Baza wiedzy

Baza wiedzy to miejsce, w którym nasi eksperci przyjmują rolę najlepszych sensei 先生 marketingu internetowego i wyjaśniają, czym są i na czym polegają różnorodne działania reklamowe w Internecie. Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy. Miłej lektury!

Szkolenie Google Ads – praktyczne warsztaty

W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wyszukiwarki Google skorzystało…
25 października 2021/Autor Jakub Grabowski

Szkolenia SEO – kurs pozycjonowania stron

SEO - pozycjonowanie stron internetowych
W dzisiejszych czasach…
28 września 2021/Autor Piotr Pikulik

Najczęstsze pytania Klientów dotyczące SEO – wyjaśniamy

Nowopowstające firmy, przedsiębiorcy działający bez wykorzystania…
24 września 2021/Autor Grzegorz Żaczek

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych [SEO poradnik]

W dzisiejszym artykule przyjrzymy się rozległemu tematowi,…
1 września 2021/Autor SEOgroup

Test narzędzia do estymacji SEO [SEOestimator]

Serdecznie zapraszam do testowania pierwszej wersji narzędzia…
27 sierpnia 2021/Autor SEOgroup

Co to jest SEO? Optymalizacja stron internetowych [2021]

Działanie w postaci optymalizacji strony internetowej (SEO -…
21 sierpnia 2021/Autor SEOgroup

Marketing internetowy – co to jest, rodzaje

Dynamiczna ekspansja Internetu stała się powodem transformacji…
17 lipca 2021/Autor SEOgroup

Core Web Vitals – czym jest i jak zoptymalizować stronę?

Szybko działająca strona internetowa to bez wątpienia jeden…
9 czerwca 2021/Autor Wojciech Władziński

Nowa rzeczywistość w sieci, czyli o trendach w branży e-commerce w 2021 roku

Wybuch pandemii koronawirusa w 2019 roku zmusił cały świat…
9 czerwca 2021/Autor Aneta Rudniak

Reklamy graficzne w Google Ads – formaty, wymiary, rozmiary – 2021

System Google Ads słowem stoi, ale nie mniej ważnym obszarem…
25 maja 2021/Autor Jakub Grabowski

Co to jest konwersja i jak zwiększyć jej współczynnik?

Konwersja jest ostatecznym celem każdej komercyjnej strony internetowej.…
4 maja 2021/Autor SEOgroup

Czym jest Content Marketing oraz jakie są z niego korzyści?

Definicja Content Marketingu skupia się na tworzeniu treści,…
29 kwietnia 2021/Autor Marta Parteka

Poznaj 4 sposoby targetowania reklam na Facebooku, z których już korzysta Twoja konkurencja

Każdy, kto prowadzi biznes z pewnością ma konkurencję. Równie…
20 kwietnia 2021/Autor Mateusz Szynalewski

Co to jest audyt SEO stron internetowych – ile kosztuje?

Czym jest audyt SEO?
Audyt SEO jest analizą, którą przeprowadza…
16 kwietnia 2021/Autor Piotr Pikulik

Jak zaprojektować makietę strony internetowej zgodnie z zasadami UX?

Mówi się, że jeśli w dzisiejszych czasach kogoś nie ma w…
12 kwietnia 2021/Autor Katarzyna Wyspiańska

Case study – co to jest i jak je napisać?

Dzięki case study pokazać można potencjalnemu Klientowi swój…
29 marca 2021/Autor SEOgroup

Czym zajmuje się agencja SEO SEM?

W XXI wieku korzystanie z Internetu stało się dla nas codziennością.…
27 marca 2021/Autor Marta Parteka

Kampanie typu Discovery w Google Ads – czym są i jakie dają korzyści?

Tak jak Google od dawna nie jest już tylko wyszukiwarką, tak…
17 marca 2021/Autor Jakub Grabowski

Analiza słów kluczowych – narzędzia i porady

Bez odpowiedniej analizy danych tworzenie struktury strony internetowej…
25 lutego 2021/Autor Piotr Pikulik

Jak udostępnić konto w Google Ads?

Zlecenie agencji reklamowej optymalizacji lub kompleksowego przygotowania…
4 lutego 2021/Autor Alina Balcerek

Landing page – czym jest i jak go zoptymalizować? – dobre praktyki

Landing page, czyli strony lądowania, to dla wielu główne…
2 lutego 2021/Autor SEOgroup

Długi ogon w pozycjonowaniu (SEO) – czym jest long tail i jak się go stosuje?

Tematem, który nierozerwalnie wiąże się z SEO - jest właśnie…
31 stycznia 2021/Autor Maciej Pawlina

Reklama Google Ads – czym jest i ile kosztuje?

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie…
29 grudnia 2020/Autor Alina Balcerek

Różnice w podejściu do tworzenia treści w Internecie

Jakie są rodzaje artykułów internetowych? Co je różnicuje?…
15 listopada 2020/Autor Maciej Pawlina

Black Friday na Facebooku – jak skutecznie prowadzić działania?

Black Friday w Polsce nie ma takiego rozmachu jak w Stanach Zjednoczonych,…
5 listopada 2020/Autor Alina Balcerek

Copywriting – jak wyrobić w sobie umiejętność „lekkiego pióra”?

Jak wyrobić w sobie umiejętność "lekkiego pióra"? Pytanie…
2 listopada 2020/Autor Maciej Pawlina

Jak przygotować prawidłowy brief dla agencji reklamowej?

Czym jest brief i dlaczego go tworzysz?
Stworzenie briefu pozwoli…
27 października 2020/Autor Marta Parteka

Jak przygotować grafiki reklamowe na Facebooka?

Mózg człowieka przetwarza obraz 60.000 razy szybciej niż tekst.…
17 września 2020/Autor Alina Balcerek

Metody weryfikacji działań SEO – w jaki sposób kontrolować pracę specjalistów?

Gdy zdecydujemy się powierzyć pozycjonowanie strony internetowej…
26 sierpnia 2020/Autor SEOgroup

Jak przygotować się w SEO i Performance marketingu do nowej rzeczywistości?

28 lipca 2020/Autor Mariusz Binkiewicz
Wczytaj kolejne