Clickbait – co to znaczy i jak go używać? 5 przykładów!
Artykuły, MarketingBadanie BuzzSumo z 2023 roku, w którym eksperci przeanalizowali ponad 100 milionów artykułów podaje, że istnieje konkretna grupa nagłówków odpowiedzialna za największe zaangażowanie użytkowników (w tym liczbę udostępnień). Są…
Co to jest evergreen content i jak tworzyć wiecznie żywe treści?
Artykuły, MarketingAż 61% światowych przedsiębiorstw zleca działania content marketingowe zewnętrznym specjalistom, aby zagwarantować wysoką jakość i trwałość tworzonych treści. Jeśli zależy Ci na samodzielnym przygotowywaniu contentu evergreen,…
Co to jest viral i jak go stworzyć? Przykłady kampanii viralowych!
Artykuły, Marketing, Social mediaDłuższe i bardziej dogłębne treści stają się viralami o 76,8% częściej, niż krótsze formy przekazu cyfrowego. Zależy to oczywiście od platformy, na której udostępniamy treści (np. na TikToku krótsze virale rozpowszechniają…
Słowa łączące SEO – przykłady, wyjaśnienie i zalety
Artykuły, SEOSłowa łączące SEO są jednym z elementów odpowiedzialnych za widoczność Twojej strony w Google, Bing, DuckDuckGo lub Yahoo!. Wyszukiwarki z kolei okazują się zazwyczaj pierwszym punktem styczności aż 68% doświadczeń użytkowników…
SEO copywriting – co to jest? 7 najlepszych praktyk!
Artykuły, SEO46% ankietowanych przez Mirasee twierdzi, że optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (w tym SEO copywriting) znacząco wspiera ich sukces biznesowy. Wynika to z prostego powodu – im lepiej zoptymalizowana jest strona WWW, tym szybciej zyskują…
Strona niewidoczna w Google – jak temu zaradzić? 4 proste sposoby!
Artykuły, SEOGoogle przetwarza 5.9 miliona wyszukiwań na minutę. W konsekwencji deweloperzy giganta z Mountain View muszą mądrze ustalać moce przerobowe algorytmów odpowiadających za indeksowanie, aby cały biznes był opłacalny. Jeśli zauważyłeś,…
Budowa strony internetowej zgodnie z praktykami SXO – jak do tego podejść?
Artykuły, SEOWedług badań BrightEdge, strony zoptymalizowane pod kątem SXO mogą zwiększyć ruch organiczny o 50%. Praktyki SXO łączą w tym przypadku optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO) z doskonaleniem doświadczeń użytkowników. Przeczytaj…
Pozycjonowanie bloga krok po kroku – poradnik
Artykuły, Marketing, SEO80% użytkowników Internetu regularnie przegląda zarówno social media, jak i blogi. W konsekwencji decydując się na poprawę widoczności swojego bloga, możesz w krótkim czasie pozyskać klientów zainteresowanych Twoimi usługami lub…
Analiza słów kluczowych – narzędzia i porady
Artykuły, SEOBez odpowiedniej analizy danych tworzenie struktury strony internetowej oraz treści, które mają się na niej znaleźć może okazać się mało efektywne. W wysoce konkurencyjnym otoczeniu jakim jest Internet nie można pozwolić sobie na…
Darmowe wtyczki SEO do WordPress, które warto znać
Artykuły, SEOWtyczki do WordPressa są niezbędnymi narzędziami uzupełniającymi funkcje strony internetowej lub bloga opartych o CMS. W tym artykule przedstawiam 16 darmowych rozwiązań, które przyczynią się do optymalizacji Twojej strony przy wdrażaniu…
Reklamy graficzne w Google Ads – formaty, wymiary, rozmiary [2024]
Artykuły, Google Ads, Performance marketingSystem Google Ads słowem stoi, ale nie mniej ważnym obszarem jest również grafika i kreacja. Google daje nam możliwość wykorzystywania różnych formatów graficznych w kilku wariantach – począwszy od sieci reklamowej Google Display…
Ile kosztuje strona internetowa i jakie są ceny za jej reklamę?
Artykuły, MarketingWedług raportu firmy Clutch, ceny za podstawowe strony internetowe zaczynają się od 3 000 do 10 000 złotych, natomiast zaawansowane projekty mogą kosztować od 20 000 do 50 000 złotych. Równocześnie, koszty reklamy internetowej według…
Profesjonalna strona internetowa – co powinna zawierać? 5 elementów!
Artykuły, SEO71% małych biznesów B2B oraz B2C ma stronę internetową. Nie oznacza to jednak, że każdy z nich będzie generował zyski za sprawą ruchu z Google lub innych wyszukiwarek. Aby przekonać interesanta do swojej oferty, należy zadbać…
Jak sprawdzić pozycję w Google? 3 sposoby i 15 narzędzi! Poradnik
Artykuły, SEOPozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google to jeden z najważniejszych wskaźników efektywności marketingowej Twojej firmy w kontekście SEO. Wiedząc, jak sprawdzić pozycję w Google, możesz bezproblemowo kontrolować jakość…
Co to jest Customer Journey i jak zbudować ścieżkę klienta w 7 krokach?
ArtykułyZadbanie o usprawnienie ścieżki zakupowej klienta (Customer Journey) jest bardzo ważnym aspektem pod kątem zadowolenia klientów. Im prostsza i bardziej intuicyjna okaże się nawigacja Twojej witryny, tym więcej osób zdecyduje się na…
Porzucone koszyki w e-commerce – jak zmniejszyć bounce rate? 10 metod!
ArtykułyPorzucone koszyki w e-commerce mogą stanowić duży problem wpływający na niską rentowność Twojego sklepu internetowego. Aby zdecydowanie zminimalizować wskaźnik odrzuceń, powinieneś zadbać o SXO (ang. Search Experience Optimization)…
Jakie są trendy w marketingu na 2024 rok? [Przykłady]
Artykuły, MarketingRok 2024 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości i dynamicznie zmiany w świecie marketingu. W dobie przyspieszonej digitalizacji, rosnącej świadomości społecznej konsumentów i globalnej konkurencji, firmy muszą nieustannie…
Jak pozyskiwać opinie Google Maps?
Artykuły, SEOPlatforma Google Maps jest jednym z najważniejszych miejsc, gdzie użytkownicy dzielą się swoimi doświadczeniami i ocenami firm i miejsc. Recenzje na Google Maps mogą znacząco wpłynąć na reputację firmy i jej widoczność w sieci.…
Czym zajmuje się agencja SEO SEM?
Artykuły, SEOW XXI wieku korzystanie z Internetu stało się dla nas codziennością. Coraz częściej przy jego pomocy klienci rezerwują miejsca w restauracji, kupują ubrania czy szukają wymarzonych wakacji. W związku z tym, ważnym aspektem promocji…
Landing page – czym jest i jak go zoptymalizować? – dobre praktyki
Artykuły, MarketingLanding page, czyli strony lądowania, to dla wielu główne źródło pozyskiwania leadów i zarobków. Jak to się dzieje, że niektórzy przedsiębiorcy tworzą landing page, które przyciągają tysiące klientów miesięcznie, a inni nie…