Wpływ szybkości ładowania strony na SEO – 7 przesłanek opartych na badaniach!

,
Wydajne strony internetowe ograniczają frustrację użytkowników, poprawiają ich doświadczenia związane z użytkowaniem danej witryny oraz zdecydowanie zmniejszają wskaźnik odrzuceń (tzw. bounce rate). Jak podają najnowsze badania serwisu…

Surfer SEO czy Contadu? Porównanie obu narzędzi

,
Surfer SEO czy Contadu? Co będzie lepsze do analizy treści, audytu on-site oraz tworzenia wysokiej jakości contentu? Jeżeli chcesz poznać kompleksowe porównanie funkcjonalności, wersji próbnych, cen oraz zalet i wad obu narzędzi - koniecznie…

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

,
W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu online, agencje interaktywne odgrywają kluczową rolę, wspomagając firmy w osiąganiu sukcesu. W tym artykule wyjaśnimy, czym tak naprawdę zajmują się tego typu agencje i jakie korzyści przynosi…

Książki SEO – co warto przeczytać? [TOP 7]

,
Jakie książki SEO warto przeczytać? Takie, które mogą wnieść realną wartość dla czytelnika - czyli eksperckie, zorientowane na dostarczenie efektu, bazujące na wieloletnich badaniach. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź nasz międzynarodowy…

Cross-border e-commerce – co musisz o nim wiedzieć?

,
Co to jest cross-border w e-commerce? Cross-border w e-commerce to nic innego jak sprzedaż internetowa poza granicami kraju, często nazywana również handlem transgranicznym. Dzięki prowadzeniu sprzedaży on-line na poziomie międzynarodowym…

Jak wybrać najlepszą agencję SEO? – 10 wskazówek!

,
Wybór rzetelnej agencji SEO jest zazwyczaj trudnym zadaniem. Należy jednak pamiętać, że okazuje się to jednym z najważniejszych kroków umożliwiających osiągnięcie sukcesu Twojej firmy w Internecie. Według najnowszych badań, pozycjonowanie…

Audyt UX – podstawowe błędy UX na stronach internetowych

,
UX czyli User Experience - Co to jest? User Experience (UX) to zbiór odczuć i doświadczeń użytkownika, wynikający z interakcji z danym produktem, usługą, marką, stroną internetową lub aplikacją mobilną. UX może odnosić się…

Darmowy audyt SEO – czym jest i czy ma sens?

,
Darmowy audyt SEO proponowany przez agencje marketingowe jest wstępną analizą Twojej witryny internetowej. Z racji jego bezpłatnej specyfiki okazuje się nieco ograniczony, natomiast umożliwia zweryfikowanie plusów oraz minusów serwisu,…

Topical Authority – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

,
Pozycjonowanie stron internetowych to nieustanna walka o uwagę użytkowników i wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych czynników wpływających na sukces w SEO jest Topical Authority, czyli autorytet tematyczny. Topical…

Czym jest strategia marketingowa? 5 przykładów działań firm!

,
Strategia marketingowa odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. To kompleksowy plan działania ułatwiający przedsiębiorstwom osiągnąć cele marketingowe, budować silną markę i skutecznie zaspokajać potrzeby klientów. Z…

Co to jest Digital Marketing? Co wchodzi w jego skład?

,
Digital Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie firm i organizacji. To zbiór strategii oraz technik promocyjnych, które wykorzystują internet i inne cyfrowe platformy w celu dotarcia do klientów i budowania wizerunku marki. Za sprawą…

Rodzaje agencji marketingu internetowego

,
Agencje marketingu internetowego inaczej zwane także agencjami digital marketingowymi to firmy specjalizujące się w dostarczaniu usług marketingowych w obszarze całego internetu - od wyszukiwarek i stron internetowych, aż po wszelkiego…

Wtyczka Yoast SEO – konfiguracja w WordPress [12 kroków]

,
Wtyczka Yoast SEO jest jednym z najpopularniejszych pluginów na CMS WordPress. Biorąc pod uwagę najnowsze statystyki, Yoasta używa ponad 12 milionów stron internetowych z całego świata. W Polsce grupa ta stanowi około 250 tysięcy witryn.…

Performance marketing – czym jest i jak działa?

, ,
W świecie marketingu, zasypującym nas coraz to nowymi terminami i skomplikowanymi strategiami, łatwo jest pogubić się w różnych definicjach. Jednym z takich często mylnie interpretowanych pojęć jest "performance marketing", które…

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2023?

, ,
Facebook to platforma, która dociera do prawie 3 miliardów użytkowników na świecie każdego miesiąca. Prawie 2 miliardy korzystają z popularnego “fejsa” codziennie. W Polsce również FB pozostaje platformą najpopularniejszą wśród…

Jak korzystać z Keyword Plannera? – 7 prostych zasad!

, , ,
Google Keyword Planner jest darmowym narzędziem od Google umożliwiającym znalezienie odpowiednich słów kluczowych do Twojej kampanii AdWords. Może też posłużyć w celu wybrania keywordów do strategii SEO. Z jego pomocą określisz…

Hosting a SEO – czy serwer ma znaczenie w pozycjonowaniu?

,
Hosting jest ważny pod kątem kompleksowego procesu pozycjonowania obejmującego zarówno SEO (ang. Search Engine Optimization), jak i UX (ang. User Experience), ponieważ odpowiada w pewnym stopniu za wydajność serwisu. Ta z kolei jest jednym…

Jak wykorzystać content marketing w e-commerce? – 9 sposobów!

,
Content marketing w e-commerce przyciąga uwagę i angażuje potencjalnych klientów. To sposób na znaczącą maksymalizację dochodów Twojego sklepu internetowego m.in. poprzez blogowanie, tworzenie programów afiliacyjnych czy też współpracę…

Pozycjonowanie Magento – 7 metod na większą sprzedaż!

,
Pozycjonowanie Magento odnosi się do procesu optymalizacji witryny opartej na jednym z najpopularniejszych systemów CMS (ang. Content Management System). Obecnie na Magento istnieje około 55 000 witryn, co plasuje to rozwiązanie na 10 miejscu…

Ile kosztuje reklama Google Ads? – 14 czynników!

, ,
W jednym zdaniu można stwierdzić, że reklama Google Ads w ujęciu miesięcznym wiąże się z kosztami rzędu od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych. Aby doprecyzować tę kwotę, należy wziąć pod uwagę 14 kluczowych czynników,…