Najwyższa kompleksowość działań

SEO360® zapewnia najwyższy stopień kompleksowości spośród innych, podobnych usług na rynku, takich jak SEO czy SXO, co zostało poparte badaniami.

Gwarancja wzrostu sprzedaży

Usługa zapewnia gwarancję końcowego efektu, czyli wzrostu ruchu i przychodów / leadów.

Rozliczenia hybrydowe oparte o success fee

Po osiągnięciu 100% zamierzonego celu, wyznaczane są kolejne oparte o rozliczenia w modelu success fee.

Gwarancja utrzymania linków

Nawet po zakończonej współpracy nie usuwamy pozyskanych linków.

Działania w całej Europie

W ramach jednej umowy możemy prowadzić działania dla wszystkich państw europejskich przy wsparciu sieci jakościowych partnerów.

Indywidualna strategia

Przygotowujemy kompleksową, rozbudowaną strategię, w ramach której badamy prawdziwe potrzeby konsumentów (customer insights) jeszcze przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań.

Zobacz jak wzrosną ruch i przychody na Twojej stronie!

Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania

SEO360®

SXO

zwykłe SEO

Jak przebiega proces pozycjonowania stron w Czechach w ramach SEO360®?

1.

Strategia

Jest ona punktem wyjścia jeśli chodzi o działania SEO360®, indywidualnie wyceniana oraz tworzona na podstawie potrzeb i oczekiwań Klienta, zawartych wcześniej w wypełnionym przez niego briefie. W ramach wykonywanej przez nas pracy koncepcyjnej ustalamy wskaźniki KPI, niezbędne do pomyślnej realizacji dalszych etapów projektu, w szczególności analizy, planu content marketingowego i estymacji, które są częściami składowymi strategii.

2.

Analiza

W tym kroku przeprowadzamy wszystkie czynności weryfikujące obecny stan wybranej witryny pod kątem SEO oraz jej potencjał w danym kraju w porównaniu z konkurencją. Jednocześnie analizujemy pełną ścieżkę użytkownika w oparciu o customer journey. Wynikiem analizy jest zebranie pokaźnej liczby danych, które posłużą do realizacji dalszych kroków związanych z SEO360®.

3.

Plan Content Marketingowy

Indywidualnie przygotowywany pod branżę reprezentowaną przez Klienta oraz pod dane rynki, na których będą prowadzone działania SEO360®. Zawiera scenariusz dotyczący rodzaju tworzonych treści i sposobu ich dystrybucji w ten sposób, by dotrzeć z nimi precyzyjnie do konsumentów i być o krok przed konkurencją. Gwarantem skutecznej realizacji tego planu są Content Creatorzy.

4.

Estymacje

Niezwykle wartościowa i jednocześnie ostatnia część składowa strategii, w ramach której estymujemy poszczególne wartości związane z widocznością strony w najbardziej popularnej wyszukiwarce danego kraju, uwzględniając wzrost ruchu oraz co ważniejsze – wzrost konwersji w określonym czasie.

5.

SEO Techniczne

Przystępując do właściwych działań SEO jedną z niezbędnych czynności do osiągnięcia końcowego sukcesu jest techniczne SEO, zwane też analizą techniczną bądź optymalizacją techniczną pod kątem SEO, czyli ta część optymalizacji, która nie dotyczy treści. Składa się ona z wszystkich czynności, które wpływają na architekturę i kod strony w taki sposób, by była maksymalnie przyjazna dla najbardziej rygorystycznych wymogów wyszukiwarek i jednocześnie by być krok przed konkurencją.

6.

Optymalizacja treści

Częścią składową optymalizacji witryny pod kątem SEO obok technicznego SEO jest optymalizacja treści. Wartościowe treści dla użytkownika są jednym z kluczowych elementów, które pomogą w osiągnięciu wysokiej widoczności w wyszukiwarce, jak również wpłyną na wzrost konwersji, a tym samym przychodów.

7.

UX + CRO

W ramach usługi SEO360® zapewniamy analizę i optymalizację wskaźników User Experience ze szczególnym udziałem doświadczeń heurystycznych i testów A/B oraz Conversion Rate Optimization. W ten sposób analizujemy aktywności konsumentów na każdym etapie ich procesu zakupowego, zwiększając efektywność sprzedaży.

8.

