Skuteczna Strategia Digital Marketingowa dla Twojej marki

Skuteczna Strategia Digital Marketingowa dla Twojej marki

BEZPŁATNY AUDYT Z KONSULTACJĄ

Pozyskuj nowych klientów i zwiększ sprzedaż dzięki odpowiednio przygotowanej kompleksowej strategii.

BEZPŁATNY AUDYT Z KONSULTACJĄ

Zdobądź plan, który uporządkuje Twój marketing.

Otrzymasz prosty plan oparty na danych i dostosowany do Twojego biznesu. Nawet jeśli jeszcze nie masz strony internetowej.

Zobacz jak działa Twoja konkurencja i buduje przewagę.

Pokażemy Ci, gdzie jesteś, gdzie są inni – i co zrobić, by ich przegonić.

Zweryfikuj Twoją agencję lub freelancera.

Sprawdzimy, czy płacisz za realne efekty, czy tylko działania bez wpływu. Z pełną transparentnością i szacunkiem do dotychczasowych wyborów.

Dlaczego potrzebujesz strategii digital marketingowej?

Filarem i zarazem pierwszym krokiem działań digital marketingowych powinno być przygotowanie indywidualnej strategii. Działania reklamowe bez strategii to jak podróżowanie bez mapy. Możesz błądzić, tracić czas i pieniądze, a ostatecznie nie dotrzeć do celu. Dlatego my budujemy strategie oparte o twarde dane. Dzięki ich wdrożeniu, pomagamy naszym Klientom realizować ich cele biznesowe.

1. Oszczędność czasu i pieniędzy

Dobrze zaplanowana strategia pozwala uniknąć przypadkowych działań i nieefektywnego wydatkowania budżetu. Dzięki jasnemu planowi skupiasz się na tym, co naprawdę przynosi rezultaty – nie tracisz czasu i środków na nieskuteczne rozwiązania.

2. Eliminacja ryzyka

Dzięki estymacjom efektów, które przygotowujemy na etapie tworzenia strategii, zyskujesz jasny obraz potencjalnego zwrotu z inwestycji, eliminując ryzyko. Pozwala to na świadome i przemyślane decyzje biznesowe. Co więcej, w przypadku naszej usługi SEO360® dajemy Ci gwarancję wyników zapisaną w umowie!

3. Lepsze efekty

Rozpoczęcie kampanii na podstawie indywidualnej strategii, opartej na analizie konkurencji i dogłębnym zrozumieniu potrzeb konsumentów, znacząco zwiększa skuteczność. Dzięki temu osiągasz lepsze wyniki, maksymalizując zwrot z inwestycji.

Jak wygląda proces przygotowania strategii?

Podczas pracy nad strategią ustalamy wskaźniki KPI, niezbędne do pomyślnej realizacji dalszych etapów projektu, w szczególności analizy, planu content marketingowego i estymacji.

Konsultacja ze strategiem

Rozpoczynamy od rozmowy, w której poznajemy Twoją markę, cele biznesowe oraz wyzwania. To moment, w którym zadajemy kluczowe pytania i wspólnie definiujemy kierunek działań.

Analizujemy dane z dostępnych źródeł – zarówno wewnętrznych (np. Google Analytics, badania), jak i zewnętrznych (dotyczących konkurencji, trendów rynkowych). Dzięki temu mamy solidne podstawy do dalszych decyzji.

Proces zbierania danych

Analiza

Na podstawie zebranych informacji opracowujemy diagnozę obecnej sytuacji. Identyfikujemy mocne i słabe strony, szanse rozwoju oraz zagrożenia – wszystko w kontekście celów Twojej marki.

Dostarczamy kompleksowy dokument, który stanowi swoistą mapę drogową całego procesu – z jasno rozpisanym planem działania, kosztorysem i estymacjami wyników w czasie. Dzięki temu już przed startem masz pełny obraz działań i ich efektów.

Przygotowanie dokumentu ze strategią

Omówienie strategii

Spotykamy się, by omówić dokument krok po kroku. Odpowiadamy na Twoje ewentualne pytania, w razie potrzeby doprecyzowujemy wybrane  elementy.

Po zapoznaniu się z dokumentem strategii, możesz podjąć decyzję odpowiednią dla Twojej firmy. Po zatwierdzeniu planu przechodzimy do działania. Zajmujemy się wdrożeniem strategii i bieżącą optymalizacją działań, które przełożą się bezpośrednio na realizację Twoich celów biznesowych.

Rozpoczęcie współpracy i wdrożenie strategii

Co zawiera strategia digital marketingowa?

  • badanie aktualnego ruchu na stronie, ścieżek zakupowych i intencji konsumenckich
  • audyt i porównanie do konkurencji
  • audyt strony i wskazanie obszarów do poprawy (technicznych i contentowych)
  • plan content marketingowy: wewnętrzny i zewnętrzny
  • estymacje dotyczące prognozowanych efektów w kilku wariantach budżetowych (pozycje, ruch, konwersje, przychody)
  • plan działania, uwzględniający dotarcie do użytkowników na różnych etapach procesu zakupowego

Co wchodzi w skład naszych usług?

Działamy w oparciu o pełne customer journey. Docieramy do Klientów na wszystkich etapach procesu zakupowego, z wykorzystaniem różnych kanałów marketingowych. Sposób działania dopasowujemy do Twojego biznesu.

SEO360®

Google Ads

Meta Ads

Strategie

Analityka

Audyty SEO

YouTube Ads

LinkedIn Ads

Warsztaty

Zaufaj naszemu doświadczeniu w prowadzeniu działań digital marketingowych – zaplanujemy je za Ciebie!