Baza wiedzy

Baza wiedzy to miejsce, w którym nasi eksperci przyjmują rolę najlepszych sensei 先生 marketingu internetowego i wyjaśniają, czym są i na czym polegają różnorodne działania reklamowe w Internecie. Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy. Miłej lektury!

Najpopularniejsze

123

Najnowsze

Co to crawl budget? Jak działa ten mechanizm i jak go zoptymalizować?

Crawl budget decyduje o potencjale indeksacji Twojej witryny.…
26 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest canonical tag? Jak i kiedy warto go stosować?

Canonical tag wskazuje wyszukiwarkom, która wersja strony jest…
25 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Różnice między atrybutami nofollow, dofollow i sponsored – kompleksowe omówienie

Znajomość różnic i stosowanie odpowiednich atrybutów umożliwia…
22 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Ile kosztuje audyt SEO? – 14 elementów wpływających na cenę!

Pytanie dotyczące tego, ile kosztuje audyt SEO zadają najczęściej…
19 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Konwersje rozszerzone Google Ads – czym są i jak je wdrożyć? Poradnik

Konwersje rozszerzone w Google Ads stanowią kolejny poziom optymalizacji…
18 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Wix vs WordPress – który system wybrać?

Jeżeli mielibyśmy kierować się wyłącznie statystykami –…
15 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Google Ads czy Bing Ads – porównanie efektywności i kosztów

Według statystyk Statcounter GlobalStats, Google ma około 92%…
14 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Lookalike Audience – jak skutecznie wykorzystać podobne grupy docelowe w kampaniach?

Audience Lookalike, czyli grupy docelowe o podobnych cechach.…
13 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Domain Rating – manipulacja czy wartościowy parametr?

Czym jest Domain Rating?
Domain Rating (DR) to parametr stworzony…
12 września 2023/Autor Piotr Pikulik

Jak dodać firmę do Google Maps w Google Moja Firma?

Google Maps to nie tylko narzędzie do nawigacji, ale także…
11 września 2023/Autor Wojciech Władziński

Jak wyznaczyć wartość życia klienta (CLV, LTV) w kampaniach Google Ads?

Wartość życia klienta, znana również jako CLV (Customer…
10 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest Google Tag Manager (GTM) i jak go używać?

Google Tag Manager (GTM) to narzędzie stworzone przez Google,…
6 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Kampanie RLSA do ponownego targetowania – 8 sposobów na wykorzystanie w e-commerce

Kluczem do sukcesu w sektorze e-commerce jest nie tylko przyciąganie…
5 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest Looker studio (Data studio) i jak go używać?

Looker Studio (usługa znana także jako Data Studio) to nowoczesne…
4 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest Above The Fold ?

Above The FOLD (ATF) - co to jest ?
Above The Fold oznacza część…
1 września 2023/Autor Oliwia Antoniak

Up-selling, cross-selling – sposoby na większą sprzedaż

Up-selling i cross-selling to techniki, które mają na celu…
1 września 2023/Autor Agata Wojtyna

Anchor text – czym jest, jak wpływa na SEO i jak go zakotwiczyć?

Jednym z niezwykle istotnych elementów procesu SEO (Search Engine…
31 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest PageSpeed Insights i jak go użyć?

PageSpeed Insights (PSI) to narzędzie od Google analizujące…
30 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Pozycjonowanie na długi ogon w e-commerce – dobre praktyki

Pozycjonowanie na długi ogon w e-commerce jest praktyką popularną…
29 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Facebook stał się jednym z najważniejszych kanałów marketingowych…
28 sierpnia 2023/Autor Oliwia Antoniak

Optymalizacja stron wielojęzycznych w Google – 7 wskazówek!

W każdej sekundzie Google odnotowuje 105 tysięcy wyszukiwań,…
24 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jakimi metrykami mierzyć skuteczność kampanii na Facebooku?

Kampanie reklamowe na Facebooku stają się nieodzownym narzędziem…
22 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak poprawić jakość reklamy w Google Ads?

Reklamy w Google Ads stanowią potężne narzędzie do promocji…
20 sierpnia 2023/Autor Oliwia Antoniak

Reklamy dynamiczne (DSA) w e-commerce – jak stworzyć?

Sektor e-commerce od lat doświadcza dynamicznego wzrostu, a…
19 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Zasady Google E-A-T – czym są i jak wpływają na SEO?

Dostarczanie treści, które są wiarygodne i rzetelne buduje…
18 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak tworzyć skuteczne teksty reklam w Google Ads? – 9 wskazówek!

Tworzenie skutecznych tekstów reklam w Google Ads powinno się…
17 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Strony typu YMYL – jak stworzyć wartościowy serwis w Google?

Wraz z licznymi aktualizacjami Google, jakość treści na stronach…
16 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jakie są trendy w marketingu na 2023 rok? – TOP 25 [Trendy + Przykłady]

Rok 2023 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości…
11 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Google Universal Analytics vs Analytics 4 – podobieństwa i różnice

Od 1 lipca 2023 roku Google Analytics 4 (GA4) oficjalnie zastąpiło…
10 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Kursy SEO online – jakie wybrać? TOP 10 [RANKING]

Widoczność online jest kluczowym czynnikiem sukcesu niemal…
9 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Najlepsze prompty do Chat GPT w każdej dziedzinie – 138 komend!

