Jakie są trendy w marketingu na 2024 rok? [Przykłady]

,
Rok 2024 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości i dynamicznie zmiany w świecie marketingu. W dobie przyspieszonej digitalizacji, rosnącej świadomości społecznej konsumentów i globalnej konkurencji, firmy muszą nieustannie…

Landing page – czym jest i jak go zoptymalizować? – dobre praktyki

,
Landing page, czyli strony lądowania, to dla wielu główne źródło pozyskiwania leadów i zarobków. Jak to się dzieje, że niektórzy przedsiębiorcy tworzą landing page, które przyciągają tysiące klientów miesięcznie, a inni nie…

Jak przygotować brief dla agencji reklamowej? – 9 kroków!

,
Stworzenie briefu to podjąć pierwszy krok do nawiązania współpracy z agencją marketingu internetowego. Ten dokument powinien zawierać podstawowe dane potrzebne do stworzenia indywidualnej oferty dla Twojej firmy. Po otrzymaniu konkretnych…

Trendy w branży e-commerce w 2024 roku

,
W porównaniu do poprzednich lat, sprzedaż w e-commerce na 2023 rok wzrosła o 10.4%. Czego możemy oczekiwać w 2024 roku? Prawdopodobnie maksymalizacji tych liczb oraz… nowych trendów, które się do tego przyczynią! Sprawdź nasz artykuł…

Cross-selling – dlaczego jest przydatny w e-commerce?

,
W poniższym artykule przedstawimy co to jest cross-selling i jakie ma zastosowanie w branży e-commerce. Czym jest cross-selling? Cross-selling to stosowana przez firmy technika sprzedaży i marketingu, która ma na celu zachęcenie klientów…

Reklama w Internecie – co to jest, jakie są rodzaje i dlaczego warto?

,
Reklama w Internecie jest podstawowym sposobem na wypromowanie Twojej firmy nie tylko wśród lokalnego audytorium, ale także w obrębie całego kraju lub nawet świata. Istotny w tym przypadku jest wybór właściwej formy promocji dostosowanej…

Content Marketing – najpopularniejsze rodzaje treści [TOP 12]

, ,
Wykorzystanie content marketingu przez konsumentów w trakcie pandemii koronawirusa wzrosło o 207%. Oznacza to, że obecnie działania związane z treściami (np. regularne prowadzenie bloga lub tworzenie podcastów) mogą wspomóc Twoją strategię…

Język korzyści w marketingu – jak go wykorzystać do pozyskania klientów? [7 metod]

,
Umiejętne tworzenie treści, posługując się językiem korzyści pozwoli przedstawić Twoją usługę lub proponowany produkt w sposób wyjątkowy, nietuzinkowy oraz bardzo pozytywny, jednak bez wydźwięku reklamowego. To metoda na zmonetyzowanie…

Jak korzystać z Google Trends? – 5 prostych kroków! [Poradnik]

, ,
Zastanawiasz się, jak efektywnie wykorzystać Google Trends do swoich celów biznesowych, marketingowych lub badawczych? W tym poradniku odkryjesz podstawy korzystania z Google Trends, ucząc się, jak interpretować dane i przekuwać je w…

Archetypy marki – co wyróżniamy w e-commerce?

,
Jakie archetypy marki odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu percepcji potencjalnych klientów? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj techniczne aspekty identyfikacji oraz wykorzystania archetypów marki w kontekście handlu e-commerce. Nasze…

Model AIDA – co to jest i jakie ma zastosowanie w e-commerce?

,
Model AIDA to klasyczne narzędzie analizy zachowania konsumenta, opisujące cztery kolejne etapy procesu zakupowego: Uwagę (Attention), Zainteresowanie (Interest), Pragnienie (Desire) oraz Działanie (Action). Model ten nabiera szczególnego…

Dropshipping – czym jest i jak wypromować swój dropshippingowy biznes?

,
Dropshipping zrewolucjonizował sposób prowadzenia handlu online. Pozwala na sprzedaż produktów bez konieczności magazynowania ich fizycznie. Aby dowiedzieć się, czym jest dropshipping oraz jak skutecznie wypromować swój dropshippingowy…

Analiza SWOT – jak ją przeprowadzić?

,
Analiza SWOT pozwala zidentyfikować mocne i słabe strony organizacji oraz potencjalne szanse i zagrożenia płynące z otoczenia. Wykorzystując ją, jesteś w stanie dokładnie zdiagnozować stan swojego przedsiębiorstwa i określić najkorzystniejsze…

Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?

,
Pojęcie lead jest istotne w e-commerce pod kątem efektywnego prowadzenia działalności w sektorze sprzedażowym. Wyodrębniamy różne rodzaje leadów, których można wymienić nawet kilkanaście. Charakteryzują się odmiennym stopniem…

Real-time marketing – czym jest i na czym polega?

,
Real-time marketing (RTM) - definicja Real-time marketing (RTM) to strategia, która polega na podejmowaniu wszelkich działań marketingowych w czasie rzeczywistym, czyli w „odpowiedzi” na bieżące wydarzenia czy trendy. Jest to podejście…

KPI – co to jest? 35 przykładów w e-commerce, SEO i marketingu!

,
KPI (ang. Key Performance Indicators) pozwalają na monitorowanie postępów i efektywności kampanii oraz identyfikowanie obszarów, które wymagają optymalizacji lub poprawy. Z tego artykułu dowiesz się: Co to jest KPI? Jakie…

Branding – co to jest i na czym polega? Wskazówki dot. kreowania marki!

,
Branding to proces budowania wizerunku marki, mający na celu zbudowanie silnej, pozytywnej i rozpoznawalnej identyfikacji Twojego brandu wśród potencjalnych klientów. Proces ten wymaga spójnej i przemyślanej strategii, opartej na dogłębnej…

Co to jest Google Tag Manager (GTM) i jak go używać?

,
Google Tag Manager (GTM) to narzędzie stworzone przez Google, które rewolucjonizuje sposób, w jaki zarządzamy i wdrażamy tagi na naszej stronie internetowej. Dzięki GTM możesz łatwo dodawać, modyfikować oraz kontrolować skrypty bez…

Co to jest Looker studio (Data studio) i jak go używać?

,
Looker Studio (usługa znana także jako Data Studio) to nowoczesne narzędzie do analizy i wizualizacji danych, pozwalające tworzyć interaktywne dashboardy i raporty. Funkcjonalności tego instrumentu umożliwiają szybkie i efektywne przekształcanie…

Up-selling, cross-selling – sposoby na większą sprzedaż

,
Up-selling i cross-selling to techniki, które mają na celu wygenerować większe obroty w postaci dodatkowej sprzedaży wśród obecnych i byłych Klientów. Czym dokładnie charakteryzują się te pojęcia i na co zwrócić szczególną uwagę…