Baza wiedzy

Baza wiedzy to miejsce, w którym nasi eksperci przyjmują rolę najlepszych sensei 先生 marketingu internetowego i wyjaśniają, czym są i na czym polegają różnorodne działania reklamowe w Internecie. Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy. Miłej lektury!

Case study – co to jest i jak je napisać?

Dzięki case study – pokazać można potencjalnemu klientowi…
29 marca 2021/Autor Maciej Pawlina

Kampanie typu Discovery w Google Ads – czym są i jakie dają korzyści?

Tak jak Google od dawna nie jest już tylko wyszukiwarką, tak…
17 marca 2021/Autor Jakub Grabowski

Czym jest User Experience (UX) – procesy i metody?

Coraz częściej słyszy się ostatnio o User Experience. Niektórzy…
25 lutego 2021/Autor Maciej Pawlina

Jak udostępnić konto w Google Ads?

Zlecenie agencji reklamowej optymalizacji lub kompleksowego przygotowania…
4 lutego 2021/Autor Alina Balcerek

Długi ogon w pozycjonowaniu (SEO) – czym jest long tail i jak się go stosuje?

Tematem, który nierozerwalnie wiąże się z SEO – jest właśnie…
31 stycznia 2021/Autor Maciej Pawlina

Co to jest Content Marketing oraz jakie są z tego korzyści?

Definicja Content Marketingu skupia się na tworzeniu treści,…
29 stycznia 2021/Autor Marta Parteka

Reklama Google Ads – czym jest i ile kosztuje?

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie…
29 grudnia 2020/Autor Alina Balcerek

Czym zajmuje się agencja SEO/SEM?

W XXI wieku korzystanie z Internetu stało się dla nas codziennością.…
27 listopada 2020/Autor Marta Parteka

Różnice w podejściu do tworzenia treści w Internecie

Jakie są rodzaje artykułów internetowych? Co je różnicuje?…
15 listopada 2020/Autor Maciej Pawlina

Black Friday na Facebooku – jak skutecznie prowadzić działania?

Black Friday w Polsce nie ma takiego rozmachu jak w Stanach Zjednoczonych,…
5 listopada 2020/Autor Alina Balcerek

Copywriting – jak wyrobić w sobie umiejętność “lekkiego pióra”?

Jak wyrobić w sobie umiejętność "lekkiego pióra"? Pytanie…
2 listopada 2020/Autor Maciej Pawlina

Jak przygotować prawidłowy brief dla agencji reklamowej?

Czym jest brief i dlaczego go tworzysz?
Stworzenie briefu pozwoli…
27 października 2020/Autor Marta Parteka

Landing page – czym jest i jak go zoptymalizować? – dobre praktyki

Landing pages, czyli strony lądowania, to dla wielu główne…
2 października 2020/Autor SEOgroup

Jak przygotować grafiki reklamowe na Facebooka?

Mózg człowieka przetwarza obraz 60.000 razy szybciej niż tekst.…
17 września 2020/Autor Alina Balcerek

Metody weryfikacji działań SEO – w jaki sposób kontrolować pracę specjalistów?

Gdy zdecydujemy się powierzyć pozycjonowanie strony internetowej…
26 sierpnia 2020/Autor SEOgroup