Jakie są trendy w marketingu na 2024 rok? [Przykłady]
Artykuły, MarketingRok 2024 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości i dynamicznie zmiany w świecie marketingu. W dobie przyspieszonej digitalizacji, rosnącej świadomości społecznej konsumentów i globalnej konkurencji, firmy muszą nieustannie…
Landing page – czym jest i jak go zoptymalizować? – dobre praktyki
Artykuły, MarketingLanding page, czyli strony lądowania, to dla wielu główne źródło pozyskiwania leadów i zarobków. Jak to się dzieje, że niektórzy przedsiębiorcy tworzą landing page, które przyciągają tysiące klientów miesięcznie, a inni nie…
Jak przygotować brief dla agencji reklamowej? – 9 kroków!
Artykuły, MarketingStworzenie briefu to podjąć pierwszy krok do nawiązania współpracy z agencją marketingu internetowego. Ten dokument powinien zawierać podstawowe dane potrzebne do stworzenia indywidualnej oferty dla Twojej firmy. Po otrzymaniu konkretnych…
Trendy w branży e-commerce w 2024 roku
Artykuły, MarketingW porównaniu do poprzednich lat, sprzedaż w e-commerce na 2023 rok wzrosła o 10.4%. Czego możemy oczekiwać w 2024 roku? Prawdopodobnie maksymalizacji tych liczb oraz… nowych trendów, które się do tego przyczynią! Sprawdź nasz artykuł…
Cross-selling – dlaczego jest przydatny w e-commerce?
Artykuły, MarketingW poniższym artykule przedstawimy co to jest cross-selling i jakie ma zastosowanie w branży e-commerce.
Czym jest cross-selling?
Cross-selling to stosowana przez firmy technika sprzedaży i marketingu, która ma na celu zachęcenie klientów…
Reklama w Internecie – co to jest, jakie są rodzaje i dlaczego warto?
Artykuły, MarketingReklama w Internecie jest podstawowym sposobem na wypromowanie Twojej firmy nie tylko wśród lokalnego audytorium, ale także w obrębie całego kraju lub nawet świata. Istotny w tym przypadku jest wybór właściwej formy promocji dostosowanej…
Content Marketing – najpopularniejsze rodzaje treści [TOP 12]
Artykuły, Marketing, SEOWykorzystanie content marketingu przez konsumentów w trakcie pandemii koronawirusa wzrosło o 207%. Oznacza to, że obecnie działania związane z treściami (np. regularne prowadzenie bloga lub tworzenie podcastów) mogą wspomóc Twoją strategię…
Język korzyści w marketingu – jak go wykorzystać do pozyskania klientów? [7 metod]
Artykuły, MarketingUmiejętne tworzenie treści, posługując się językiem korzyści pozwoli przedstawić Twoją usługę lub proponowany produkt w sposób wyjątkowy, nietuzinkowy oraz bardzo pozytywny, jednak bez wydźwięku reklamowego. To metoda na zmonetyzowanie…
Jak korzystać z Google Trends? – 5 prostych kroków! [Poradnik]
Artykuły, Marketing, SEOZastanawiasz się, jak efektywnie wykorzystać Google Trends do swoich celów biznesowych, marketingowych lub badawczych? W tym poradniku odkryjesz podstawy korzystania z Google Trends, ucząc się, jak interpretować dane i przekuwać je w…
Archetypy marki – co wyróżniamy w e-commerce?
Artykuły, MarketingJakie archetypy marki odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu percepcji potencjalnych klientów? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj techniczne aspekty identyfikacji oraz wykorzystania archetypów marki w kontekście handlu e-commerce. Nasze…
Model AIDA – co to jest i jakie ma zastosowanie w e-commerce?
Artykuły, MarketingModel AIDA to klasyczne narzędzie analizy zachowania konsumenta, opisujące cztery kolejne etapy procesu zakupowego: Uwagę (Attention), Zainteresowanie (Interest), Pragnienie (Desire) oraz Działanie (Action). Model ten nabiera szczególnego…
Dropshipping – czym jest i jak wypromować swój dropshippingowy biznes?
Artykuły, MarketingDropshipping zrewolucjonizował sposób prowadzenia handlu online. Pozwala na sprzedaż produktów bez konieczności magazynowania ich fizycznie. Aby dowiedzieć się, czym jest dropshipping oraz jak skutecznie wypromować swój dropshippingowy…
Analiza SWOT – jak ją przeprowadzić?
Artykuły, MarketingAnaliza SWOT pozwala zidentyfikować mocne i słabe strony organizacji oraz potencjalne szanse i zagrożenia płynące z otoczenia. Wykorzystując ją, jesteś w stanie dokładnie zdiagnozować stan swojego przedsiębiorstwa i określić najkorzystniejsze…
Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
Artykuły, MarketingPojęcie lead jest istotne w e-commerce pod kątem efektywnego prowadzenia działalności w sektorze sprzedażowym. Wyodrębniamy różne rodzaje leadów, których można wymienić nawet kilkanaście. Charakteryzują się odmiennym stopniem…
Real-time marketing – czym jest i na czym polega?
Artykuły, MarketingReal-time marketing (RTM) - definicja
Real-time marketing (RTM) to strategia, która polega na podejmowaniu wszelkich działań marketingowych w czasie rzeczywistym, czyli w „odpowiedzi” na bieżące wydarzenia czy trendy.
Jest to podejście…
KPI – co to jest? 35 przykładów w e-commerce, SEO i marketingu!
Artykuły, MarketingKPI (ang. Key Performance Indicators) pozwalają na monitorowanie postępów i efektywności kampanii oraz identyfikowanie obszarów, które wymagają optymalizacji lub poprawy.
Z tego artykułu dowiesz się:
Co to jest KPI?
Jakie…
Branding – co to jest i na czym polega? Wskazówki dot. kreowania marki!
Artykuły, MarketingBranding to proces budowania wizerunku marki, mający na celu zbudowanie silnej, pozytywnej i rozpoznawalnej identyfikacji Twojego brandu wśród potencjalnych klientów.
Proces ten wymaga spójnej i przemyślanej strategii, opartej na dogłębnej…
Co to jest Google Tag Manager (GTM) i jak go używać?
Artykuły, MarketingGoogle Tag Manager (GTM) to narzędzie stworzone przez Google, które rewolucjonizuje sposób, w jaki zarządzamy i wdrażamy tagi na naszej stronie internetowej. Dzięki GTM możesz łatwo dodawać, modyfikować oraz kontrolować skrypty bez…
Co to jest Looker studio (Data studio) i jak go używać?
Artykuły, MarketingLooker Studio (usługa znana także jako Data Studio) to nowoczesne narzędzie do analizy i wizualizacji danych, pozwalające tworzyć interaktywne dashboardy i raporty. Funkcjonalności tego instrumentu umożliwiają szybkie i efektywne przekształcanie…
Up-selling, cross-selling – sposoby na większą sprzedaż
Artykuły, MarketingUp-selling i cross-selling to techniki, które mają na celu wygenerować większe obroty w postaci dodatkowej sprzedaży wśród obecnych i byłych Klientów. Czym dokładnie charakteryzują się te pojęcia i na co zwrócić szczególną uwagę…