Co wpływa na sukces e-commerce – 10 kluczowych czynników!
Artykuły, MarketingJakie czynniki wpływają na sukces e-commerce? W jaki sposób można stworzyć dobry sklep internetowy, który będzie przynosił zyski dla Twojej firmy? Jeżeli interesuje Cię ta tematyka, koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł! Przedstawiamy…
Specjalista Google Ads – kim jest, ile zarabia i jak nim zostać?
Artykuły, Google Ads, NajpopularniejszeW marketingu internetowym istnieje wiele opłacalnych dróg kariery. Można być specjalistą SEO, social media marketerem lub pełnić swoje obowiązki jako specjalista Google Ads. Zarobki są uzależnione przede wszystkim od umiejętności…
Audyt Google Ads – co to jest i jakie elementy podlegają ocenie podczas analizy?
Artykuły, Google AdsReklama w Internecie stała się w ostatnich latach najważniejszym elementem promocji firm zarówno lokalnie, ogólnopolsko, jak i międzynarodowo. Obecnie bez znaczenia na złożoność struktur przedsiębiorstw, każda marka działająca…
Jak sprawdzić ruch na stronie? Poznaj narzędzia analityczne
Artykuły, Performance marketing, SEOJak sprawdzić ruch na stronie? Jeżeli jesteś przedsiębiorcą prowadzącym e-commerce lub właścicielem działalności usługowej, powinieneś zainteresować się aspektami związanymi z ruchem w Twoim serwisie. Dzięki wdrożeniu usprawnień…
Dlaczego Google Ads nie działa? Najczęściej popełniane błędy
Artykuły, Google AdsGoogle Ads to świetny sposób na reklamę w internecie, ale błędy, które można popełnić podczas korzystania z tego systemu, mogą w sposób zdecydowany obniżyć rentowność Twoich działań. Chcesz się dowiedzieć czego warto unikać…
Ile kosztuje sklep internetowy?
ArtykułyZałożenie sklepu internetowego to nie tylko dogodna forma prowadzenia biznesu w Internecie, ale również doskonały sposób na zwiększenie zasięgu sprzedaży i dotarcia do szerszego grona odbiorców. Jednymi z najczęstszych pytań zadawanych…
Blog firmowy w e-commerce – dlaczego warto go prowadzić?
Artykuły, SEOProwadzenie bloga firmowego to nieodłączna część strategii marketingowych większości sklepów internetowych e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Za pomocą umiejętnie wdrażanych działań content marketingowych możesz…
Nie twórz ofert, twórz strategie!
ArtykułyPrzedstawiam nagranie z mojego wystąpienia podczas Festiwalu SEO 2022 pt. „Nie twórz ofert, twórz strategie” aka „Jeśli jesteś w czymś dobry, nigdy nie rób tego za darmo”, czyli jak zwiększyć sprzedaż i jednocześnie zyskać…
Agencja SEO – czym się zajmuje?
Artykuły, Najpopularniejsze, SEOReklama w Internecie jest początkiem rozwoju Twojej firmy. Wybór właściwego rozwiązania promocyjnego może pomóc w pozyskaniu zdecydowanych klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem zakupią Twój produkt lub skorzystają z proponowanej…
Pinterest – co to jest i jak wykorzystać go w biznesie?
Artykuły, Social mediaPinterest to internetowa platforma społecznościowa, umożliwiająca użytkownikom przeglądanie, wyszukiwanie, zapisywanie oraz udostępnianie grafik, czyli pinów, na tzw. tematycznych „tablicach”.
Na Pintereście można znaleźć…
Remarketing Google Ads – jak działa i jak go wykorzystać?
Artykuły, Google AdsProces podejmowania decyzji zakupowych przez klientów jest najczęściej długi i złożony. Użytkownicy często porównują ceny produktów na różnych portalach, sprawdzają dostępne metody wysyłki, poszukują kodów rabatowych i konsultują…
Jaki CMS jest dobry pod SEO? – porównanie
Artykuły, SEOJaki CMS jest dobry pod SEO? Na to pytanie nie można odpowiedzieć jednoznacznie, natomiast analizując konkretne czynniki jesteśmy w stanie wybrać 9 najlepszych systemów zarządzania treścią, w oparciu o które optymalizacja SEO staje…
Case study – co to jest i jak je napisać?
Artykuły, SEODzięki case study pokazać można potencjalnemu Klientowi swój profesjonalizm i metody osiągania sukcesów. Jest to jeden z najlepszych sposobów przekonania go do skorzystania z naszych usług. Czym ono właściwie jest, czemu służy i…
Narzędzia SEO: przegląd i porównanie [Ranking TOP 20]
Artykuły, SEOJakie są najlepsze narzędzia SEO? Aby odpowiedzieć na to pytanie, stworzyliśmy przegląd i porównanie rozwiązań pozycjonerskich, które zdecydowanie ułatwią cały proces wdrażania oraz planowania strategii SEO. Analizując dzisiejsze…
Jak pozyskiwać nowych klientów przez internet? 8 najbardziej skutecznych sposobów
Artykuły, MarketingPozyskiwanie nowych klientów to kluczowe, ale i niełatwe zadanie podczas prowadzenia biznesu. Przedsiębiorcy bardzo często zastanawiają się, w jaki sposób najskuteczniej poszukiwać nowych odbiorców w sieci.
Pozyskiwanie nowych klientów…
Co to jest SEO? Optymalizacja stron internetowych
Artykuły, Najpopularniejsze, SEODziałanie w postaci optymalizacji strony internetowej (SEO - Search Engine Optimization) prowadzi do lepszego dostosowania danej witryny wedle określonych potrzeb. W głównej mierze mowa tu o przystosowywaniu strony do zasad wyznaczonych…
Najpopularniejsze platformy e-commerce – ranking CMS
Artykuły, MarketingOd 2013 do 2022 roku liczba sklepów internetowych zakładanych każdego roku w Polsce wzrosła prawie 3-krotnie. Oznacza to, że sektor e-commerce na przestrzeni lat staje się coraz bardziej popularny pod kątem sprzedażowym. Jeżeli chcesz…
Która wyszukiwarka internetowa jest najpopularniejsza [RANKING]?
Artykuły, MarketingWyszukiwarki internetowe to narzędzia, które od lat ułatwiają nam przeglądanie internetu. Za ich pomocą możemy znaleźć informacje na każdy temat, szukać produktów i obrazków czy przeglądać mapy. Jednak która z nich jest najpopularniejsza?
Najpopularniejsza…
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym e-commerce?
Artykuły, MarketingSzacuje się, że do 2026 r. wartość rynku e-commerce przekroczy 8,1 miliarda dolarów. Statystyki te pokazują, jak bardzo konkurencyjna jest branża szeroko pojętej sprzedaży internetowej. To doskonały dowód na ogromną wartość sektora…
Pozycjonowanie zagraniczne: czym jest międzynarodowe SEO?
Artykuły, Najpopularniejsze, SEOMiędzynarodowe SEO jest skutecznym sposobem na zwiększenie widoczności witryny poza granicami kraju. To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą dotrzeć do klientów zagranicznych i promować swoje usługi lub produkty na rynkach międzynarodowych.
W…