Jak sprawdzić pozycję w Google? 3 sposoby i 15 narzędzi! Poradnik
Artykuły, SEOPozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google to jeden z najważniejszych wskaźników efektywności marketingowej Twojej firmy w kontekście SEO. Wiedząc, jak sprawdzić pozycję w Google, możesz bezproblemowo kontrolować jakość…
Co to jest Customer Journey i jak zbudować ścieżkę klienta w 7 krokach?
ArtykułyZadbanie o usprawnienie ścieżki zakupowej klienta (Customer Journey) jest bardzo ważnym aspektem pod kątem zadowolenia klientów. Im prostsza i bardziej intuicyjna okaże się nawigacja Twojej witryny, tym więcej osób zdecyduje się na…
Porzucone koszyki w e-commerce – jak zmniejszyć bounce rate? 10 metod!
ArtykułyPorzucone koszyki w e-commerce mogą stanowić duży problem wpływający na niską rentowność Twojego sklepu internetowego. Aby zdecydowanie zminimalizować wskaźnik odrzuceń, powinieneś zadbać o SXO (ang. Search Experience Optimization)…
Jakie są trendy w marketingu na 2024 rok? [Przykłady]
Artykuły, MarketingRok 2024 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości i dynamicznie zmiany w świecie marketingu. W dobie przyspieszonej digitalizacji, rosnącej świadomości społecznej konsumentów i globalnej konkurencji, firmy muszą nieustannie…
Jak pozyskiwać opinie Google Maps?
Artykuły, SEOPlatforma Google Maps jest jednym z najważniejszych miejsc, gdzie użytkownicy dzielą się swoimi doświadczeniami i ocenami firm i miejsc. Recenzje na Google Maps mogą znacząco wpłynąć na reputację firmy i jej widoczność w sieci.…
Czym zajmuje się agencja SEO SEM?
Artykuły, SEOW XXI wieku korzystanie z Internetu stało się dla nas codziennością. Coraz częściej przy jego pomocy klienci rezerwują miejsca w restauracji, kupują ubrania czy szukają wymarzonych wakacji. W związku z tym, ważnym aspektem promocji…
Landing page – czym jest i jak go zoptymalizować? – dobre praktyki
Artykuły, MarketingLanding page, czyli strony lądowania, to dla wielu główne źródło pozyskiwania leadów i zarobków. Jak to się dzieje, że niektórzy przedsiębiorcy tworzą landing page, które przyciągają tysiące klientów miesięcznie, a inni nie…
Jak przygotować brief dla agencji reklamowej? – 9 kroków!
Artykuły, MarketingStworzenie briefu to podjąć pierwszy krok do nawiązania współpracy z agencją marketingu internetowego. Ten dokument powinien zawierać podstawowe dane potrzebne do stworzenia indywidualnej oferty dla Twojej firmy. Po otrzymaniu konkretnych…
Trendy w branży e-commerce w 2024 roku
Artykuły, MarketingW porównaniu do poprzednich lat, sprzedaż w e-commerce na 2023 rok wzrosła o 10.4%. Czego możemy oczekiwać w 2024 roku? Prawdopodobnie maksymalizacji tych liczb oraz… nowych trendów, które się do tego przyczynią! Sprawdź nasz artykuł…
Audyt SEO sklepu internetowego – na czym polega?
Artykuły, SEOAudyt SEO sklepu internetowego to kompleksowa analiza elementów strony internetowej, które wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Obejmuje on zarówno aspekty techniczne, jak i treściowe, skupiając się na tym, jak strona jest…
Jak dodać, edytować, usunąć opinie w Google?
Artykuły, SEOChcesz wiedzieć, jak dodać opinię w Google, ponieważ dana firma Cię zaskoczyła swoim profesjonalizmem lub wysoką jakością usług? A może wręcz przeciwnie – zależy Ci na ostrzeżeniu przyszłych klientów przed daną organizacją?…
Search Intent – co to jest? Poznaj 4 główne rodzaje intencji w Google!
Artykuły, SEOZależy Ci na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania? Cały proces jest nieco skomplikowany, jednak bez dostosowania treści do Search Intent nawet najlepszy content nie będzie miał szans na pierwszą stronę w Google. Nie…
Linki sponsorowane – jak stworzyć skuteczną reklamę tekstową Google Ads?
Artykuły, Google Ads, Performance marketingStworzenie skutecznej reklamy tekstowej jest nie lada wyzwaniem. Czytając nasz artykuł o linkach sponsorowanych Google Ads, znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania konfiguracyjne i optymalizacyjne, jeśli chodzi o Google Ads. Chcesz…
Pozycjonowanie PrestaShop – jak zacząć w 10 prostych krokach?
Artykuły, SEOPrawidłowo przeprowadzone pozycjonowanie PrestaShop otwiera nowe możliwości w zakresie pozyskiwania stałych i opłacalnych klientów. To szansa dla Twojego e-commerce na odnotowanie spektakularnych zysków finansowych. Chcesz wiedzieć,…
Ile trwa pozycjonowanie stron i sklepu internetowego?
Artykuły, SEOCzas trwania pozycjonowania stron i sklepów internetowych może się znacznie różnić w zależności od wielu czynników. Pozycjonowanie to proces, który nie jest jednorodny i może wymagać wysiłku i wiedzy wielu specjalistów. W procesie…
Pozycjonowanie wizytówki Google Maps – jak to robić?
Artykuły, Najpopularniejsze, SEOWizytówka Google – co to jest i z jakich elementów się składa?
Wizytówka Google Moja Firma to narzędzie internetowe, umożliwiające właścicielom firm prezentację ich działalności w usługach Google, w tym w wyszukiwarce i na mapach…
Historia domeny – czym jest i jak ją sprawdzić?
Artykuły, SEOAnalizując daną stronę internetową, jedną z pierwszych rzeczy, jaką musimy zrobić, jest sprawdzenie historii domeny, aby wiedzieć, na czym stoimy. To samo tyczy się zakupu domen z historią, które wystawiono na sprzedaż lub po prostu…
Cross-selling – dlaczego jest przydatny w e-commerce?
Artykuły, MarketingW poniższym artykule przedstawimy co to jest cross-selling i jakie ma zastosowanie w branży e-commerce.
Czym jest cross-selling?
Cross-selling to stosowana przez firmy technika sprzedaży i marketingu, która ma na celu zachęcenie klientów…
Czym jest duplicate content i jak go uniknąć w e-commerce? 12 sposobów!
Artykuły, SEODuplicate content nie skutkuje karami od Google, jednak może wpływać negatywnie na pozycjonowanie Twojej strony. Powodem zduplikowanych treści w witrynie jest zazwyczaj brak dbałości o detale techniczne oraz lekceważenie najnowszych standardów…
Reklama w Internecie – co to jest, jakie są rodzaje i dlaczego warto?
Artykuły, MarketingReklama w Internecie jest podstawowym sposobem na wypromowanie Twojej firmy nie tylko wśród lokalnego audytorium, ale także w obrębie całego kraju lub nawet świata. Istotny w tym przypadku jest wybór właściwej formy promocji dostosowanej…