Skuteczna Strategia Digital Marketingowa dla Twojej marki
Pozyskuj nowych klientów i zwiększ sprzedaż dzięki odpowiednio przygotowanej kompleksowej strategii.
BEZPŁATNA OFERTA Z KONSULTACJĄ
Dlaczego potrzebujesz strategii digital marketingowej?
Filarem i zarazem pierwszym krokiem działań digital marketingowych powinno być przygotowanie indywidualnej strategii. Działania reklamowe bez strategii to jak podróżowanie bez mapy. Możesz błądzić, tracić czas i pieniądze, a ostatecznie nie dotrzeć do celu. Dlatego my budujemy strategie oparte o twarde dane. Dzięki ich wdrożeniu, pomagamy naszym Klientom realizować ich cele biznesowe.
1. Oszczędność czasu i pieniędzy
Dobrze zaplanowana strategia pozwala uniknąć przypadkowych działań i nieefektywnego wydatkowania budżetu. Dzięki jasnemu planowi skupiasz się na tym, co naprawdę przynosi rezultaty – nie tracisz czasu i środków na nieskuteczne rozwiązania.
2. Eliminacja ryzyka
Dzięki estymacjom efektów, które przygotowujemy na etapie tworzenia strategii, zyskujesz jasny obraz potencjalnego zwrotu z inwestycji, eliminując ryzyko. Pozwala to na świadome i przemyślane decyzje biznesowe. Co więcej, w przypadku naszej usługi SEO360® dajemy Ci gwarancję wyników zapisaną w umowie!
3. Lepsze efekty
Rozpoczęcie kampanii na podstawie indywidualnej strategii, opartej na analizie konkurencji i dogłębnym zrozumieniu potrzeb konsumentów, znacząco zwiększa skuteczność. Dzięki temu osiągasz lepsze wyniki, maksymalizując zwrot z inwestycji.
Jak wygląda proces przygotowania strategii?
Podczas pracy nad strategią ustalamy wskaźniki KPI, niezbędne do pomyślnej realizacji dalszych etapów projektu, w szczególności analizy, planu content marketingowego i estymacji.
Konsultacja ze strategiem
Rozpoczynamy od rozmowy, w której poznajemy Twoją markę, cele biznesowe oraz wyzwania. To moment, w którym zadajemy kluczowe pytania i wspólnie definiujemy kierunek działań.
Analizujemy dane z dostępnych źródeł – zarówno wewnętrznych (np. Google Analytics, badania), jak i zewnętrznych (dotyczących konkurencji, trendów rynkowych). Dzięki temu mamy solidne podstawy do dalszych decyzji.
Proces zbierania danych
Analiza
Na podstawie zebranych informacji opracowujemy diagnozę obecnej sytuacji. Identyfikujemy mocne i słabe strony, szanse rozwoju oraz zagrożenia – wszystko w kontekście celów Twojej marki.
Tworzymy kompleksowy dokument będący swoistą mapą drogową – z konkretnymi rekomendacjami, planem działania, kosztorysem oraz estymacją wyników. Już na starcie wiesz, czego się spodziewać i kiedy – wszystko przedstawiamy w przejrzystej i uporządkowanej formie.
Przygotowanie dokumentu ze strategią
Omówienie strategii
Spotykamy się, by omówić dokument krok po kroku. Odpowiadamy na Twoje ewentualne pytania, w razie potrzeby doprecyzowujemy wybrane elementy.
Po zapoznaniu się z dokumentem strategii, możesz podjąć decyzję odpowiednią dla Twojej firmy. Po zatwierdzeniu planu przechodzimy do działania. Zajmujemy się wdrożeniem strategii i bieżącą optymalizacją działań, które przełożą się bezpośrednio na realizację Twoich celów biznesowych.
Rozpoczęcie współpracy i wdrożenie strategii
Co zawiera strategia digital marketingowa?
- badanie aktualnego ruchu na stronie, ścieżek zakupowych i intencji konsumenckich
- audyt i porównanie do konkurencji
- audyt strony i wskazanie obszarów do poprawy (technicznych i contentowych)
- plan content marketingowy: wewnętrzny i zewnętrzny
- estymacje dotyczące prognozowanych efektów w kilku wariantach budżetowych (pozycje, ruch, konwersje, przychody)
- plan działania, uwzględniający dotarcie do użytkowników na różnych etapach procesu zakupowego
Co wchodzi w skład naszych usług?
Działamy w oparciu o pełne customer journey. Docieramy do Klientów na wszystkich etapach procesu zakupowego, z wykorzystaniem różnych kanałów marketingowych. Sposób działania dopasowujemy do Twojego biznesu.
SEO360®
Google Ads
Meta Ads
Strategie
Analityka
Audyty SEO
Youtube Ads
LinkedIn Ads
Warsztaty
Zaufaj naszemu doświadczeniu w prowadzeniu działań digital marketingowych – zaplanujemy je za Ciebie!