Baza wiedzy

Baza wiedzy to miejsce, w którym nasi eksperci przyjmują rolę najlepszych sensei 先生 marketingu internetowego i wyjaśniają, czym są i na czym polegają różnorodne działania reklamowe w Internecie. Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy. Miłej lektury!

Najpopularniejsze

123

Najnowsze

Jak sprawdzić pozycję w Google? 3 sposoby i 15 narzędzi! Poradnik

Pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google to jeden…
22 lutego 2024/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest Customer Journey i jak zbudować ścieżkę klienta w 7 krokach?

Zadbanie o usprawnienie ścieżki zakupowej klienta (Customer…
13 lutego 2024/Autor Dominik Bigosiński

Porzucone koszyki w e-commerce – jak zmniejszyć bounce rate? 10 metod!

Porzucone koszyki w e-commerce mogą stanowić duży problem…
12 lutego 2024/Autor Dominik Bigosiński

Jakie są trendy w marketingu na 2024 rok? [Przykłady]

Rok 2024 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości…
11 stycznia 2024/Autor Dominik Bigosiński

Jak pozyskiwać opinie Google Maps?

Platforma Google Maps jest jednym z najważniejszych miejsc,…
2 stycznia 2024/Autor Agata Wojtyna

Czym zajmuje się agencja SEO SEM?

W XXI wieku korzystanie z Internetu stało się dla nas codziennością.…
20 grudnia 2023/Autor SEOgroup

Landing page – czym jest i jak go zoptymalizować? – dobre praktyki

Landing page, czyli strony lądowania, to dla wielu główne…
19 grudnia 2023/Autor SEOgroup

Jak przygotować brief dla agencji reklamowej? – 9 kroków!

Stworzenie briefu to podjąć pierwszy krok do nawiązania współpracy…
18 grudnia 2023/Autor SEOgroup

Trendy w branży e-commerce w 2024 roku

W porównaniu do poprzednich lat, sprzedaż w e-commerce na 2023…
15 grudnia 2023/Autor SEOgroup

Audyt SEO sklepu internetowego – na czym polega?

Audyt SEO sklepu internetowego to kompleksowa analiza elementów…
12 grudnia 2023/Autor Wojciech Władziński

Jak dodać, edytować, usunąć opinie w Google?

Chcesz wiedzieć, jak dodać opinię w Google, ponieważ dana…
12 grudnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Search Intent – co to jest? Poznaj 4 główne rodzaje intencji w Google!

Zależy Ci na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania?…
11 grudnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Linki sponsorowane – jak stworzyć skuteczną reklamę tekstową Google Ads?

Stworzenie skutecznej reklamy tekstowej jest nie lada wyzwaniem.…
8 grudnia 2023/Autor Dominik Bigosiński

Pozycjonowanie PrestaShop – jak zacząć w 10 prostych krokach?

Prawidłowo przeprowadzone pozycjonowanie PrestaShop otwiera…
6 grudnia 2023/Autor Piotr Pikulik

Ile trwa pozycjonowanie stron i sklepu internetowego?

Czas trwania pozycjonowania stron i sklepów internetowych może…
4 grudnia 2023/Autor SEOgroup

Pozycjonowanie wizytówki Google Maps – jak to robić?

Wizytówka Google – co to jest i z jakich elementów się składa?
Wizytówka…
3 grudnia 2023/Autor Piotr Pikulik

Historia domeny – czym jest i jak ją sprawdzić?

Analizując daną stronę internetową, jedną z pierwszych rzeczy,…
2 grudnia 2023/Autor SEOgroup

Cross-selling – dlaczego jest przydatny w e-commerce?

W poniższym artykule przedstawimy co to jest cross-selling i…
1 grudnia 2023/Autor Teresa Herok

Czym jest duplicate content i jak go uniknąć w e-commerce? 12 sposobów!

Duplicate content nie skutkuje karami od Google, jednak może…
27 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

Reklama w Internecie – co to jest, jakie są rodzaje i dlaczego warto?

Reklama w Internecie jest podstawowym sposobem na wypromowanie…
24 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

Strategia SEO – czym jest i jak ją stworzyć?

Strategia SEO jest jednym z najważniejszych elementów w pozycjonowaniu…
23 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

Content Marketing – najpopularniejsze rodzaje treści [TOP 12]

Wykorzystanie content marketingu przez konsumentów w trakcie…
14 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

Język korzyści w marketingu – jak go wykorzystać do pozyskania klientów? [7 metod]

Umiejętne tworzenie treści, posługując się językiem korzyści…
13 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

Audyt SEO – co to jest i jak go przeprowadzić? [10 ważnych elementów]

Audyt SEO to najprościej ujmując usługa mająca na celu wskazanie…
12 listopada 2023/Autor Piotr Pikulik

Bezpieczny link building – czym jest? 9 pomysłów na linkowanie w SEO!

Bezpieczny link building obejmuje naturalne praktyki pozyskiwania…
10 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak korzystać z Google Trends? – 5 prostych kroków! [Poradnik]

Zastanawiasz się, jak efektywnie wykorzystać Google Trends…
9 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

Dane strukturalne – co to jest? Poznaj 3 sposoby wdrożenia schema!

Chcesz przyciągnąć dodatkowych klientów na swoją stronę…
7 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

SERP – co to jest i jak zarankować w wyszukiwarce Google?