Link Building

Link building prowadzimy z użyciem najwyższej jakości stałych linków, pozyskiwanych z zewnętrznych źródeł czy serwisów, od rzetelnych wydawców z gwarancją ich utrzymania nawet po zakończonej współpracy. W ramach tego procesu dbamy o prawidłowy profil linków, przynoszący końcowe korzyści.

9.

Bieżąca Analiza Danych

W usłudze SEO360® poprzez zaawansowane narzędzia, nadzorowane przez Client Success Managera stale mierzymy postępy związane z ewaluacją prowadzonych działań, na ich podstawie nasi Klienci mają dostęp do rozbudowanych raportów 24/7.

10.

Wzrost ruchu i przychodów

Ostateczną wartością SEO360® są wzrost świadomości marki, ruchu, konwersji oraz przychodów generowanych z tej usługi, co istotne – znacznie większe niż w przypadku „zwykłego SEO”, a przede wszystkim trwałe.

Czechy to państwo śródlądowe położone w Europie Środkowej. Będąc naszym sąsiadem, kraj graniczy również w Niemcami, Słowacją oraz Austrią. Republika Czeska zamieszkiwana jest przez ponad 10,6 milionów mieszkańców z czego 90% z nich ma dostęp do Internetu. Stolicą, a jednocześnie największym miastem jest Praga, a oficjalny i jedyny język urzędowy kraju to czeski. Nasz południowy sąsiad należy do wielu międzynarodowych organizacji takich jak Unia Europejska, ONZ czy NATO.

 

Czescy internauci preferują wykorzystanie urządzeń stacjonarnych wobec mobilnych. Jak pokazują statystyki, niemal 60% wyszukiwań w czeskiej wersji Google pochodzi właśnie z komputerów. Przewaga desktopów nie jest jednak aż tak duża, nie należy więc “lekceważyć” przygotowania swojej witryny pod urządzenia mobilne – optymalizacja strony pod kątem mobile-friendly jest obowiązkowa.

 

Mieszkańcy Czech zdecydowanie lubują się w korzystaniu z mediów społecznościowych. Na początku roku 2022 ponad 8 milionów wszystkich mieszkańców tego kraju korzystało z social media, co oznacza penetrację rynku na poziomie 80% biorąc pod uwagę całą populację. Jakich kanałów dokładnie używają Czesi? Niemal połowa z nich (48%) to użytkownicy Facebooka. Na drugim miejscu znalazł się Pinterest wybierany przez 32% użytkowników. Kolejnymi platformami odgrywającymi znaczenie w czeskich social mediach były (dane za 2021 rok):

  • Twitter (8%),
  • Instagram (6%),
  • YouTube (3%).

 

Jak widać, kraj naszych sąsiadów jawi się jako perspektywiczny kierunek do ekspansji biznesu on-line. Biorąc pod uwagę wysoki udział e-konsumentów wśród ogółu populacji Czech, a przy tym dynamiczny wzrost wartości rynku on-line w tym kraju, nie pozostaje nic innego jak wykorzystać tę szansę już dziś i zacząć zarabiać w czeskim e-commerce.

10,6 mln

Populacja Czech

90 %

Populacji ma dostęp do Internetu

9,5 mln

Internautów

85 %

Użytkowników korzysta z Google

Wyszukiwarki internetowe w Czechach

Jeżeli chodzi o przeglądarki internetowe, to tak jak w większości krajów europejskich, tak również w Czechach, zdecydowanym liderem jest Google Chrome, z którego korzysta ponad 64,8% internautów. Na kolejnych topowych miejscach znalazły się następująco:

  • Safari (10,7%),
  • Mozilla Firefox (9,3%),
  • Microsoft Edge (6,4%),
  • Opera (4,4%),
  • Samsung Internet (2,1%),
  • Internet Explorer (1,4%).

 

Przechodząc do tematu wyszukiwarek internetowych, odgrywających znaczącą rolę przy prowadzeniu działań pozycjonowania, preferencje Czechów w sieci mogą zaskoczyć wielu z nas. Jak podaje Statcounter.com, numerem jeden w tej kwestii tak jak w wielu innych państwach Europy pozostaje Google (skupiając ponad 85% internautów). Zaskoczeniem może być jednak drugi wybór internautów jakim jest lokalna czeska wyszukiwarka – seznam.cz – z której korzysta ponad 10% użytkowników w sieci.

