Baza wiedzy

Baza wiedzy to miejsce, w którym nasi eksperci przyjmują rolę najlepszych sensei 先生 marketingu internetowego i wyjaśniają, czym są i na czym polegają różnorodne działania reklamowe w Internecie. Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy. Miłej lektury!

Najpopularniejsze

123

Najnowsze

404 not found – czym jest ten błąd i jak go unikać?

Błąd 404 "not found" to jeden z najczęściej spotykanych problemów…
10 stycznia 2025/Autor Dominik Bigosiński

Na czym polega marketing w sklepie internetowym?

Marketing w sklepie internetowym to nieustanne dążenie do przyciągania…
8 stycznia 2025/Autor Dominik Bigosiński

Błąd 504 – sposoby naprawy i zagrożenia

Błąd 504 Gateway Timeout nie jest jedynie irytującym komunikatem…
3 stycznia 2025/Autor Dominik Bigosiński

Robots.txt – co to jest i do czego służy?

Robots.txt to tekstowy plik konfiguracyjny używany na stronach…
29 grudnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

Błąd 403 – jak naprawić?

Błąd 403 to odpowiedź serwera HTTP, informująca, że użytkownik…
20 grudnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

HTTP 400 – co oznacza i jak naprawić 400 bad request?

Błąd HTTP 400, nazywany również „bad request”, to jeden…
18 grudnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

HTTP a HTTPS – różnice

Internet to przestrzeń pełna możliwości, ale i zagrożeń.…
13 grudnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

Robot indeksujący – jak działa i indeksuje strony internetowe?

Roboty indeksujące, znane również jako boty wyszukiwarek czy…
10 grudnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

Meta tagi – o czym musisz wiedzieć? Kompleksowy poradnik!

Meta tagi są jednym z fundamentów optymalizacji stron internetowych…
6 grudnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest ROAS? Wzór i definicja!

Jeśli zajmujesz się marketingiem internetowym lub zarządzasz…
3 grudnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

Jak tworzyć wartościowe slogany reklamowe? Poradnik krok po kroku!

Slogany reklamowe to często ważny element decydujący o sukcesie…
26 listopada 2024/Autor Dominik Bigosiński

Jak zadbać o SEO sklepu internetowego samodzielnie? 9 sposobów!

Posiadanie sklepu online wymaga nie tylko przemyślanej oferty,…
22 listopada 2024/Autor Dominik Bigosiński

Zysk operacyjny – jak go wypracować dzięki SEO?

Zysk operacyjny jest ważnym wskaźnikiem rentowności, wskazującym…
20 listopada 2024/Autor Dominik Bigosiński

Koszty stałe – przykłady w marketingu

W marketingu, jak i szerzej w całym biznesie, koszty stałe…
15 listopada 2024/Autor Dominik Bigosiński

302 HTTP – czym jest przekierowanie 302?

302 HTTP to jeden z kodów odpowiedzi protokołu HTTP, który…
13 listopada 2024/Autor Dominik Bigosiński

Wymyślanie nazwy firmy – jak do tego podejść?

Dobra nazwa firmy może otworzyć drzwi do świata klientów,…
8 listopada 2024/Autor Dominik Bigosiński

Jak zoptymalizować SEO on-site? Najważniejsze elementy [TOP 12]

Według statystyk Forbes, serwisy z pierwszej strony wyników…
6 listopada 2024/Autor Dominik Bigosiński

Reklama hotelu w internecie – jak zacząć?

Jeśli prowadzisz hotel lub planujesz otwarcie obiektu noclegowego,…
2 listopada 2024/Autor Dominik Bigosiński

Pozycjonowanie Google – jak zacząć?

Aż 40% przychodów sklepów e-commerce oraz firm usługowych…
1 listopada 2024/Autor Teresa Herok

Jak zrobić projekt strony internetowej zgodny z SXO?

Stworzenie projektu strony internetowej zgodnego z SXO to krok,…
30 października 2024/Autor Dominik Bigosiński

Jak promować sklep internetowy? 15 niecodziennych sposobów!

