Clickbait – co to znaczy i jak go używać? 5 przykładów!

,
Badanie BuzzSumo z 2023 roku, w którym eksperci przeanalizowali ponad 100 milionów artykułów podaje, że istnieje konkretna grupa nagłówków odpowiedzialna za największe zaangażowanie użytkowników (w tym liczbę udostępnień). Są…

Co to jest evergreen content i jak tworzyć wiecznie żywe treści?

,
Aż 61% światowych przedsiębiorstw zleca działania content marketingowe zewnętrznym specjalistom, aby zagwarantować wysoką jakość i trwałość tworzonych treści. Jeśli zależy Ci na samodzielnym przygotowywaniu contentu evergreen,…

Co to jest viral i jak go stworzyć? Przykłady kampanii viralowych!

, ,
Dłuższe i bardziej dogłębne treści stają się viralami o 76,8% częściej, niż krótsze formy przekazu cyfrowego. Zależy to oczywiście od platformy, na której udostępniamy treści (np. na TikToku krótsze virale rozpowszechniają…

Słowa łączące SEO – przykłady, wyjaśnienie i zalety

,
Słowa łączące SEO są jednym z elementów odpowiedzialnych za widoczność Twojej strony w Google, Bing, DuckDuckGo lub Yahoo!. Wyszukiwarki z kolei okazują się zazwyczaj pierwszym punktem styczności aż 68% doświadczeń użytkowników…

SEO copywriting – co to jest? 7 najlepszych praktyk!

,
46% ankietowanych przez Mirasee twierdzi, że optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (w tym SEO copywriting) znacząco wspiera ich sukces biznesowy. Wynika to z prostego powodu – im lepiej zoptymalizowana jest strona WWW, tym szybciej zyskują…

Strona niewidoczna w Google – jak temu zaradzić? 4 proste sposoby!

,
Google przetwarza 5.9 miliona wyszukiwań na minutę. W konsekwencji deweloperzy giganta z Mountain View muszą mądrze ustalać moce przerobowe algorytmów odpowiadających za indeksowanie, aby cały biznes był opłacalny. Jeśli zauważyłeś,…

Budowa strony internetowej zgodnie z praktykami SXO – jak do tego podejść?

,
Według badań BrightEdge, strony zoptymalizowane pod kątem SXO mogą zwiększyć ruch organiczny o 50%. Praktyki SXO łączą w tym przypadku optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO) z doskonaleniem doświadczeń użytkowników. Przeczytaj…

Pozycjonowanie bloga krok po kroku – poradnik

, ,
80% użytkowników Internetu regularnie przegląda zarówno social media, jak i blogi. W konsekwencji decydując się na poprawę widoczności swojego bloga, możesz w krótkim czasie pozyskać klientów zainteresowanych Twoimi usługami lub…

Analiza słów kluczowych – narzędzia i porady

,
Bez odpowiedniej analizy danych tworzenie struktury strony internetowej oraz treści, które mają się na niej znaleźć może okazać się mało efektywne. W wysoce konkurencyjnym otoczeniu jakim jest Internet nie można pozwolić sobie na…

Darmowe wtyczki SEO do WordPress, które warto znać

,
Wtyczki do WordPressa są niezbędnymi narzędziami uzupełniającymi funkcje strony internetowej lub bloga opartych o CMS. W tym artykule przedstawiam 16 darmowych rozwiązań, które przyczynią się do optymalizacji Twojej strony przy wdrażaniu…

Reklamy graficzne w Google Ads – formaty, wymiary, rozmiary [2024]

, ,
System Google Ads słowem stoi, ale nie mniej ważnym obszarem jest również grafika i kreacja. Google daje nam możliwość wykorzystywania różnych formatów graficznych w kilku wariantach – począwszy od sieci reklamowej Google Display…

Ile kosztuje strona internetowa i jakie są ceny za jej reklamę?

,
Według raportu firmy Clutch, ceny za podstawowe strony internetowe zaczynają się od 3 000 do 10 000 złotych, natomiast zaawansowane projekty mogą kosztować od 20 000 do 50 000 złotych. Równocześnie, koszty reklamy internetowej według…

Profesjonalna strona internetowa – co powinna zawierać? 5 elementów!

,
71% małych biznesów B2B oraz B2C ma stronę internetową. Nie oznacza to jednak, że każdy z nich będzie generował zyski za sprawą ruchu z Google lub innych wyszukiwarek. Aby przekonać interesanta do swojej oferty, należy zadbać…

Jak sprawdzić pozycję w Google? 3 sposoby i 15 narzędzi! Poradnik

,
Pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google to jeden z najważniejszych wskaźników efektywności marketingowej Twojej firmy w kontekście SEO. Wiedząc, jak sprawdzić pozycję w Google, możesz bezproblemowo kontrolować jakość…

Co to jest Customer Journey i jak zbudować ścieżkę klienta w 7 krokach?

Zadbanie o usprawnienie ścieżki zakupowej klienta (Customer Journey) jest bardzo ważnym aspektem pod kątem zadowolenia klientów. Im prostsza i bardziej intuicyjna okaże się nawigacja Twojej witryny, tym więcej osób zdecyduje się na…
Porzucone koszyki

Porzucone koszyki w e-commerce – jak zmniejszyć bounce rate? 10 metod!

Porzucone koszyki w e-commerce mogą stanowić duży problem wpływający na niską rentowność Twojego sklepu internetowego. Aby zdecydowanie zminimalizować wskaźnik odrzuceń, powinieneś zadbać o SXO (ang. Search Experience Optimization)…

Jakie są trendy w marketingu na 2024 rok? [Przykłady]

,
Rok 2024 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości i dynamicznie zmiany w świecie marketingu. W dobie przyspieszonej digitalizacji, rosnącej świadomości społecznej konsumentów i globalnej konkurencji, firmy muszą nieustannie…

Jak pozyskiwać opinie Google Maps?

,
Platforma Google Maps jest jednym z najważniejszych miejsc, gdzie użytkownicy dzielą się swoimi doświadczeniami i ocenami firm i miejsc. Recenzje na Google Maps mogą znacząco wpłynąć na reputację firmy i jej widoczność w sieci.…

Czym zajmuje się agencja SEO SEM?

,
W XXI wieku korzystanie z Internetu stało się dla nas codziennością. Coraz częściej przy jego pomocy klienci rezerwują miejsca w restauracji, kupują ubrania czy szukają wymarzonych wakacji. W związku z tym, ważnym aspektem promocji…

Landing page – czym jest i jak go zoptymalizować? – dobre praktyki

,
Landing page, czyli strony lądowania, to dla wielu główne źródło pozyskiwania leadów i zarobków. Jak to się dzieje, że niektórzy przedsiębiorcy tworzą landing page, które przyciągają tysiące klientów miesięcznie, a inni nie…