą dać firmie…
14 maja 2019/Autor Mariusz Binkiewicz

Co to jest audyt SEO – ile kosztuje i co zawiera?

Czym jest audyt SEO?
Audyt SEO jest analizą, którą przeprowadza…
16 kwietnia 2019/Autor Piotr Pikulik

Darmowy certyfikat SSL Flexible od Cloudflare dla WordPress i nie tylko

Od jakiegoś czasu jednym z czynników wpływających na pozycję…
22 marca 2019/Autor Michał Karolak

Czy atrakcyjność wizualna naszej strony internetowej ma wpływ na konwersję?

Czy potrafisz wyobrazić sobie Internet bez zdjęć? Dobrze wykonana…
20 marca 2019/Autor Magdalena Sienkiewicz

5 kroków do poprawnego targetowania reklam

Współczesny statystyczny Kowalski dziennie styka się z blisko…
18 marca 2019/Autor Mariusz Binkiewicz

Reklama wideo – must have w rozwoju własnego biznesu

Reklama wideo w Internecie ma wiele zalet: jest tańsza, bardziej…
1 marca 2019/Autor Yuliia Bondarenko

Historia domeny – czym jest i jak ją sprawdzić?

Analizując daną stronę internetową, jedną z pierwszych rzeczy,…
27 lutego 2019/Autor Łukasz Banaszczak

Analiza słów kluczowych – narzędzia i porady

Bez odpowiedniej analizy danych tworzenie struktury strony internetowej…
25 lutego 2019/Autor Piotr Pikulik

Account Manager – forward manager czy człowiek orkiestra?

Account Manager to zawód, o którym raczej nie marzy się w…
21 lutego 2019/Autor Agata Wojtyna

Jaki wpływ na działania SEO ma właściwa optymalizacja strony?

Można bez wahania powiedzieć że przy działaniach SEO (wykluczając…
7 lutego 2019/Autor Łukasz Banaszczak

Monitorowanie opinii o marce w sieci – dlaczego warto?

Marketing internetowy na przestrzeni lat mocno się rozrósł,…
5 lutego 2019/Autor SEOgroup