Baza wiedzy
Baza wiedzy to miejsce, w którym nasi eksperci przyjmują rolę najlepszych sensei 先生 marketingu internetowego i wyjaśniają, czym są i na czym polegają różnorodne działania reklamowe w Internecie. Zachęcamy do czytania i zgłębiania swojej wiedzy. Miłej lektury!
Najpopularniejsze
Najnowsze
Co to crawl budget? Jak działa ten mechanizm i jak go zoptymalizować?
Crawl budget decyduje o potencjale indeksacji Twojej witryny.…
26 września 2023/Autor Dominik BigosińskiCo to jest canonical tag? Jak i kiedy warto go stosować?
Canonical tag wskazuje wyszukiwarkom, która wersja strony jest…
25 września 2023/Autor Dominik BigosińskiRóżnice między atrybutami nofollow, dofollow i sponsored – kompleksowe omówienie
Znajomość różnic i stosowanie odpowiednich atrybutów umożliwia…
22 września 2023/Autor Dominik BigosińskiIle kosztuje audyt SEO? – 14 elementów wpływających na cenę!
Pytanie dotyczące tego, ile kosztuje audyt SEO zadają najczęściej…
19 września 2023/Autor Dominik BigosińskiKonwersje rozszerzone Google Ads – czym są i jak je wdrożyć? Poradnik
Konwersje rozszerzone w Google Ads stanowią kolejny poziom optymalizacji…
18 września 2023/Autor Dominik BigosińskiWix vs WordPress – który system wybrać?
Jeżeli mielibyśmy kierować się wyłącznie statystykami –…
15 września 2023/Autor Dominik BigosińskiGoogle Ads czy Bing Ads – porównanie efektywności i kosztów
Według statystyk Statcounter GlobalStats, Google ma około 92%…
14 września 2023/Autor Dominik BigosińskiLookalike Audience – jak skutecznie wykorzystać podobne grupy docelowe w kampaniach?
Audience Lookalike, czyli grupy docelowe o podobnych cechach.…
13 września 2023/Autor Dominik BigosińskiDomain Rating – manipulacja czy wartościowy parametr?
Czym jest Domain Rating?
Domain Rating (DR) to parametr stworzony…
12 września 2023/Autor Piotr PikulikDomain Rating (DR) to parametr stworzony…
Jak dodać firmę do Google Maps w Google Moja Firma?
Google Maps to nie tylko narzędzie do nawigacji, ale także…
11 września 2023/Autor Wojciech WładzińskiJak wyznaczyć wartość życia klienta (CLV, LTV) w kampaniach Google Ads?
Wartość życia klienta, znana również jako CLV (Customer…
10 września 2023/Autor Dominik BigosińskiCo to jest Google Tag Manager (GTM) i jak go używać?
Google Tag Manager (GTM) to narzędzie stworzone przez Google,…
6 września 2023/Autor Dominik BigosińskiKampanie RLSA do ponownego targetowania – 8 sposobów na wykorzystanie w e-commerce
Kluczem do sukcesu w sektorze e-commerce jest nie tylko przyciąganie…
5 września 2023/Autor Dominik BigosińskiCo to jest Looker studio (Data studio) i jak go używać?
Looker Studio (usługa znana także jako Data Studio) to nowoczesne…
4 września 2023/Autor Dominik BigosińskiCo to jest Above The Fold ?
Above The FOLD (ATF) - co to jest ?
Above The Fold oznacza część…
1 września 2023/Autor Oliwia AntoniakAbove The Fold oznacza część…
Up-selling, cross-selling – sposoby na większą sprzedaż
Up-selling i cross-selling to techniki, które mają na celu…
1 września 2023/Autor Agata WojtynaAnchor text – czym jest, jak wpływa na SEO i jak go zakotwiczyć?
Jednym z niezwykle istotnych elementów procesu SEO (Search Engine…
31 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiCo to jest PageSpeed Insights i jak go użyć?
PageSpeed Insights (PSI) to narzędzie od Google analizujące…
30 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiPozycjonowanie na długi ogon w e-commerce – dobre praktyki
Pozycjonowanie na długi ogon w e-commerce jest praktyką popularną…
29 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiIle kosztuje reklama na Facebooku?
Facebook stał się jednym z najważniejszych kanałów marketingowych…
28 sierpnia 2023/Autor Oliwia AntoniakOptymalizacja stron wielojęzycznych w Google – 7 wskazówek!
W każdej sekundzie Google odnotowuje 105 tysięcy wyszukiwań,…
24 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiJakimi metrykami mierzyć skuteczność kampanii na Facebooku?
Kampanie reklamowe na Facebooku stają się nieodzownym narzędziem…
22 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiJak poprawić jakość reklamy w Google Ads?
Reklamy w Google Ads stanowią potężne narzędzie do promocji…
20 sierpnia 2023/Autor Oliwia AntoniakReklamy dynamiczne (DSA) w e-commerce – jak stworzyć?
Sektor e-commerce od lat doświadcza dynamicznego wzrostu, a…
19 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiZasady Google E-A-T – czym są i jak wpływają na SEO?
Dostarczanie treści, które są wiarygodne i rzetelne buduje…
18 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiJak tworzyć skuteczne teksty reklam w Google Ads? – 9 wskazówek!
Tworzenie skutecznych tekstów reklam w Google Ads powinno się…
17 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiStrony typu YMYL – jak stworzyć wartościowy serwis w Google?
