Jak promować sklep internetowy? 15 niecodziennych sposobów!

, , , ,
Promocja sklepu internetowego to wyzwanie, zwłaszcza w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku. Warto pamiętać, że aż 40% przychodów globalnych firm usługowych i e-commerce pochodzi z ruchu organicznego. Oznacza to, że inwestycja w…

Reklamy graficzne w Google Ads – formaty, wymiary, rozmiary [2024]

, ,
System Google Ads słowem stoi, ale nie mniej ważnym obszarem jest również grafika i kreacja. Google daje nam możliwość wykorzystywania różnych formatów graficznych w kilku wariantach – począwszy od sieci reklamowej Google Display…
Kobieta pracująca przy komputerze

Linki sponsorowane – jak stworzyć skuteczną reklamę tekstową Google Ads?

, ,
Stworzenie skutecznej reklamy tekstowej jest nie lada wyzwaniem. Czytając nasz artykuł o linkach sponsorowanych Google Ads, znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania konfiguracyjne i optymalizacyjne, jeśli chodzi o Google Ads. Chcesz…

Jak zrobić reklamę na Instagramie – ile kosztuje?

, ,
Od lat Instagram utrzymuje się w topie najchętniej używanych aplikacji przez użytkowników z Polski z zasięgiem na poziomie kilkunastu milionów miesięcznie. Jak uruchomić swoją reklamę na tej platformie? Ile to kosztuje? Przeczytaj…

Konwersje rozszerzone Google Ads – czym są i jak je wdrożyć? Poradnik

, ,
Konwersje rozszerzone w Google Ads stanowią kolejny poziom optymalizacji działań reklamowych, pozwalając na precyzyjniejsze śledzenie i przypisywanie wartości konwersji pochodzących z różnych źródeł. Jeżeli dążysz do maksymalizacji…

Google Ads czy Bing Ads – porównanie efektywności i kosztów

, ,
Według statystyk Statcounter GlobalStats, Google ma około 92% udziałów na rynku wyszukiwarek, natomiast Bing jedyne 3%. Czy to oznacza, że gigant z Mountain View jest obecnie najlepszym wyborem zarówno z punktu widzenia konsumenta, jak…

Lookalike Audience – jak skutecznie wykorzystać podobne grupy docelowe w kampaniach?

,
Audience Lookalike, czyli grupy docelowe o podobnych cechach. Dzięki temu rozwiązaniu możesz dotrzeć do nowych klientów, którzy są podobni do Twoich obecnych odbiorców i mają większe szanse na konwersję. Wykorzystanie tej techniki…

Jak wyznaczyć wartość życia klienta (CLV, LTV) w kampaniach Google Ads?

, ,
Wartość życia klienta, znana również jako CLV (Customer Lifetime Value) lub LTV (Lifetime Value) mierzy całkowitą wartość, jaką klient przynosi firmie przez cały okres swojej współpracy. W kontekście kampanii Google Ads, precyzyjne…

Kampanie RLSA do ponownego targetowania – 8 sposobów na wykorzystanie w e-commerce

,
Kluczem do sukcesu w sektorze e-commerce jest nie tylko przyciąganie nowych klientów, ale także umiejętne wracanie do tych, którzy już z nami współpracowali. W tym przypadku z pomocą przychodzą kampanie RLSA (ang. Remarketing Lists…

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

, ,
Facebook stał się jednym z najważniejszych kanałów marketingowych dla firm, oferując możliwość dotarcia do wybranych grup odbiorców na całym świecie. Reklama na Facebooku pozwala firmom i osobom prywatnym na promocję swoich produktów…

Jakimi metrykami mierzyć skuteczność kampanii na Facebooku?

,
Kampanie reklamowe na Facebooku stają się nieodzownym narzędziem marketingowym dla wielu firm. Jednakże nie wystarczy jedynie uruchomić reklamy – kluczem do sukcesu jest monitorowanie jej skuteczności. Dzięki właściwej analizie metryk…

Jak poprawić jakość reklamy w Google Ads?

, ,
Reklamy w Google Ads stanowią potężne narzędzie do promocji biznesu online. Kluczem do sukcesu kampanii jest nie tylko odpowiednie targetowanie i budżet, ale także wysoka jakość reklamy. W tym artykule przedstawimy Ci najskuteczniejsze…

Reklamy dynamiczne (DSA) w e-commerce – jak stworzyć?

,
Sektor e-commerce od lat doświadcza dynamicznego wzrostu, a zaawansowane strategie marketingowe stają się kluczem do sukcesu. Zamiast statycznych, ogólnych komunikatów, reklamy DSA oferują treści dostosowane do indywidualnych preferencji…

Jak tworzyć skuteczne teksty reklam w Google Ads? – 9 wskazówek!

, ,
Tworzenie skutecznych tekstów reklam w Google Ads powinno się opierać o dobre praktyki wykorzystywane przez branżowych specjalistów. Głównymi zasadami są: zastosowanie słów kluczowych w reklamach, poprawność językowa oraz regularne…

Performance marketing – czym jest i jak działa?

, ,
W świecie marketingu, zasypującym nas coraz to nowymi terminami i skomplikowanymi strategiami, łatwo jest pogubić się w różnych definicjach. Jednym z takich często mylnie interpretowanych pojęć jest "performance marketing", które…

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2023?

, ,
Facebook to platforma, która dociera do prawie 3 miliardów użytkowników na świecie każdego miesiąca. Prawie 2 miliardy korzystają z popularnego “fejsa” codziennie. W Polsce również FB pozostaje platformą najpopularniejszą wśród…

Jak korzystać z Keyword Plannera? – 7 prostych zasad!

, , ,
Google Keyword Planner jest darmowym narzędziem od Google umożliwiającym znalezienie odpowiednich słów kluczowych do Twojej kampanii AdWords. Może też posłużyć w celu wybrania keywordów do strategii SEO. Z jego pomocą określisz…

Ile kosztuje reklama Google Ads? – 14 czynników!

, ,
W jednym zdaniu można stwierdzić, że reklama Google Ads w ujęciu miesięcznym wiąże się z kosztami rzędu od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych. Aby doprecyzować tę kwotę, należy wziąć pod uwagę 14 kluczowych czynników,…

Agencja Google Ads – co to jest i czym się zajmuje?

, ,
Skuteczna reklama firmy usługowej lub sklepu e-commerce w płatnych wynikach wyszukiwania to dosyć spore wyzwanie - nawet dla profesjonalistów, którzy działają w branży od kilkunastu lat. Samodzielne działania mogą być zdecydowanie…

Agencja Performance Marketingu – czym się zajmuje?

, ,
Chcesz wiedzieć, czym się zajmuje agencja performance marketingu oraz jaką rolę odgrywa w nowoczesnym świecie szeroko pojętej cyfryzacji? W takim razie przeczytaj ten artykuł - poznasz również usługi świadczone przez tego typu podmioty…