Jak sprawdzić pozycję w Google? 3 sposoby i 15 narzędzi! Poradnik

,
Pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google to jeden z najważniejszych wskaźników efektywności marketingowej Twojej firmy w kontekście SEO. Wiedząc, jak sprawdzić pozycję w Google, możesz bezproblemowo kontrolować jakość…

Co to jest Customer Journey i jak zbudować ścieżkę klienta w 7 krokach?

Zadbanie o usprawnienie ścieżki zakupowej klienta (Customer Journey) jest bardzo ważnym aspektem pod kątem zadowolenia klientów. Im prostsza i bardziej intuicyjna okaże się nawigacja Twojej witryny, tym więcej osób zdecyduje się na…
Porzucone koszyki

Porzucone koszyki w e-commerce – jak zmniejszyć bounce rate? 10 metod!

Porzucone koszyki w e-commerce mogą stanowić duży problem wpływający na niską rentowność Twojego sklepu internetowego. Aby zdecydowanie zminimalizować wskaźnik odrzuceń, powinieneś zadbać o SXO (ang. Search Experience Optimization)…

Jakie są trendy w marketingu na 2024 rok? [Przykłady]

,
Rok 2024 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości i dynamicznie zmiany w świecie marketingu. W dobie przyspieszonej digitalizacji, rosnącej świadomości społecznej konsumentów i globalnej konkurencji, firmy muszą nieustannie…

Jak pozyskiwać opinie Google Maps?

,
Platforma Google Maps jest jednym z najważniejszych miejsc, gdzie użytkownicy dzielą się swoimi doświadczeniami i ocenami firm i miejsc. Recenzje na Google Maps mogą znacząco wpłynąć na reputację firmy i jej widoczność w sieci.…

Czym zajmuje się agencja SEO SEM?

,
W XXI wieku korzystanie z Internetu stało się dla nas codziennością. Coraz częściej przy jego pomocy klienci rezerwują miejsca w restauracji, kupują ubrania czy szukają wymarzonych wakacji. W związku z tym, ważnym aspektem promocji…

Landing page – czym jest i jak go zoptymalizować? – dobre praktyki

,
Landing page, czyli strony lądowania, to dla wielu główne źródło pozyskiwania leadów i zarobków. Jak to się dzieje, że niektórzy przedsiębiorcy tworzą landing page, które przyciągają tysiące klientów miesięcznie, a inni nie…

Jak przygotować brief dla agencji reklamowej? – 9 kroków!

,
Stworzenie briefu to podjąć pierwszy krok do nawiązania współpracy z agencją marketingu internetowego. Ten dokument powinien zawierać podstawowe dane potrzebne do stworzenia indywidualnej oferty dla Twojej firmy. Po otrzymaniu konkretnych…

Trendy w branży e-commerce w 2024 roku

,
W porównaniu do poprzednich lat, sprzedaż w e-commerce na 2023 rok wzrosła o 10.4%. Czego możemy oczekiwać w 2024 roku? Prawdopodobnie maksymalizacji tych liczb oraz… nowych trendów, które się do tego przyczynią! Sprawdź nasz artykuł…

Audyt SEO sklepu internetowego – na czym polega?

,
Audyt SEO sklepu internetowego to kompleksowa analiza elementów strony internetowej, które wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Obejmuje on zarówno aspekty techniczne, jak i treściowe, skupiając się na tym, jak strona jest…

Jak dodać, edytować, usunąć opinie w Google?

,
Chcesz wiedzieć, jak dodać opinię w Google, ponieważ dana firma Cię zaskoczyła swoim profesjonalizmem lub wysoką jakością usług? A może wręcz przeciwnie – zależy Ci na ostrzeżeniu przyszłych klientów przed daną organizacją?…

Search Intent – co to jest? Poznaj 4 główne rodzaje intencji w Google!

,
Zależy Ci na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania? Cały proces jest nieco skomplikowany, jednak bez dostosowania treści do Search Intent nawet najlepszy content nie będzie miał szans na pierwszą stronę w Google. Nie…
Kobieta pracująca przy komputerze

Linki sponsorowane – jak stworzyć skuteczną reklamę tekstową Google Ads?

, ,
Stworzenie skutecznej reklamy tekstowej jest nie lada wyzwaniem. Czytając nasz artykuł o linkach sponsorowanych Google Ads, znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania konfiguracyjne i optymalizacyjne, jeśli chodzi o Google Ads. Chcesz…

Pozycjonowanie PrestaShop – jak zacząć w 10 prostych krokach?

,
Prawidłowo przeprowadzone pozycjonowanie PrestaShop otwiera nowe możliwości w zakresie pozyskiwania stałych i opłacalnych klientów. To szansa dla Twojego e-commerce na odnotowanie spektakularnych zysków finansowych. Chcesz wiedzieć,…

Ile trwa pozycjonowanie stron i sklepu internetowego?

,
Czas trwania pozycjonowania stron i sklepów internetowych może się znacznie różnić w zależności od wielu czynników. Pozycjonowanie to proces, który nie jest jednorodny i może wymagać wysiłku i wiedzy wielu specjalistów. W procesie…

Pozycjonowanie wizytówki Google Maps – jak to robić?

, ,
Wizytówka Google – co to jest i z jakich elementów się składa? Wizytówka Google Moja Firma to narzędzie internetowe, umożliwiające właścicielom firm prezentację ich działalności w usługach Google, w tym w wyszukiwarce i na mapach…

Historia domeny – czym jest i jak ją sprawdzić?

,
Analizując daną stronę internetową, jedną z pierwszych rzeczy, jaką musimy zrobić, jest sprawdzenie historii domeny, aby wiedzieć, na czym stoimy. To samo tyczy się zakupu domen z historią, które wystawiono na sprzedaż lub po prostu…

Cross-selling – dlaczego jest przydatny w e-commerce?

,
W poniższym artykule przedstawimy co to jest cross-selling i jakie ma zastosowanie w branży e-commerce. Czym jest cross-selling? Cross-selling to stosowana przez firmy technika sprzedaży i marketingu, która ma na celu zachęcenie klientów…

Czym jest duplicate content i jak go uniknąć w e-commerce? 12 sposobów!

,
Duplicate content nie skutkuje karami od Google, jednak może wpływać negatywnie na pozycjonowanie Twojej strony. Powodem zduplikowanych treści w witrynie jest zazwyczaj brak dbałości o detale techniczne oraz lekceważenie najnowszych standardów…

Reklama w Internecie – co to jest, jakie są rodzaje i dlaczego warto?

,
Reklama w Internecie jest podstawowym sposobem na wypromowanie Twojej firmy nie tylko wśród lokalnego audytorium, ale także w obrębie całego kraju lub nawet świata. Istotny w tym przypadku jest wybór właściwej formy promocji dostosowanej…