Promocja sklepu internetowego to wyzwanie, zwłaszcza w coraz…
25 października 2024/Autor Teresa Herok

Najlepsze pomysły na sklep internetowy – TOP 14

Ruch organiczny stanowi aż 40% przychodów sklepów internetowych…
23 października 2024/Autor Teresa Herok

Architektura informacji na stronie internetowej – jak ją uporządkować?

Skuteczna organizacja treści na stronie internetowej to ważny…
18 października 2024/Autor Dominik Bigosiński

Generator słów kluczowych – jaki wybrać? 10 propozycji!

Wybór odpowiedniego narzędzia do generowania fraz to fundament…
16 października 2024/Autor Dominik Bigosiński

Konsultacje SEO – dlaczego powinieneś skorzystać? 12 powodów!

Organiczne wyszukiwania generują ponad 51% całego ruchu na…
11 października 2024/Autor Dominik Bigosiński

Domain Authority – co to jest i jak wpływa na autorytet domeny?

66% stron internetowych nie posiada linków zwrotnych, co znacznie…
9 października 2024/Autor Teresa Herok

Analityka internetowa – dlaczego jest ważna? 5 kluczowych zalet!

51% ruchu na stronach internetowych pochodzi z organicznych wyników…
4 października 2024/Autor Dominik Bigosiński

Najpopularniejsze platformy sprzedażowe – ranking [TOP 12]

Szacuje się, że aż 40% przychodów globalnych firm usługowych…
2 października 2024/Autor Dominik Bigosiński

Najlepsze narzędzia dla webmasterów – TOP 20

66% stron internetowych nie posiada linków zwrotnych – wpływa…
27 września 2024/Autor Dominik Bigosiński

Wysoki bounce rate – jakie są powody i jak obniżyć wskaźnik odrzuceń na stronie?

80% użytkowników rozpoczyna poszukiwania produktów lub usług…
25 września 2024/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest marketing bezpośredni? Przykłady! [TOP 5]

Mailing bezpośredni wyróżnia się najwyższym zwrotem z inwestycji…
20 września 2024/Autor Teresa Herok

Akapity HTML – jak tworzyć pod SEO?

SEO (ang. Search Engine Optimization) pozwala uzyskać nawet…
18 września 2024/Autor Dominik Bigosiński

CMS WordPress – czy warto zdecydować się na ten system zarządzania treścią?

CMS WordPress to najpopularniejszy system zarządzania treścią…
13 września 2024/Autor Teresa Herok

Kluczowe zasady SEO – o czym regularnie zapominasz?

Pierwsza strona wyników wyszukiwania w Google jest definitywnie…
11 września 2024/Autor Dominik Bigosiński

Kanibalizacja słów kluczowych w SEO – jak unikać i dlaczego?

Według danych Ahrefs, aż 70% wyszukiwań w Google składa się…
6 września 2024/Autor Dominik Bigosiński

Audyt SEO online – czy warto się zdecydować? 8 kluczowych zalet!

96,55% stron internetowych nie ma ruchu z Google. Powód jest…
4 września 2024/Autor Dominik Bigosiński

Projektowanie stron internetowych we współpracy z agencją – 14 zalet!

Współpraca z agencją przy projektowaniu stron internetowych…
30 sierpnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

Strony na WordPress – jak pozycjonować krok po kroku?

Google podczas analizy stron internetowych bazuje na ponad 200…
26 sierpnia 2024/Autor Teresa Herok

Networking – co to znaczy i jakie są przykłady networkingu?

Networking to proces budowania i rozwijania relacji zawodowych,…
20 sierpnia 2024/Autor Teresa Herok

Metoda SMART – na czym polega i jakie są jej przykłady w e-commerce?

SMART to metoda zarządzania celami, której zastosowanie w e-commerce…
14 sierpnia 2024/Autor Teresa Herok

Tanie pozycjonowanie strony – czy warto?