Sposobów na zarankowanie w wynikach SERP jest wiele. Jednak…
7 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

WebP – co to jest? 7 kluczowych zalet plików WebP!

WebP to format graficzny opracowany przez Google, który zdobywa…
6 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

Google Discover – co to jest i jak włączyć?

Google Discover to spersonalizowana platforma informacyjna, która…
3 listopada 2023/Autor Wojciech Władziński

Czym jest CTR? Jak poprawić współczynnik klikalności – 7 sposobów!

CTR, czyli Click-Through Rate, to wskaźnik mierzący efektywność…
2 listopada 2023/Autor Dominik Bigosiński

Web scraping – co to jest i do czego można go wykorzystać?

Web scraping to technika ekstrakcji danych z witryn internetowych.…
31 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Pamięć cache strony – co to jest i jak ją wyczyścić?

Pamięć cache, kluczowy element architektury komputerowej, jest…
30 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Czym jest techniczne SEO? 15 kluczowych elementów!

Techniczne SEO jest zbiorem działań na podstawie których należy…
26 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Archetypy marki – co wyróżniamy w e-commerce?

Jakie archetypy marki odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu…
23 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

SaaS – co to jest? Porównanie SaaS z Open Source!

Zarówno SaaS, jak i Open Source to dwa kluczowe pojęcia w świecie…
20 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Grafika Google – jak pozycjonować grafiki w wyszukiwarkach?

Pozycjonując stronę internetową możesz pomijać istotny element…
18 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Model AIDA – co to jest i jakie ma zastosowanie w e-commerce?

Model AIDA to klasyczne narzędzie analizy zachowania konsumenta,…
16 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Dropshipping – czym jest i jak wypromować swój dropshippingowy biznes?

Dropshipping zrewolucjonizował sposób prowadzenia handlu online.…
13 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak samemu pozycjonować stronę w Google?

Samodzielne pozycjonowanie strony w Google może wydawać się…
11 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Analiza SWOT – jak ją przeprowadzić?

Analiza SWOT pozwala zidentyfikować mocne i słabe strony organizacji…
10 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Mapy Google – 14 mało znanych funkcji!

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie przydatne funkcje oferują…
9 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?

Pojęcie lead jest istotne w e-commerce pod kątem efektywnego…
6 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Real-time marketing – czym jest i na czym polega?

Real-time marketing (RTM) - definicja
Real-time marketing (RTM)…
3 października 2023/Autor Teresa Herok

KPI – co to jest? 35 przykładów w e-commerce, SEO i marketingu!

KPI (ang. Key Performance Indicators) pozwalają na monitorowanie…
2 października 2023/Autor Dominik Bigosiński

Jak zrobić reklamę na Instagramie – ile kosztuje?

Od lat Instagram utrzymuje się w topie najchętniej używanych…
1 października 2023/Autor Jakub Grabowski

Branding – co to jest i na czym polega? Wskazówki dot. kreowania marki!

Branding to proces budowania wizerunku marki, mający na celu…
29 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to crawl budget? Jak działa ten mechanizm i jak go zoptymalizować?

Crawl budget decyduje o potencjale indeksacji Twojej witryny.…
26 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest canonical tag? Jak i kiedy warto go stosować?

Canonical tag wskazuje wyszukiwarkom, która wersja strony jest…
25 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Różnice między atrybutami nofollow, dofollow i sponsored – kompleksowe omówienie

Znajomość różnic i stosowanie odpowiednich atrybutów umożliwia…
22 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Ile kosztuje audyt SEO? – 14 elementów wpływających na cenę!

Pytanie dotyczące tego, ile kosztuje audyt SEO zadają najczęściej…
19 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Konwersje rozszerzone Google Ads – czym są i jak je wdrożyć? Poradnik

Konwersje rozszerzone w Google Ads stanowią kolejny poziom optymalizacji…
18 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Wix vs WordPress – który system wybrać?

Jeżeli mielibyśmy kierować się wyłącznie statystykami –…
15 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Google Ads czy Bing Ads – porównanie efektywności i kosztów

Według statystyk Statcounter GlobalStats, Google ma około 92%…
14 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Lookalike Audience – jak skutecznie wykorzystać podobne grupy docelowe w kampaniach?

Audience Lookalike, czyli grupy docelowe o podobnych cechach.…
13 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Domain Rating – manipulacja czy wartościowy parametr?

Czym jest Domain Rating?
Domain Rating (DR) to parametr stworzony…
12 września 2023/Autor Piotr Pikulik

Jak dodać firmę do Google Maps w Google Moja Firma?

Google Maps to nie tylko narzędzie do nawigacji, ale także…
11 września 2023/Autor Wojciech Władziński

Jak wyznaczyć wartość życia klienta (CLV, LTV) w kampaniach Google Ads?

Wartość życia klienta, znana również jako CLV (Customer…
10 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest Google Tag Manager (GTM) i jak go używać?

Google Tag Manager (GTM) to narzędzie stworzone przez Google,…
6 września 2023/Autor Dominik Bigosiński

Kampanie RLSA do ponownego targetowania – 8 sposobów na wykorzystanie w e-commerce

Kluczem do sukcesu w sektorze e-commerce jest nie tylko przyciąganie…
5 września 2023/Autor Dominik Bigosiński
Wczytaj kolejne