Na kolejnych miejscach w szeregu możemy wymienić następujące wyszukiwarki, z których korzysta zaledwie po kilka procent wszystkich internautów:

  • Bing (3,6%),
  • Yahoo! (0,7%),
  • DuckDuckGo (0,47%),
  • Yandex (0,37%).

 

Aby zaspokoić ciekawość na temat popularności czeskiej wyszukiwarki, zapoznajmy się na wstępie z genezą jej powstania. Seznam został założony w 1996 roku przez Ivo Lukačoviča, czeskiego przedsiębiorcę. Początkowo stanowiąc w zasadzie zbiór linków w języku czeskim, z upływem lat stał się pierwszą wyszukiwarką we wspomnianym języku. Startując jako jednoosobowa firma, dziś Seznam to olbrzymia marka ciesząca się dużą popularnością. Co więcej, obecnie witryna oprócz samej opcji wyszukiwarki zapewnia nam wiele innych funkcjonalności (takich jak newsy, gry, prognoza pogody), a sam jej interfejs znacząco różni się od powszechnie znanego nam produktu Google’a (przypominając bardziej Yahoo!):

Ponadto, analogicznie jak w sieci Google Ads, również i tutaj lokalna czeska wyszukiwarka zapewnia nam możliwość prowadzenia kampanii reklamowych w Seznam.

Warto podkreślić, że pomimo względnie niskiego odsetka Czechów decydujących się na korzystanie z Seznama jako wyszukiwarki (wspomniane wyżej 10% użytkowników), to portal ten może poszczycić się mianem lidera w rankingu najpopularniejszych stron internetowych w Czechach. Jak pokazują dane liczbowe z Semrush, witryna ta generuje niemal 10 razy więcej odwiedzin niż Google.cz (a dwa razy więcej niż Google.com).

Podsumowując, jeżeli chciałbyś sprawnie oraz skutecznie wystartować ze swoim biznesem na czeskim rynku on-line, zadbaj o to, aby Twoja strategia uwzględniała prowadzenie działań pod dwie kluczowe wyszukiwarki we wspomnianym kraju – Google oraz Seznam. Podejmując z nami współpracę w ramach SEO360® nie będziesz musiał się o to martwić – właściwa strategia działań zostanie przygotowana przez ekspertów z branży.

Rynek e-commerce w Czechach

Czeski rynek on-line przeżywa prawdziwe oblężenie! To “dzięki pandemii” Czechy stały się numerem 1 w całej Unii Europejskiej szczycąc się dziś mianem najszybciej rozwijającego się rynku e-commerce. Co więcej, liczba sklepów internetowych w Republice Czeskiej wynosi obecnie niemal 51 tysięcy (stan na marzec 2022). Biorąc pod uwagę ich ilość w przeliczeniu na jednego mieszkańca, Czechy zajmują pozycję lidera w całej Europie! Analizy ekspertów pokazują, że rozpędzony czeski rynek e-commerce w najbliższych latach nie będzie zwalniał! Osiągając w 2021 roku przychody w wysokości 4,6 miliardów euro, szacunki pokazują, że w 2023 roku wartość ta wynosić będzie 6,7 mld euro.

Badając preferencje czeskich e-konsumentów, wśród najpopularniejszych segmentów zakupów w sieci możemy wymienić następujące:

  • odzież i akcesoria (19% rocznego obrotu e-commerce),
  • AGD i artykuły ogrodowe (13%),
  • elektronika i media (7%),
  • artykuły spożywcze (6%).

 

Statystyczny Jan Novák (polski Jan Kowalski) kocha wykorzystywać porównywarki cenowe przed dokonaniem zakupu w sieci. Cena produktu nie gra dla niego tak wielkiej roli i nie jest główną determinantą decyzji o zakupie. Duże znaczenie ma dla niego natomiast zapewnienie dostawy tego samego dnia, a także rekomendacje innych e-konsumentów na temat danego produktu. Zgłębiając temat wspomnianych wyżej cenionych przez Czechów porównywarek, warto zapoznać się z tymi najpopularniejszymi (gdzie wszystkie z nich to “produkty” lokalne):

  • Heureka.cz (53%),
  • Zbozi.cz (42%),
  • Hledejceny (3%),
  • Srovnavame (2%).

