Wpływ szybkości ładowania strony na SEO – 7 przesłanek opartych na badaniach!
Artykuły, SEOWydajne strony internetowe ograniczają frustrację użytkowników, poprawiają ich doświadczenia związane z użytkowaniem danej witryny oraz zdecydowanie zmniejszają wskaźnik odrzuceń (tzw. bounce rate). Jak podają najnowsze badania serwisu…
Surfer SEO czy Contadu? Porównanie obu narzędzi
Artykuły, SEOSurfer SEO czy Contadu? Co będzie lepsze do analizy treści, audytu on-site oraz tworzenia wysokiej jakości contentu? Jeżeli chcesz poznać kompleksowe porównanie funkcjonalności, wersji próbnych, cen oraz zalet i wad obu narzędzi - koniecznie…
Agencja interaktywna – czym się zajmuje?
Artykuły, MarketingW dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu online, agencje interaktywne odgrywają kluczową rolę, wspomagając firmy w osiąganiu sukcesu. W tym artykule wyjaśnimy, czym tak naprawdę zajmują się tego typu agencje i jakie korzyści przynosi…
Książki SEO – co warto przeczytać? [TOP 7]
Artykuły, SEOJakie książki SEO warto przeczytać? Takie, które mogą wnieść realną wartość dla czytelnika - czyli eksperckie, zorientowane na dostarczenie efektu, bazujące na wieloletnich badaniach. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź nasz międzynarodowy…
Cross-border e-commerce – co musisz o nim wiedzieć?
Artykuły, MarketingCo to jest cross-border w e-commerce?
Cross-border w e-commerce to nic innego jak sprzedaż internetowa poza granicami kraju, często nazywana również handlem transgranicznym. Dzięki prowadzeniu sprzedaży on-line na poziomie międzynarodowym…
Jak wybrać najlepszą agencję SEO? – 10 wskazówek!
Artykuły, SEOWybór rzetelnej agencji SEO jest zazwyczaj trudnym zadaniem. Należy jednak pamiętać, że okazuje się to jednym z najważniejszych kroków umożliwiających osiągnięcie sukcesu Twojej firmy w Internecie. Według najnowszych badań, pozycjonowanie…
Audyt UX – podstawowe błędy UX na stronach internetowych
Artykuły, MarketingUX czyli User Experience - Co to jest?
User Experience (UX) to zbiór odczuć i doświadczeń użytkownika, wynikający z interakcji z danym produktem, usługą, marką, stroną internetową lub aplikacją mobilną.
UX może odnosić się…
Darmowy audyt SEO – czym jest i czy ma sens?
Artykuły, SEODarmowy audyt SEO proponowany przez agencje marketingowe jest wstępną analizą Twojej witryny internetowej. Z racji jego bezpłatnej specyfiki okazuje się nieco ograniczony, natomiast umożliwia zweryfikowanie plusów oraz minusów serwisu,…
Topical Authority – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?
Artykuły, SEOPozycjonowanie stron internetowych to nieustanna walka o uwagę użytkowników i wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych czynników wpływających na sukces w SEO jest Topical Authority, czyli autorytet tematyczny. Topical…
Czym jest strategia marketingowa? 5 przykładów działań firm!
Artykuły, MarketingStrategia marketingowa odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. To kompleksowy plan działania ułatwiający przedsiębiorstwom osiągnąć cele marketingowe, budować silną markę i skutecznie zaspokajać potrzeby klientów.
Z…
Co to jest Digital Marketing? Co wchodzi w jego skład?
Artykuły, MarketingDigital Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie firm i organizacji. To zbiór strategii oraz technik promocyjnych, które wykorzystują internet i inne cyfrowe platformy w celu dotarcia do klientów i budowania wizerunku marki. Za sprawą…
Rodzaje agencji marketingu internetowego
Artykuły, MarketingAgencje marketingu internetowego inaczej zwane także agencjami digital marketingowymi to firmy specjalizujące się w dostarczaniu usług marketingowych w obszarze całego internetu - od wyszukiwarek i stron internetowych, aż po wszelkiego…
Wtyczka Yoast SEO – konfiguracja w WordPress [12 kroków]
Artykuły, SEOWtyczka Yoast SEO jest jednym z najpopularniejszych pluginów na CMS WordPress. Biorąc pod uwagę najnowsze statystyki, Yoasta używa ponad 12 milionów stron internetowych z całego świata. W Polsce grupa ta stanowi około 250 tysięcy witryn.…
Performance marketing – czym jest i jak działa?
Artykuły, Najpopularniejsze, Performance marketingW świecie marketingu, zasypującym nas coraz to nowymi terminami i skomplikowanymi strategiami, łatwo jest pogubić się w różnych definicjach. Jednym z takich często mylnie interpretowanych pojęć jest "performance marketing", które…
Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2023?
Artykuły, Performance marketing, Social mediaFacebook to platforma, która dociera do prawie 3 miliardów użytkowników na świecie każdego miesiąca. Prawie 2 miliardy korzystają z popularnego “fejsa” codziennie. W Polsce również FB pozostaje platformą najpopularniejszą wśród…
Jak korzystać z Keyword Plannera? – 7 prostych zasad!
Artykuły, Google Ads, Performance marketing, SEOGoogle Keyword Planner jest darmowym narzędziem od Google umożliwiającym znalezienie odpowiednich słów kluczowych do Twojej kampanii AdWords. Może też posłużyć w celu wybrania keywordów do strategii SEO. Z jego pomocą określisz…
Hosting a SEO – czy serwer ma znaczenie w pozycjonowaniu?
Artykuły, SEOHosting jest ważny pod kątem kompleksowego procesu pozycjonowania obejmującego zarówno SEO (ang. Search Engine Optimization), jak i UX (ang. User Experience), ponieważ odpowiada w pewnym stopniu za wydajność serwisu. Ta z kolei jest jednym…
Jak wykorzystać content marketing w e-commerce? – 9 sposobów!
Artykuły, SEOContent marketing w e-commerce przyciąga uwagę i angażuje potencjalnych klientów. To sposób na znaczącą maksymalizację dochodów Twojego sklepu internetowego m.in. poprzez blogowanie, tworzenie programów afiliacyjnych czy też współpracę…
Pozycjonowanie Magento – 7 metod na większą sprzedaż!
Artykuły, SEOPozycjonowanie Magento odnosi się do procesu optymalizacji witryny opartej na jednym z najpopularniejszych systemów CMS (ang. Content Management System). Obecnie na Magento istnieje około 55 000 witryn, co plasuje to rozwiązanie na 10 miejscu…
Ile kosztuje reklama Google Ads? – 14 czynników!
Artykuły, Google Ads, Performance marketingW jednym zdaniu można stwierdzić, że reklama Google Ads w ujęciu miesięcznym wiąże się z kosztami rzędu od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych. Aby doprecyzować tę kwotę, należy wziąć pod uwagę 14 kluczowych czynników,…