Reklama w Internecie – co to jest, jakie są rodzaje i dlaczego warto?
Artykuły, MarketingReklama w Internecie jest podstawowym sposobem na wypromowanie Twojej firmy nie tylko wśród lokalnego audytorium, ale także w obrębie całego kraju lub nawet świata. Istotny w tym przypadku jest wybór właściwej formy promocji dostosowanej…
Content Marketing – najpopularniejsze rodzaje treści [TOP 12]
Artykuły, Marketing, SEOWykorzystanie content marketingu przez konsumentów w trakcie pandemii koronawirusa wzrosło o 207%. Oznacza to, że obecnie działania związane z treściami (np. regularne prowadzenie bloga lub tworzenie podcastów) mogą wspomóc Twoją strategię…
Język korzyści w marketingu – jak go wykorzystać do pozyskania klientów? [7 metod]
Artykuły, MarketingUmiejętne tworzenie treści, posługując się językiem korzyści pozwoli przedstawić Twoją usługę lub proponowany produkt w sposób wyjątkowy, nietuzinkowy oraz bardzo pozytywny, jednak bez wydźwięku reklamowego. To metoda na zmonetyzowanie…
Jak korzystać z Google Trends? – 5 prostych kroków! [Poradnik]
Artykuły, Marketing, SEOZastanawiasz się, jak efektywnie wykorzystać Google Trends do swoich celów biznesowych, marketingowych lub badawczych? W tym poradniku odkryjesz podstawy korzystania z Google Trends, ucząc się, jak interpretować dane i przekuwać je w…
Archetypy marki – co wyróżniamy w e-commerce?
Artykuły, MarketingJakie archetypy marki odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu percepcji potencjalnych klientów? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj techniczne aspekty identyfikacji oraz wykorzystania archetypów marki w kontekście handlu e-commerce. Nasze…
Model AIDA – co to jest i jakie ma zastosowanie w e-commerce?
Artykuły, MarketingModel AIDA to klasyczne narzędzie analizy zachowania konsumenta, opisujące cztery kolejne etapy procesu zakupowego: Uwagę (Attention), Zainteresowanie (Interest), Pragnienie (Desire) oraz Działanie (Action). Model ten nabiera szczególnego…
Dropshipping – czym jest i jak wypromować swój dropshippingowy biznes?
Artykuły, MarketingDropshipping zrewolucjonizował sposób prowadzenia handlu online. Pozwala na sprzedaż produktów bez konieczności magazynowania ich fizycznie. Aby dowiedzieć się, czym jest dropshipping oraz jak skutecznie wypromować swój dropshippingowy…
Analiza SWOT – jak ją przeprowadzić?
Artykuły, MarketingAnaliza SWOT pozwala zidentyfikować mocne i słabe strony organizacji oraz potencjalne szanse i zagrożenia płynące z otoczenia. Wykorzystując ją, jesteś w stanie dokładnie zdiagnozować stan swojego przedsiębiorstwa i określić najkorzystniejsze…
Co to jest lead i jakie są jego rodzaje?
Artykuły, MarketingPojęcie lead jest istotne w e-commerce pod kątem efektywnego prowadzenia działalności w sektorze sprzedażowym. Wyodrębniamy różne rodzaje leadów, których można wymienić nawet kilkanaście. Charakteryzują się odmiennym stopniem…
Real-time marketing – czym jest i na czym polega?
Artykuły, MarketingReal-time marketing (RTM) - definicja
Real-time marketing (RTM) to strategia, która polega na podejmowaniu wszelkich działań marketingowych w czasie rzeczywistym, czyli w „odpowiedzi” na bieżące wydarzenia czy trendy.
Jest to podejście…
KPI – co to jest? 35 przykładów w e-commerce, SEO i marketingu!
Artykuły, MarketingKPI (ang. Key Performance Indicators) pozwalają na monitorowanie postępów i efektywności kampanii oraz identyfikowanie obszarów, które wymagają optymalizacji lub poprawy.
Z tego artykułu dowiesz się:
Co to jest KPI?
Jakie…
Branding – co to jest i na czym polega? Wskazówki dot. kreowania marki!
Artykuły, MarketingBranding to proces budowania wizerunku marki, mający na celu zbudowanie silnej, pozytywnej i rozpoznawalnej identyfikacji Twojego brandu wśród potencjalnych klientów.
Proces ten wymaga spójnej i przemyślanej strategii, opartej na dogłębnej…
Co to jest Google Tag Manager (GTM) i jak go używać?
Artykuły, MarketingGoogle Tag Manager (GTM) to narzędzie stworzone przez Google, które rewolucjonizuje sposób, w jaki zarządzamy i wdrażamy tagi na naszej stronie internetowej. Dzięki GTM możesz łatwo dodawać, modyfikować oraz kontrolować skrypty bez…
Co to jest Looker studio (Data studio) i jak go używać?
Artykuły, MarketingLooker Studio (usługa znana także jako Data Studio) to nowoczesne narzędzie do analizy i wizualizacji danych, pozwalające tworzyć interaktywne dashboardy i raporty. Funkcjonalności tego instrumentu umożliwiają szybkie i efektywne przekształcanie…
Up-selling, cross-selling – sposoby na większą sprzedaż
Artykuły, MarketingUp-selling i cross-selling to techniki, które mają na celu wygenerować większe obroty w postaci dodatkowej sprzedaży wśród obecnych i byłych Klientów. Czym dokładnie charakteryzują się te pojęcia i na co zwrócić szczególną uwagę…
Czym jest marketing międzynarodowy i jak go zrobić?
MarketingMarketing międzynarodowy stał się kluczowym elementem strategii biznesowych prowadzonych przez współczesne firmy, które dążą do ekspansji zagranicznej. Zrozumienie tego czym jest i jak działa marketing międzynarodowy oraz jak go skutecznie…
Jakie są trendy w marketingu na 2023 rok? [Przykłady]
Artykuły, MarketingRok 2023 przynosi ze sobą świeże wyzwania, nowe możliwości i dynamicznie zmiany w świecie marketingu. W dobie przyspieszonej digitalizacji, rosnącej świadomości społecznej konsumentów i globalnej konkurencji, firmy muszą nieustannie…
Google Universal Analytics vs Analytics 4 – podobieństwa i różnice
Artykuły, MarketingOd 1 lipca 2023 roku Google Analytics 4 (GA4) oficjalnie zastąpiło poprzednią wersję – Universal Analytics (UA). Nie jest to jednak rozwiązanie, które oferuje wszystkie stare opcje, z dodatkiem innowacji. Zamiast tego mamy nowe, zaktualizowane…
Najlepsze prompty do Chat GPT w każdej dziedzinie – 138 komend!
Artykuły, MarketingSzukasz najlepszych promptów do Chat GPT? W takim razie dobrze trafiłeś! Ten artykuł jest przeznaczony dla osób, które chcą wykorzystać narzędzie od Open AI na każdy sposób - do biznesu, nauki, rozrywki, ćwiczeń lub podróży! Ciekawi?…
Agencja interaktywna – czym się zajmuje?
Artykuły, MarketingW dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu online, agencje interaktywne odgrywają kluczową rolę, wspomagając firmy w osiąganiu sukcesu. W tym artykule wyjaśnimy, czym tak naprawdę zajmują się tego typu agencje i jakie korzyści przynosi…