 

Jakie są motywy dokonywania zakupów w sieci przez Czechów? Zobaczmy:

  • możliwość porównania produktów/usług w przystępny i szybki sposób (49%),
  • wygoda zakupów, np. uniknięcie czekania w kolejkach w sklepie stacjonarnym (18%),
  • niższa cena niż w sklepach tradycyjnych (17%),
  • szerszy wybór produktów (11%),
  • oszczędność czasu (10%),
  • możliwość ponownego zakupu (5%).

Zakupy on-line

Charakteryzując wybory czeskich e-konsumentów, warto zwrócić również uwagę na najpopularniejsze w tym kraju metody płatności, których udział i wykorzystanie rozkłada się następująco (dane za 2021 rok):

Jaką domenę wybrać?

Wchodząc ze swoją działalnością w sieci na rynek czeski, zdecyduj się na wybór lokalnej domeny odpowiedniej dla tego kraju. W przypadku Republiki Czeskiej, powinieneś rozważyć stworzenie swojej witryny z rozszerzeniem “.cz”. Decydując się z kolei na ekspansję biznesu na obszar całej Europy, warto będzie wykorzystać końcówkę “.eu”. Jeżeli chciałbyś jednak, aby Twoje działania miały charakter globalny, wówczas Twoim wyborem powinno być jedno z najbardziej popularnych z międzynarodowych rozszerzeń, czyli domena „.com”.

 

Dlaczego warto rozpocząć promocję swojego biznesu w Czechach?

Zważywszy na potencjał czeskiego rynku e-commerce, w którym jak pokazują dane statystyczne co drugi Czech dokonał przynajmniej jednego zakupu on-line w 2021 roku, a przychody z tego kanału wciąż rosną, warto już dziś wejść do gry i rozpocząć ekspansję swojego biznesu w sieci podbijając świat on-line Republiki Czeskiej.

Co więcej, patrząc na dynamikę jego wzrostu, gdzie w skali roku wartość rynku e-handlu rośnie o kilkanaście procent, nie pozostaje nic innego jak docenić ogromny potencjał Czech i zacząć zarabiać na swoim biznesie on-line w kraju bajkowego Krecika. 

Promowanie swojego biznesu w Czechach może być korzystne z kilku powodów, zwłaszcza jeśli chodzi o prowadzenie działań SEO. Oto niektóre z nich:

  1. Wzrost rynku: Czechy mają rosnący rynek konsumencki, co oznacza większe możliwości dla twojego biznesu. Promowanie swojej firmy na tym rynku może prowadzić do zwiększenia sprzedaży i rozwoju przedsiębiorstwa.
  2. Mniejsza konkurencja: Rynek czeski jest stosunkowo mniej konkurencyjny niż rynek w większych krajach, takich jak Niemcy, Francja czy Polska. Możesz skorzystać z tej sytuacji, dzięki czemu pozycjonowanie twojej strony będzie łatwiejsze i szybsze.
  3. Niewielkie różnice kulturowe: Polska i Czechy mają wiele wspólnych elementów kulturowych, co ułatwia prowadzenie biznesu między tymi krajami. Wspólna bliskość geograficzna i kulturowa może pomóc w nawiązywaniu relacji biznesowych i promocji swojej firmy.
  4. Wzrost popularności e-commerce: Czechy są jednym z krajów, w których e-commerce rośnie w szybkim tempie. Prowadzenie działań SEO w Czechach może pomóc w zdobyciu nowych klientów, którzy korzystają z usług zakupów online.
  5. Dostępność talentów: Czechy mają dobrze wykształconych specjalistów w dziedzinie IT, co oznacza, że możesz łatwo znaleźć lokalnych ekspertów SEO, którzy będą wspierać twoje działania promocyjne.
  6. Wspólne projekty UE: Polska i Czechy są członkami Unii Europejskiej, co ułatwia współpracę między krajami. Wspólne projekty i fundusze mogą pomóc w promocji twojego biznesu w Czechach, a także w innych krajach UE.

Link Building w Czechach

Odpowiednio przemyślana i zaplanowana strategia prowadzenia Link Buildingu to duży krok do sukcesu w zdobyciu topowych pozycji Twojej witryny w czeskich wyszukiwarkach. Ale jak to zrobić właściwie? Poniżej kilka pomocnych rad.

