Analiza SWOT – jak ją przeprowadzić?

,
Analiza SWOT pozwala zidentyfikować mocne i słabe strony organizacji oraz potencjalne szanse i zagrożenia płynące z otoczenia. Wykorzystując ją, jesteś w stanie dokładnie zdiagnozować stan swojego przedsiębiorstwa i określić najkorzystniejsze…

Mapy Google – 14 mało znanych funkcji!

,
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie przydatne funkcje oferują Mapy Google? Prawdopodobnie myślisz, że znasz większość z nich i nic Cię nie jest w stanie zaskoczyć, bo przecież wiesz, czym jest street view, widok z satelity oraz…

Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?

,
Pojęcie lead jest istotne w e-commerce pod kątem efektywnego prowadzenia działalności w sektorze sprzedażowym. Wyodrębniamy różne rodzaje leadów, których można wymienić nawet kilkanaście. Charakteryzują się odmiennym stopniem…

Real-time marketing – czym jest i na czym polega?

,
Real-time marketing (RTM) - definicja Real-time marketing (RTM) to strategia, która polega na podejmowaniu wszelkich działań marketingowych w czasie rzeczywistym, czyli w „odpowiedzi” na bieżące wydarzenia czy trendy. Jest to podejście…

KPI – co to jest? 35 przykładów w e-commerce, SEO i marketingu!

,
KPI (ang. Key Performance Indicators) pozwalają na monitorowanie postępów i efektywności kampanii oraz identyfikowanie obszarów, które wymagają optymalizacji lub poprawy. Z tego artykułu dowiesz się: Co to jest KPI? Jakie…

Jak zrobić reklamę na Instagramie – ile kosztuje?

, ,
Od lat Instagram utrzymuje się w topie najchętniej używanych aplikacji przez użytkowników z Polski z zasięgiem na poziomie kilkunastu milionów miesięcznie. Jak uruchomić swoją reklamę na tej platformie? Ile to kosztuje? Przeczytaj…

Branding – co to jest i na czym polega? Wskazówki dot. kreowania marki!

,
Branding to proces budowania wizerunku marki, mający na celu zbudowanie silnej, pozytywnej i rozpoznawalnej identyfikacji Twojego brandu wśród potencjalnych klientów. Proces ten wymaga spójnej i przemyślanej strategii, opartej na dogłębnej…

Co to crawl budget? Jak działa ten mechanizm i jak go zoptymalizować?

,
Crawl budget decyduje o potencjale indeksacji Twojej witryny. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak zoptymalizować budżet indeksowania w taki sposób, aby Twój serwis był stale widoczny w organicznych wynikach wyszukiwania, przeczytaj nasz artykuł. Z…

Co to jest canonical tag? Jak i kiedy warto go stosować?

,
Canonical tag wskazuje wyszukiwarkom, która wersja strony jest kanoniczna, czyli główna, w kontekście duplikacji treści. W sytuacji, gdy różne URL-e prowadzą do identycznej lub bardzo podobnej treści, stosowanie rel=canonical pozwoli…

Różnice między atrybutami nofollow, dofollow i sponsored – kompleksowe omówienie

,
Znajomość różnic i stosowanie odpowiednich atrybutów umożliwia skuteczne kierowanie ruchem na stronie oraz zarządzanie profilem linków. W tym artykule omówimy: praktyczne aspekty implementacji atrybutów nofollow, dofollow i…

Ile kosztuje audyt SEO? – 14 elementów wpływających na cenę!

,
Pytanie dotyczące tego, ile kosztuje audyt SEO zadają najczęściej osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem strony w wyszukiwarkach. Sprecyzowanie cen za kompleksową weryfikację stanu optymalizacji serwisu…

Konwersje rozszerzone Google Ads – czym są i jak je wdrożyć? Poradnik

, ,
Konwersje rozszerzone w Google Ads stanowią kolejny poziom optymalizacji działań reklamowych, pozwalając na precyzyjniejsze śledzenie i przypisywanie wartości konwersji pochodzących z różnych źródeł. Jeżeli dążysz do maksymalizacji…

Wix vs WordPress – który system wybrać?

,
Jeżeli mielibyśmy kierować się wyłącznie statystykami – WordPress jest wyborem zdecydowanie trafniejszym. Obecnie z WordPressa korzysta ponad 455 milionów użytkowników, co daje ok. 43% rynku CMS-ów na świecie. Na Wix istnieje obecnie…

Google Ads czy Bing Ads – porównanie efektywności i kosztów

, ,
Według statystyk Statcounter GlobalStats, Google ma około 92% udziałów na rynku wyszukiwarek, natomiast Bing jedyne 3%. Czy to oznacza, że gigant z Mountain View jest obecnie najlepszym wyborem zarówno z punktu widzenia konsumenta, jak…

Lookalike Audience – jak skutecznie wykorzystać podobne grupy docelowe w kampaniach?

,
Audience Lookalike, czyli grupy docelowe o podobnych cechach. Dzięki temu rozwiązaniu możesz dotrzeć do nowych klientów, którzy są podobni do Twoich obecnych odbiorców i mają większe szanse na konwersję. Wykorzystanie tej techniki…

Domain Rating – manipulacja czy wartościowy parametr?

,
Czym jest Domain Rating? Domain Rating (DR) to parametr stworzony przez Ahrefs, który ma za zadanie liczbowo ocenić wartość domeny na podstawie linków przychodzących do strony. Im wyższa wartość tego parametru tym w teorii domena jest…

Jak dodać firmę do Google Maps w Google Moja Firma?

,
Google Maps to nie tylko narzędzie do nawigacji, ale także platforma pomagająca klientom odnaleźć lokalne firmy w ich okolicy. Dzięki Google Moja Firma, przedsiębiorcy mogą dodawać swoje firmy do Map Google, aby zwiększyć ich widoczność…

Jak wyznaczyć wartość życia klienta (CLV, LTV) w kampaniach Google Ads?

, ,
Wartość życia klienta, znana również jako CLV (Customer Lifetime Value) lub LTV (Lifetime Value) mierzy całkowitą wartość, jaką klient przynosi firmie przez cały okres swojej współpracy. W kontekście kampanii Google Ads, precyzyjne…

Co to jest Google Tag Manager (GTM) i jak go używać?

,
Google Tag Manager (GTM) to narzędzie stworzone przez Google, które rewolucjonizuje sposób, w jaki zarządzamy i wdrażamy tagi na naszej stronie internetowej. Dzięki GTM możesz łatwo dodawać, modyfikować oraz kontrolować skrypty bez…

Kampanie RLSA do ponownego targetowania – 8 sposobów na wykorzystanie w e-commerce

,
Kluczem do sukcesu w sektorze e-commerce jest nie tylko przyciąganie nowych klientów, ale także umiejętne wracanie do tych, którzy już z nami współpracowali. W tym przypadku z pomocą przychodzą kampanie RLSA (ang. Remarketing Lists…