Wraz z licznymi aktualizacjami Google, jakość treści na stronach…
16 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiJakie są trendy w marketingu na 2023 rok? – TOP 25 [Trendy + Przykłady]
Rok 2023 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości…
11 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiGoogle Universal Analytics vs Analytics 4 – podobieństwa i różnice
Od 1 lipca 2023 roku Google Analytics 4 (GA4) oficjalnie zastąpiło…
10 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiKursy SEO online – jakie wybrać? TOP 10 [RANKING]
Widoczność online jest kluczowym czynnikiem sukcesu niemal…
9 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiNajlepsze prompty do Chat GPT w każdej dziedzinie – 138 komend!
Szukasz najlepszych promptów do Chat GPT? W takim razie dobrze…
7 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiStruktura URL a SEO – jak tworzyć przyjazne adresy w e-commerce? [10 wskazówek]
Sukces sklepu internetowego zależy nie tylko od jakości produktów…
7 sierpnia 2023/Autor Dominik BigosińskiJak usunąć wizytówkę Google? – krok po kroku
Jednym z popularnych narzędzi oferowanych przez Google Maps…
4 sierpnia 2023/Autor Oliwia AntoniakStatystyki SEO, które powinieneś znać [TOP 41]
Interesują Cię najnowsze statystyki SEO? Nie szukaj dalej!…
31 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiWpływ szybkości ładowania strony na SEO – 7 przesłanek opartych na badaniach!
Wydajne strony internetowe ograniczają frustrację użytkowników,…
30 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiSurfer SEO czy Contadu? Porównanie obu narzędzi
Surfer SEO czy Contadu? Co będzie lepsze do analizy treści,…
28 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiAgencja interaktywna – czym się zajmuje?
W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu online, agencje interaktywne…
27 lipca 2023/Autor Oliwia AntoniakKsiążki SEO – co warto przeczytać? [TOP 7]
Jakie książki SEO warto przeczytać? Takie, które mogą wnieść…
25 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiCross-border e-commerce – co musisz o nim wiedzieć?
Co to jest cross-border w e-commerce?
Cross-border w e-commerce…
23 lipca 2023/Autor Oliwia AntoniakCross-border w e-commerce…
Jak wybrać najlepszą agencję SEO? – 10 wskazówek!
Wybór rzetelnej agencji SEO jest zazwyczaj trudnym zadaniem.…
21 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiAudyt UX – podstawowe błędy UX na stronach internetowych
UX czyli User Experience - Co to jest?
User Experience (UX)…
20 lipca 2023/Autor Oliwia AntoniakUser Experience (UX)…
Darmowy audyt SEO – czym jest i czy ma sens?
Darmowy audyt SEO proponowany przez agencje marketingowe jest…
18 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiTopical Authority – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?
Pozycjonowanie stron internetowych to nieustanna walka o uwagę…
17 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiCzym jest strategia marketingowa? 5 przykładów działań firm!
Strategia marketingowa odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej…
13 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiCo to jest Digital Marketing? Co wchodzi w jego skład?
Digital Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie firm i organizacji.…
12 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiCzym się zajmuje agencja marketingu internetowego – 15 zadań!
Wraz z dynamicznym rozwojem technologii i zmieniającymi się…
11 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiRodzaje agencji marketingu internetowego
Agencje marketingu internetowego inaczej zwane także agencjami…
10 lipca 2023/Autor Oliwia AntoniakWtyczka Yoast SEO – konfiguracja w WordPress [12 kroków]
Wtyczka Yoast SEO jest jednym z najpopularniejszych pluginów…
7 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiPerformance marketing – czym jest i jak działa?
W świecie marketingu, zasypującym nas coraz to nowymi terminami…
6 lipca 2023/Autor Mateusz SzynalewskiJak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2023?
Facebook to platforma, która dociera do prawie 3 miliardów…
5 lipca 2023/Autor Jakub GrabowskiJak korzystać z Keyword Plannera? – 7 prostych zasad!
Google Keyword Planner jest darmowym narzędziem od Google umożliwiającym…
4 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiHosting a SEO – czy serwer ma znaczenie w pozycjonowaniu?
Hosting jest ważny pod kątem kompleksowego procesu pozycjonowania…
3 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiJak wykorzystać content marketing w e-commerce? – 9 sposobów!
Content marketing w e-commerce przyciąga uwagę i angażuje…
2 lipca 2023/Autor Dominik BigosińskiPozycjonowanie Magento – 7 metod na większą sprzedaż!
Pozycjonowanie Magento odnosi się do procesu optymalizacji witryny…
27 czerwca 2023/Autor Dominik BigosińskiIle kosztuje reklama Google Ads? – 14 czynników!
W jednym zdaniu można stwierdzić, że reklama Google Ads w…
26 czerwca 2023/Autor Dominik BigosińskiAgencja Google Ads – co to jest i czym się zajmuje?
Skuteczna reklama firmy usługowej lub sklepu e-commerce w płatnych…
22 czerwca 2023/Autor Dominik BigosińskiJak napisać skuteczny plan marketingowy?
Nowy produkt czy usługa wprowadzany na rynek wymaga odpowiedniego…
21 czerwca 2023/Autor Agata WojtynaCzym jest pozycjonowanie marki w internecie?
Pozycjonowanie marki to ważny element strategii marketingowej,…
20 czerwca 2023/Autor Teresa HerokJakie są najczęstsze błędy SEO w e-commerce? – TOP 20 [RANKING]
Przedsiębiorcy bez znaczenia na branże zawsze chcą osiągać…
19 czerwca 2023/Autor Dominik BigosińskiReklama w wynikach wyszukiwania Google – jak się wyróżnić na 5 sposobów?
Google ma ponad 93% udziałów na rynku wyszukiwarek. Jego bezpośrednią…
16 czerwca 2023/Autor Dominik Bigosiński