Decyzja o wyborze taniego pozycjonowania strony może być kusząca,…
7 sierpnia 2024/Autor Teresa Herok

Clickbait – co to znaczy i jak go używać? 5 przykładów!

Badanie BuzzSumo z 2023 roku, w którym eksperci przeanalizowali…
1 sierpnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest evergreen content i jak tworzyć wiecznie żywe treści?

Aż 61% światowych przedsiębiorstw zleca działania content…
25 lipca 2024/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest viral i jak go stworzyć? Przykłady kampanii viralowych!

Dłuższe i bardziej dogłębne treści stają się viralami…
19 lipca 2024/Autor Dominik Bigosiński

Słowa łączące SEO – przykłady, wyjaśnienie i zalety

Słowa łączące SEO są jednym z elementów odpowiedzialnych…
13 lipca 2024/Autor Dominik Bigosiński

SEO copywriting – co to jest? 7 najlepszych praktyk!

46% ankietowanych przez Mirasee twierdzi, że optymalizacja pod…
7 lipca 2024/Autor Dominik Bigosiński

Strona niewidoczna w Google – jak temu zaradzić? 4 proste sposoby!

Google przetwarza 5.9 miliona wyszukiwań na minutę. W konsekwencji…
1 lipca 2024/Autor Dominik Bigosiński

Budowa strony internetowej zgodnie z praktykami SXO – jak do tego podejść?

Według badań BrightEdge, strony zoptymalizowane pod kątem…
19 czerwca 2024/Autor Dominik Bigosiński

Pozycjonowanie bloga krok po kroku – poradnik

80% użytkowników Internetu regularnie przegląda zarówno social…
14 czerwca 2024/Autor Dominik Bigosiński

Analiza słów kluczowych – narzędzia i porady

Bez odpowiedniej analizy danych tworzenie struktury strony internetowej…
12 czerwca 2024/Autor Piotr Pikulik

Darmowe wtyczki SEO do WordPress, które warto znać

Wtyczki do WordPressa są niezbędnymi narzędziami uzupełniającymi…
12 czerwca 2024/Autor Wojciech Władziński

Reklamy graficzne w Google Ads – formaty, wymiary, rozmiary [2024]

System Google Ads słowem stoi, ale nie mniej ważnym obszarem…
11 czerwca 2024/Autor Jakub Grabowski

Ile kosztuje strona internetowa i jakie są ceny za jej reklamę?

Według raportu firmy Clutch, ceny za podstawowe strony internetowe…
5 czerwca 2024/Autor Dominik Bigosiński

Profesjonalna strona internetowa – co powinna zawierać? 5 elementów!

71% małych biznesów B2B oraz B2C ma stronę internetową.…
15 maja 2024/Autor Dominik Bigosiński

Gwarancja efektów pozycjonowania – czy to możliwe?

Gwarancja efektów pozycjonowania to marzenie każdego klienta…
5 kwietnia 2024/Autor Dominik Bigosiński

Etyczne praktyki SEO zgodne z najnowszymi trendami – co wyróżniamy?

Standardowe budżety na SEO wynoszą pomiędzy $400 a $10 000…
28 marca 2024/Autor Dominik Bigosiński

Jak sprawdzić pozycję w Google? 3 sposoby i 15 narzędzi! Poradnik

Pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google to jeden…
22 lutego 2024/Autor Dominik Bigosiński

Co to jest Customer Journey i jak zbudować ścieżkę klienta w 7 krokach?

Zadbanie o usprawnienie ścieżki zakupowej klienta (Customer…
13 lutego 2024/Autor Dominik Bigosiński

Porzucone koszyki w e-commerce – jak zmniejszyć bounce rate? 10 metod!

Porzucone koszyki w e-commerce mogą stanowić duży problem…
12 lutego 2024/Autor Dominik Bigosiński

Jakie są trendy w marketingu na 2024 rok? [Przykłady]

Rok 2024 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości…
11 stycznia 2024/Autor Dominik Bigosiński
Wczytaj kolejne