Jak promować sklep internetowy? 15 niecodziennych sposobów!
Artykuły, Marketing, Najpopularniejsze, Performance marketing, SEOPromocja sklepu internetowego to wyzwanie, zwłaszcza w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku. Warto pamiętać, że aż 40% przychodów globalnych firm usługowych i e-commerce pochodzi z ruchu organicznego. Oznacza to, że inwestycja w…
Reklamy graficzne w Google Ads – formaty, wymiary, rozmiary [2024]
Artykuły, Google Ads, Performance marketingSystem Google Ads słowem stoi, ale nie mniej ważnym obszarem jest również grafika i kreacja. Google daje nam możliwość wykorzystywania różnych formatów graficznych w kilku wariantach – począwszy od sieci reklamowej Google Display…
Linki sponsorowane – jak stworzyć skuteczną reklamę tekstową Google Ads?
Artykuły, Google Ads, Performance marketingStworzenie skutecznej reklamy tekstowej jest nie lada wyzwaniem. Czytając nasz artykuł o linkach sponsorowanych Google Ads, znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania konfiguracyjne i optymalizacyjne, jeśli chodzi o Google Ads. Chcesz…
Jak zrobić reklamę na Instagramie – ile kosztuje?
Artykuły, Performance marketing, Social mediaOd lat Instagram utrzymuje się w topie najchętniej używanych aplikacji przez użytkowników z Polski z zasięgiem na poziomie kilkunastu milionów miesięcznie. Jak uruchomić swoją reklamę na tej platformie? Ile to kosztuje? Przeczytaj…
Konwersje rozszerzone Google Ads – czym są i jak je wdrożyć? Poradnik
Artykuły, Google Ads, Performance marketingKonwersje rozszerzone w Google Ads stanowią kolejny poziom optymalizacji działań reklamowych, pozwalając na precyzyjniejsze śledzenie i przypisywanie wartości konwersji pochodzących z różnych źródeł. Jeżeli dążysz do maksymalizacji…
Google Ads czy Bing Ads – porównanie efektywności i kosztów
Artykuły, Google Ads, Performance marketingWedług statystyk Statcounter GlobalStats, Google ma około 92% udziałów na rynku wyszukiwarek, natomiast Bing jedyne 3%. Czy to oznacza, że gigant z Mountain View jest obecnie najlepszym wyborem zarówno z punktu widzenia konsumenta, jak…
Lookalike Audience – jak skutecznie wykorzystać podobne grupy docelowe w kampaniach?
Artykuły, Performance marketingAudience Lookalike, czyli grupy docelowe o podobnych cechach. Dzięki temu rozwiązaniu możesz dotrzeć do nowych klientów, którzy są podobni do Twoich obecnych odbiorców i mają większe szanse na konwersję. Wykorzystanie tej techniki…
Jak wyznaczyć wartość życia klienta (CLV, LTV) w kampaniach Google Ads?
Artykuły, Google Ads, Performance marketingWartość życia klienta, znana również jako CLV (Customer Lifetime Value) lub LTV (Lifetime Value) mierzy całkowitą wartość, jaką klient przynosi firmie przez cały okres swojej współpracy. W kontekście kampanii Google Ads, precyzyjne…
Kampanie RLSA do ponownego targetowania – 8 sposobów na wykorzystanie w e-commerce
Artykuły, Performance marketingKluczem do sukcesu w sektorze e-commerce jest nie tylko przyciąganie nowych klientów, ale także umiejętne wracanie do tych, którzy już z nami współpracowali. W tym przypadku z pomocą przychodzą kampanie RLSA (ang. Remarketing Lists…
Ile kosztuje reklama na Facebooku?
Artykuły, Performance marketing, Social mediaFacebook stał się jednym z najważniejszych kanałów marketingowych dla firm, oferując możliwość dotarcia do wybranych grup odbiorców na całym świecie. Reklama na Facebooku pozwala firmom i osobom prywatnym na promocję swoich produktów…
Jakimi metrykami mierzyć skuteczność kampanii na Facebooku?
Artykuły, Performance marketingKampanie reklamowe na Facebooku stają się nieodzownym narzędziem marketingowym dla wielu firm. Jednakże nie wystarczy jedynie uruchomić reklamy – kluczem do sukcesu jest monitorowanie jej skuteczności. Dzięki właściwej analizie metryk…
Jak poprawić jakość reklamy w Google Ads?
Artykuły, Google Ads, Performance marketingReklamy w Google Ads stanowią potężne narzędzie do promocji biznesu online. Kluczem do sukcesu kampanii jest nie tylko odpowiednie targetowanie i budżet, ale także wysoka jakość reklamy. W tym artykule przedstawimy Ci najskuteczniejsze…
Reklamy dynamiczne (DSA) w e-commerce – jak stworzyć?
Artykuły, Performance marketingSektor e-commerce od lat doświadcza dynamicznego wzrostu, a zaawansowane strategie marketingowe stają się kluczem do sukcesu. Zamiast statycznych, ogólnych komunikatów, reklamy DSA oferują treści dostosowane do indywidualnych preferencji…
Jak tworzyć skuteczne teksty reklam w Google Ads? – 9 wskazówek!
Artykuły, Google Ads, Performance marketingTworzenie skutecznych tekstów reklam w Google Ads powinno się opierać o dobre praktyki wykorzystywane przez branżowych specjalistów. Głównymi zasadami są: zastosowanie słów kluczowych w reklamach, poprawność językowa oraz regularne…
Performance marketing – czym jest i jak działa?
Artykuły, Najpopularniejsze, Performance marketingW świecie marketingu, zasypującym nas coraz to nowymi terminami i skomplikowanymi strategiami, łatwo jest pogubić się w różnych definicjach. Jednym z takich często mylnie interpretowanych pojęć jest "performance marketing", które…
Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2023?
Artykuły, Performance marketing, Social mediaFacebook to platforma, która dociera do prawie 3 miliardów użytkowników na świecie każdego miesiąca. Prawie 2 miliardy korzystają z popularnego “fejsa” codziennie. W Polsce również FB pozostaje platformą najpopularniejszą wśród…
Jak korzystać z Keyword Plannera? – 7 prostych zasad!
Artykuły, Google Ads, Performance marketing, SEOGoogle Keyword Planner jest darmowym narzędziem od Google umożliwiającym znalezienie odpowiednich słów kluczowych do Twojej kampanii AdWords. Może też posłużyć w celu wybrania keywordów do strategii SEO. Z jego pomocą określisz…
Ile kosztuje reklama Google Ads? – 14 czynników!
Artykuły, Google Ads, Performance marketingW jednym zdaniu można stwierdzić, że reklama Google Ads w ujęciu miesięcznym wiąże się z kosztami rzędu od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych. Aby doprecyzować tę kwotę, należy wziąć pod uwagę 14 kluczowych czynników,…
Agencja Google Ads – co to jest i czym się zajmuje?
Artykuły, Google Ads, Performance marketingSkuteczna reklama firmy usługowej lub sklepu e-commerce w płatnych wynikach wyszukiwania to dosyć spore wyzwanie - nawet dla profesjonalistów, którzy działają w branży od kilkunastu lat. Samodzielne działania mogą być zdecydowanie…
Agencja Performance Marketingu – czym się zajmuje?
Artykuły, Google Ads, Performance marketingChcesz wiedzieć, czym się zajmuje agencja performance marketingu oraz jaką rolę odgrywa w nowoczesnym świecie szeroko pojętej cyfryzacji? W takim razie przeczytaj ten artykuł - poznasz również usługi świadczone przez tego typu podmioty…