W Czechach ważną kwestią w tworzeniu Link Buildingu jest dywersyfikacja linków. Należy więc zapewnić pozyskiwanie ich z różnych źródeł, wykorzystując takie metody jak: 

  • “Naturalna” metoda pozyskiwania linków

Jeżeli zadbasz o stworzenie wartościowych, merytorycznych treści na Twojej stronie, będziesz mógł w naturalny sposób zdobyć linki dla swojej witryny. W jaki dokładnie sposób? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że internauta czytując wartościowy content na Twojej stronie z chęcią podzieli się linkiem na swojej witrynie, blogu czy w kanałach social media. A więc do dzieła! 🙂 

  • Wymiana linków

Jest to kolejna często spotykana forma pozyskiwania linków. Jak sama nazwa wskazuje, wymiana linków oznacza udostępnienie linka do czyjejś strony na Twojej witrynie (czy w kanale social media), w zamian za co druga osoba “odwdzięczając się” zrobi to samo.

  • Gościnne artykuły

Jako autor tekstu, poprzez jego publikację na popularnych portalach branżowych w Czechach możesz osiągnąć podwójną korzyść: po pierwsze – zbudujesz swój wizerunek w sieci publikując jakościową merytorycznie treść, po drugie – uwzględniając w treści wzmiankę o swojej witrynie czy swoim bio – zdobędziesz dodatkowy link dla Twojej strony. 

  • Artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane, określane również jako artykuły reklamowe, to jedna z najbardziej rozpowszechnionych metod pozyskiwania linków na rynku czeskim. Tworzenie i publikacja wysokiej jakości merytorycznego tekstu na temat Twoich produktów czy usług to znakomity pomysł na pozyskanie linków w Czechach, a przy okazji na zbudowanie świadomości marki i zwiększenie jej rozpoznawalności na rynku. Opracowując plan publikacji artykułów sponsorowanych weź pod uwagę kwestię przeznaczenia odpowiedniego budżetu pod te działania. W zależności od miejsca publikacji (portalu) koszt ten będzie się różnił. Nie warto jednak ograniczać środków dedykowanych na ten kanał do minimum kosztem ich jakości, ponieważ tak jak w wielu kwestiach, tak również tutaj obowiązuje złota zasada – nie liczy się sama ilość, a jakość.

  • Buzz Marketing

Buzz Marketing określa się inaczej jako marketing szeptany. Polega on na tworzeniu i publikacji najczęściej krótkich wpisów na czeskich forach internetowych, w których zamieszczony będzie odnośnik do Twojej strony. Każdy taki wpis z zawartym w sobie linkiem to kolejny “punkt” dla Twojej witryny 🙂

Dobieranie słów kluczowych na rynek czeski

Dobieranie słów kluczowych (keywordów) dla rynku czeskiego, podobnie jak dla innych języków, wymaga analizy konkurencji, zrozumienia potrzeb użytkowników oraz lokalnych zwyczajów i specyfiki językowej. Oto kilka wskazówek, które mogą pomóc w dobraniu odpowiednich słów kluczowych na rynek czeski podczas prowadzenia działań SEO:

  1. Badanie konkurencji: Przeprowadź analizę słów kluczowych, na których pozycjonują się lokalni konkurenci. Dzięki temu będziesz mógł zidentyfikować popularne słowa kluczowe oraz te, które mogą być mniej konkurencyjne.
  2. Użyj narzędzi do analizy słów kluczowych: Wykorzystaj narzędzia takie jak Google Keyword Planner, Ubersuggest czy Ahrefs, które pozwalają na analizę słów kluczowych i zrozumienie, jakie frazy są popularne wśród czeskich użytkowników internetu.
  3. Zrozumienie specyfiki języka czeskiego: Polski i czeski są językami słowiańskimi, ale mają swoje specyficzne różnice gramatyczne i leksykalne. Przykładowo, czeski używa innego zestawu znaków diakrytycznych. Dlatego warto sprawdzić poprawność słów kluczowych w języku czeskim, aby uniknąć błędów.
  4. Skup się na long-tail keywords: Często długie frazy (long-tail keywords) są mniej konkurencyjne, ale mogą generować ruch wysokiej jakości. Przykładem może być „český webhosting pro malé podnikatele” (czyli „czeski hosting dla małych przedsiębiorców”).
  5. Wykorzystaj dane geolokalizacyjne: Jeśli prowadzisz działania SEO dla konkretnego regionu Czech, warto uwzględnić geolokalizację w słowach kluczowych, np. „realitní kancelář v Praze” (czyli „biuro nieruchomości w Pradze”).
  6. Optymalizacja dla wyszukiwarek lokalnych: Oprócz Google, warto wziąć pod uwagę lokalne wyszukiwarki, takie jak Seznam.cz, które są popularne w Czechach. Sprawdź jakie słowa kluczowe są popularne na tych platformach i dostosuj swoją strategię.