Szukasz najlepszych promptów do Chat GPT? W takim razie dobrze…
7 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Struktura URL a SEO – jak tworzyć przyjazne adresy w e-commerce? [10 wskazówek]

Sukces sklepu internetowego zależy nie tylko od jakości produktów…
7 sierpnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak usunąć wizytówkę Google? – krok po kroku

Jednym z popularnych narzędzi oferowanych przez Google Maps…
4 sierpnia 2023/Autor Oliwia Antoniak

Statystyki SEO, które powinieneś znać [TOP 41]

Interesują Cię najnowsze statystyki SEO? Nie szukaj dalej!…
31 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Wpływ szybkości ładowania strony na SEO – 7 przesłanek opartych na badaniach!

Wydajne strony internetowe ograniczają frustrację użytkowników,…
30 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Surfer SEO czy Contadu? Porównanie obu narzędzi

Surfer SEO czy Contadu? Co będzie lepsze do analizy treści,…
28 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu online, agencje interaktywne…
27 lipca 2023/Autor Oliwia Antoniak

Książki SEO – co warto przeczytać? [TOP 7]

Jakie książki SEO warto przeczytać? Takie, które mogą wnieść…
25 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Cross-border e-commerce – co musisz o nim wiedzieć?

Co to jest cross-border w e-commerce?
Cross-border w e-commerce…
23 lipca 2023/Autor Oliwia Antoniak

Jak wybrać najlepszą agencję SEO? – 10 wskazówek!

Wybór rzetelnej agencji SEO jest zazwyczaj trudnym zadaniem.…
21 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Audyt UX – podstawowe błędy UX na stronach internetowych

UX czyli User Experience - Co to jest?
User Experience (UX)…
20 lipca 2023/Autor Oliwia Antoniak

Darmowy audyt SEO – czym jest i czy ma sens?

Darmowy audyt SEO proponowany przez agencje marketingowe jest…
18 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Topical Authority – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych to nieustanna walka o uwagę…
17 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Czym jest strategia marketingowa? 5 przykładów działań firm!

Strategia marketingowa odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej…
13 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest Digital Marketing? Co wchodzi w jego skład?

Digital Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie firm i organizacji.…
12 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Czym się zajmuje agencja marketingu internetowego – 15 zadań!

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii i zmieniającymi się…
11 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Rodzaje agencji marketingu internetowego

Agencje marketingu internetowego inaczej zwane także agencjami…
10 lipca 2023/Autor Oliwia Antoniak

Wtyczka Yoast SEO – konfiguracja w WordPress [12 kroków]

Wtyczka Yoast SEO jest jednym z najpopularniejszych pluginów…
7 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Performance marketing – czym jest i jak działa?

W świecie marketingu, zasypującym nas coraz to nowymi terminami…
6 lipca 2023/Autor Mateusz Szynalewski

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2023?

Facebook to platforma, która dociera do prawie 3 miliardów…
5 lipca 2023/Autor Jakub Grabowski

Jak korzystać z Keyword Plannera? – 7 prostych zasad!

Google Keyword Planner jest darmowym narzędziem od Google umożliwiającym…
4 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Hosting a SEO – czy serwer ma znaczenie w pozycjonowaniu?

Hosting jest ważny pod kątem kompleksowego procesu pozycjonowania…
3 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak wykorzystać content marketing w e-commerce? – 9 sposobów!

Content marketing w e-commerce przyciąga uwagę i angażuje…
2 lipca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Pozycjonowanie Magento – 7 metod na większą sprzedaż!

Pozycjonowanie Magento odnosi się do procesu optymalizacji witryny…
27 czerwca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Ile kosztuje reklama Google Ads? – 14 czynników!

W jednym zdaniu można stwierdzić, że reklama Google Ads w…
26 czerwca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Agencja Google Ads – co to jest i czym się zajmuje?

Skuteczna reklama firmy usługowej lub sklepu e-commerce w płatnych…
22 czerwca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak napisać skuteczny plan marketingowy?

Nowy produkt czy usługa wprowadzany na rynek wymaga odpowiedniego…
21 czerwca 2023/Autor Agata Wojtyna

Czym jest pozycjonowanie marki w internecie?

Pozycjonowanie marki to ważny element strategii marketingowej,…
20 czerwca 2023/Autor Teresa Herok

Jakie są najczęstsze błędy SEO w e-commerce? – TOP 20 [RANKING]

Przedsiębiorcy bez znaczenia na branże zawsze chcą osiągać…
19 czerwca 2023/Autor Dominik Bigosiński

Reklama w wynikach wyszukiwania Google – jak się wyróżnić na 5 sposobów?

Google ma ponad 93% udziałów na rynku wyszukiwarek. Jego bezpośrednią…
16 czerwca 2023/Autor Dominik Bigosiński
Wczytaj kolejne