Kobieta pracująca przy komputerze

Linki sponsorowane – jak stworzyć skuteczną reklamę tekstową Google Ads?

, ,
Stworzenie skutecznej reklamy tekstowej jest nie lada wyzwaniem. Czytając nasz artykuł o linkach sponsorowanych Google Ads, znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania konfiguracyjne i optymalizacyjne, jeśli chodzi o Google Ads. Chcesz…

Konwersje rozszerzone Google Ads – czym są i jak je wdrożyć? Poradnik

, ,
Konwersje rozszerzone w Google Ads stanowią kolejny poziom optymalizacji działań reklamowych, pozwalając na precyzyjniejsze śledzenie i przypisywanie wartości konwersji pochodzących z różnych źródeł. Jeżeli dążysz do maksymalizacji…

Google Ads czy Bing Ads – porównanie efektywności i kosztów

, ,
Według statystyk Statcounter GlobalStats, Google ma około 92% udziałów na rynku wyszukiwarek, natomiast Bing jedyne 3%. Czy to oznacza, że gigant z Mountain View jest obecnie najlepszym wyborem zarówno z punktu widzenia konsumenta, jak…

Jak wyznaczyć wartość życia klienta (CLV, LTV) w kampaniach Google Ads?

, ,
Wartość życia klienta, znana również jako CLV (Customer Lifetime Value) lub LTV (Lifetime Value) mierzy całkowitą wartość, jaką klient przynosi firmie przez cały okres swojej współpracy. W kontekście kampanii Google Ads, precyzyjne…

Jak poprawić jakość reklamy w Google Ads?

, ,
Reklamy w Google Ads stanowią potężne narzędzie do promocji biznesu online. Kluczem do sukcesu kampanii jest nie tylko odpowiednie targetowanie i budżet, ale także wysoka jakość reklamy. W tym artykule przedstawimy Ci najskuteczniejsze…

Jak tworzyć skuteczne teksty reklam w Google Ads? – 9 wskazówek!

, ,
Tworzenie skutecznych tekstów reklam w Google Ads powinno się opierać o dobre praktyki wykorzystywane przez branżowych specjalistów. Głównymi zasadami są: zastosowanie słów kluczowych w reklamach, poprawność językowa oraz regularne…

Jak korzystać z Keyword Plannera? – 7 prostych zasad!

, , ,
Google Keyword Planner jest darmowym narzędziem od Google umożliwiającym znalezienie odpowiednich słów kluczowych do Twojej kampanii AdWords. Może też posłużyć w celu wybrania keywordów do strategii SEO. Z jego pomocą określisz…

Ile kosztuje reklama Google Ads? – 14 czynników!

, ,
W jednym zdaniu można stwierdzić, że reklama Google Ads w ujęciu miesięcznym wiąże się z kosztami rzędu od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych. Aby doprecyzować tę kwotę, należy wziąć pod uwagę 14 kluczowych czynników,…

Agencja Google Ads – co to jest i czym się zajmuje?

, ,
Skuteczna reklama firmy usługowej lub sklepu e-commerce w płatnych wynikach wyszukiwania to dosyć spore wyzwanie - nawet dla profesjonalistów, którzy działają w branży od kilkunastu lat. Samodzielne działania mogą być zdecydowanie…

Agencja Performance Marketingu – czym się zajmuje?

, ,
Chcesz wiedzieć, czym się zajmuje agencja performance marketingu oraz jaką rolę odgrywa w nowoczesnym świecie szeroko pojętej cyfryzacji? W takim razie przeczytaj ten artykuł - poznasz również usługi świadczone przez tego typu podmioty…

Specjalista Google Ads – kim jest, ile zarabia i jak nim zostać?

, ,
W marketingu internetowym istnieje wiele opłacalnych dróg kariery. Można być specjalistą SEO, social media marketerem lub pełnić swoje obowiązki jako specjalista Google Ads. Zarobki są uzależnione przede wszystkim od umiejętności…

Audyt Google Ads – co to jest i jakie elementy podlegają ocenie podczas analizy?

,
Reklama w Internecie stała się w ostatnich latach najważniejszym elementem promocji firm zarówno lokalnie, ogólnopolsko, jak i międzynarodowo. Obecnie bez znaczenia na złożoność struktur przedsiębiorstw, każda marka działająca…

Dlaczego Google Ads nie działa? Najczęściej popełniane błędy

,
Google Ads to świetny sposób na reklamę w internecie, ale błędy, które można popełnić podczas korzystania z tego systemu, mogą w sposób zdecydowany obniżyć rentowność Twoich działań. Chcesz się dowiedzieć czego warto unikać…

Remarketing Google Ads – jak działa i jak go wykorzystać?

,
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez klientów jest najczęściej długi i złożony. Użytkownicy często porównują ceny produktów na różnych portalach, sprawdzają dostępne metody wysyłki, poszukują kodów rabatowych i konsultują…

Google Ads – co to jest i jak działa?

, , ,
Google Ads (dawniej Google Adwords) to system reklamowy, który umożliwia każdemu dotarcie ze swoim przekazem reklamowym do użytkowników korzystających z usług Google’a oraz odwiedzających strony internetowe będące częścią tzw.…

Reklamy graficzne w Google Ads – formaty, wymiary, rozmiary [2023]

, ,
System Google Ads słowem stoi, ale nie mniej ważnym obszarem jest również grafika i kreacja. Google daje nam możliwość wykorzystywania różnych formatów graficznych w kilku wariantach – począwszy od sieci reklamowej Google Display…

Czym jest kampania Performance Max? 8 Faktów i mitów

, ,
Kampanie Performance Max w systemie Google Ads są oparte na działaniu samouczących się algorytmów oraz daleko idącej automatyzacji. Nie jest to absolutna nowość, gdyż Google wprowadzał wcześniej podobne mechanizmy w innych typach…

Czy reklama w Google Ads przynosi szybkie efekty?

, ,
Szukając odpowiedzi na pytanie czy reklama w systemie Google Ads potrafi dostarczyć rezultaty w krótkim czasie trzeba sobie odpowiedzieć najpierw na pytanie “Czy mój biznes, mój projekt jest znany i / lub potrzebny użytkownikom?”.…

Zalety Google Ads, których żaden inny kanał nie jest w stanie zaoferować

, ,
Google było jedną z pierwszych firm, które zaoferowały w pełni funkcjonalne narzędzie do digital marketingu. Usługa ta, zwana wówczas “Google AdWords”, została uruchomiona ponad 20 lat temu, w 2000 roku. Początkowo korzystało…

Czy reklama w Google Ads daje szybki efekt?

, ,
Jedną z najczęściej wymienianych zalet reklam w systemach typu Google Ads obok efektywności, mierzalności i możliwości kontrolowania wydatków jest jej szybkość. Czy tak jest w rzeczywistości? Odpowiedź tym razem nie brzmi to zależy. Po…