Czym jest marketing międzynarodowy i jak go zrobić?

Marketing międzynarodowy stał się kluczowym elementem strategii biznesowych prowadzonych przez współczesne firmy, które dążą do ekspansji zagranicznej. Zrozumienie tego czym jest i jak działa marketing międzynarodowy oraz jak go skutecznie…

Google Universal Analytics vs Analytics 4 – podobieństwa i różnice

,
Od 1 lipca 2023 roku Google Analytics 4 (GA4) oficjalnie zastąpiło poprzednią wersję – Universal Analytics (UA). Nie jest to jednak rozwiązanie, które oferuje wszystkie stare opcje, z dodatkiem innowacji. Zamiast tego mamy nowe, zaktualizowane…

Najlepsze prompty do Chat GPT w każdej dziedzinie – 138 komend!

,
Szukasz najlepszych promptów do Chat GPT? W takim razie dobrze trafiłeś! Ten artykuł jest przeznaczony dla osób, które chcą wykorzystać narzędzie od Open AI na każdy sposób - do biznesu, nauki, rozrywki, ćwiczeń lub podróży! Ciekawi?…

Agencja interaktywna – czym się zajmuje?

,
W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu online, agencje interaktywne odgrywają kluczową rolę, wspomagając firmy w osiąganiu sukcesu. W tym artykule wyjaśnimy, czym tak naprawdę zajmują się tego typu agencje i jakie korzyści przynosi…

Cross-border e-commerce – co musisz o nim wiedzieć?

,
Co to jest cross-border w e-commerce? Cross-border w e-commerce to nic innego jak sprzedaż internetowa poza granicami kraju, często nazywana również handlem transgranicznym. Dzięki prowadzeniu sprzedaży on-line na poziomie międzynarodowym…

Audyt UX – podstawowe błędy UX na stronach internetowych

,
UX czyli User Experience - Co to jest? User Experience (UX) to zbiór odczuć i doświadczeń użytkownika, wynikający z interakcji z danym produktem, usługą, marką, stroną internetową lub aplikacją mobilną. UX może odnosić się…

Czym jest strategia marketingowa? 5 przykładów działań firm!

,
Strategia marketingowa odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. To kompleksowy plan działania ułatwiający przedsiębiorstwom osiągnąć cele marketingowe, budować silną markę i skutecznie zaspokajać potrzeby klientów. Z…

Co to jest Digital Marketing? Co wchodzi w jego skład?

,
Digital Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie firm i organizacji. To zbiór strategii oraz technik promocyjnych, które wykorzystują internet i inne cyfrowe platformy w celu dotarcia do klientów i budowania wizerunku marki. Za sprawą…

Rodzaje agencji marketingu internetowego

,
Agencje marketingu internetowego inaczej zwane także agencjami digital marketingowymi to firmy specjalizujące się w dostarczaniu usług marketingowych w obszarze całego internetu - od wyszukiwarek i stron internetowych, aż po wszelkiego…

Jak napisać skuteczny plan marketingowy?

,
Nowy produkt czy usługa wprowadzany na rynek wymaga odpowiedniego zaplanowania działań marketingowych. Skuteczny plan marketingowy to jeden z kluczowych elementów, który może zdecydować o sukcesie lub porażce. Przeczytaj poniższy artykuł…

Strategia Omnichannel w e-commerce – co to jest i jak pomoże dla Twojego biznesu?

,
Czym jest strategia omnichannel w e-commerce i dlaczego warto ją wdrożyć? Dzisiejszy artykuł napisaliśmy, aby kompleksowo wyjaśnić znaczenie implementacji strategii wielokanałowej w sklepach internetowych. Z tego artykułu dowiesz…

Jak stworzyć buyer personę? – 5 prostych kroków do sukcesu Twojego e-commerce!

,
Jak stworzyć buyer personę? To pytanie zadają najczęściej właściciele sklepów internetowych, którzy chcą zacząć sprzedawać więcej. Jeżeli należysz do tego sektora przedsiębiorców i chcesz pozyskiwać wyłącznie stałych i…

Lejek zakupowy – dlaczego warto o niego zadbać?

,
Jednym z kluczowych narzędzi, które pomogą osiągnąć sukces biznesowy w niemal każdym sektorze (w tym również e-commerce) jest lejek zakupowy. Ten koncept marketingowy odgrywa istotną rolę w przekształcaniu potencjalnych klientów…

Jak monitorować sprzedaż w Internecie – narzędzia?

,
Monitorowanie i analiza sprzedaży to kluczowe elementy prowadzenia sklepu internetowego. Umożliwiają one śledzenie trendów, optymalizację strategii marketingowych oraz identyfikowanie obszarów do poprawy. Monitorowanie sprzedaży umożliwia…

Co wpływa na sukces e-commerce – 10 kluczowych czynników!

,
Jakie czynniki wpływają na sukces e-commerce? W jaki sposób można stworzyć dobry sklep internetowy, który będzie przynosił zyski dla Twojej firmy? Jeżeli interesuje Cię ta tematyka, koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł! Przedstawiamy…

Jak pozyskiwać nowych klientów przez internet? 8 najbardziej skutecznych sposobów

,
Pozyskiwanie nowych klientów to kluczowe, ale i niełatwe zadanie podczas prowadzenia biznesu. Przedsiębiorcy bardzo często zastanawiają się, w jaki sposób najskuteczniej poszukiwać nowych odbiorców w sieci. Pozyskiwanie nowych klientów…

Najpopularniejsze platformy e-commerce – ranking CMS

,
Od 2013 do 2022 roku liczba sklepów internetowych zakładanych każdego roku w Polsce wzrosła prawie 3-krotnie. Oznacza to, że sektor e-commerce na przestrzeni lat staje się coraz bardziej popularny pod kątem sprzedażowym. Jeżeli chcesz…

Która wyszukiwarka internetowa jest najpopularniejsza [RANKING]?

,
Wyszukiwarki internetowe to narzędzia, które od lat ułatwiają nam przeglądanie internetu. Za ich pomocą możemy znaleźć informacje na każdy temat, szukać produktów i obrazków czy przeglądać mapy. Jednak która z nich  jest najpopularniejsza?  Najpopularniejsza…

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym e-commerce?

,
Szacuje się, że do 2026 r. wartość rynku e-commerce przekroczy 8,1 miliarda dolarów. Statystyki te pokazują, jak bardzo konkurencyjna jest branża szeroko pojętej sprzedaży internetowej. To doskonały dowód na ogromną wartość sektora…

Agencja marketingowa – czym się zajmuje i jak skutecznie z nią współpracować?

, ,
Dla wielu firm, zwłaszcza tych mniejszych, współpraca z agencją marketingową wciąż pozostaje zagadką.  Jeśli chcesz dowiedzieć się, czym właściwie zajmuje się agencja marketingowa, jak skutecznie z nią współpracować, jakie…