Źródła danych: 

  • Eurostat: Share of population accessing the internet within the last year, yearly; [isoc_ci_ifp_iu] 
  • Statista: Share of the population using the internet, yearly
  • https://gs.statcounter.com/
  • https://www.statista.com/topics/3868/czech-republic/#topicHeader__wrapper
  • https://datareportal.com/reports/digital-2022-czechia
SEO360® kontakt formularz kontaktowy SEO360®

Bądźmy w kontakcie
+48 500 050 939
office@seogroup.pl

    FAQ

    O czym muszę pamiętać pozycjonując stronę w Czechach?

    rozwiń

    Jeżeli zdecydujesz się na pozycjonowanie swojej witryny w Czechach, musisz zwrócić uwagę na przystosowanie jej oraz strategii Twoich działań pod dwie najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe: światowego lidera – Google, oraz lokalną czeską wyszukiwarkę Seznam, z której korzysta ponad 10% internautów. Kolejną ważną kwestią jest zadbanie o odpowiednią wersję językową witryny. Chcąc zdobyć topowe pozycje w czeskich wyszukiwarkach, zadbaj o to, aby treści znajdujące się na Twojej stronie były właśnie w tym języku (zachowując przy tym ich poprawność gramatyczną i językową).

    Jakie są najpopularniejsze strony www w Czechach?

    rozwiń

    W Czechach wśród najbardziej popularnych witryn na które należy zwrócić uwagę przygotowując strategię SEO wyróżnia się:

    • serwisy z aktualnościami: idnes.cz, novinky.cz, seznamzpravy.cz, blesk.cz, aktualne.cz, centrum.cz (gdzie warto opublikować artykuły reklamowe),
    • marketplace’y: alza.cz, heureka.cz,
    • serwis z darmowymi ogłoszeniami: bazos.cz.

    Pozycjonowanie stron internetowych w Czechach – dla kogo?

    rozwiń

    Pozycjonowanie stron internetowych w Czechach jest dla właścicieli stron, przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność w wynikach wyszukiwania lokalnych. To może obejmować firmy oferujące usługi lub produkty na rynku czeskim, międzynarodowe korporacje pragnące ekspandować na rynek czeski, a także lokalne firmy i organizacje z Czech, które chcą zwiększyć swoją konkurencyjność.

    Co warto wiedzieć o wynikach wyszukiwania w Czechach?

    rozwiń
    1. Dominujący wyszukiwarka: W Czechach dominującą wyszukiwarką jest Google, zdecydowanie najpopularniejszą w kraju. Jednak warto również uwzględnić inne lokalne wyszukiwarki, takie jak Seznam.cz.
    2. Język: W związku z tym, że językiem oficjalnym w Czechach jest czeski, warto zadbać o lokalizację treści i słów kluczowych na stronie. Pamiętaj, aby dostosować treści do lokalnych potrzeb i preferencji.
    3. Konkurencja: Rynek czeski może być mniej konkurencyjny niż inne rynki, co oznacza, że istnieje możliwość szybszego osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Niemniej jednak, warto analizować konkurencję, aby dostosować strategię SEO.

    Jaki budżet jest potrzebny na pozycjonowanie strony internetowej w Czechach?

    rozwiń

    Budżet potrzebny na pozycjonowanie strony internetowej w Czechach zależy od wielu czynników, takich jak wielkość i rodzaj strony, konkurencja w branży, cele biznesowe oraz zasoby dostępne dla strategii SEO. Koszty mogą się różnić, ale ogólnie można oczekiwać, że będą niższe niż na bardziej konkurencyjnych rynkach, takich jak Stany Zjednoczone czy Niemcy.

    5/5 - (5 głosów)
    SEO360® SEO360®