Reklama hotelu w internecie – jak zacząć?

, ,
Jeśli prowadzisz hotel lub planujesz otwarcie obiektu noclegowego, musisz wiedzieć, jak skutecznie promować się w sieci. Internet oferuje szerokie możliwości dotarcia do potencjalnych gości, ale żeby reklama przyniosła oczekiwane efekty,…

Jak zrobić projekt strony internetowej zgodny z SXO?

, , ,
Stworzenie projektu strony internetowej zgodnego z SXO to krok, który pomoże Ci lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników i wyszukiwarek. Badania pokazują, że 51% ruchu na stronach pochodzi z wyników organicznych. To dowód na to, jak…

Jak promować sklep internetowy? 15 niecodziennych sposobów!

, , , ,
Promocja sklepu internetowego to wyzwanie, zwłaszcza w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku. Warto pamiętać, że aż 40% przychodów globalnych firm usługowych i e-commerce pochodzi z ruchu organicznego. Oznacza to, że inwestycja w…

Najlepsze pomysły na sklep internetowy – TOP 14

, ,
Ruch organiczny stanowi aż 40% przychodów sklepów internetowych i globalnych firm usługowych. Planując działalność w branży e-commerce, warto rozważyć pomysły, które łączą wysoki potencjał sprzedażowy z dobrą widocznością…

Analityka internetowa – dlaczego jest ważna? 5 kluczowych zalet!

, ,
51% ruchu na stronach internetowych pochodzi z organicznych wyników wyszukiwania. Analityka internetowa pozwala skutecznie mierzyć i analizować ten ruch, umożliwiając optymalizację działań marketingowych oraz lepsze zrozumienie zachowań…

Najpopularniejsze platformy sprzedażowe – ranking [TOP 12]

, ,
Szacuje się, że aż 40% przychodów globalnych firm usługowych i e-commerce pochodzi z ruchu organicznego. Wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej może zatem bezpośrednio wpłynąć na sukces Twojego biznesu internetowego. W naszym…

Najlepsze narzędzia dla webmasterów – TOP 20

, ,
66% stron internetowych nie posiada linków zwrotnych – wpływa to znacząco na ich pozycje w wyszukiwarkach. Aby skutecznie zarządzać witryną, warto inwestować w narzędzia wspomagające optymalizację techniczną, monitorowanie ruchu…

Pozycjonowanie wizytówki Google Maps – jak to robić?

, ,
Wizytówka Google – co to jest i z jakich elementów się składa? Wizytówka Google Moja Firma to narzędzie internetowe, umożliwiające właścicielom firm prezentację ich działalności w usługach Google, w tym w wyszukiwarce…

Audyt SEO – co to jest i jak go przeprowadzić? [10 ważnych elementów]

, ,
Audyt SEO to najprościej ujmując usługa mająca na celu wskazanie konkretnych zalet oraz wad strony internetowej lub sklepu internetowego w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Kompleksowa analiza jest potrzebna również w celu…

Performance marketing – czym jest i jak działa?

, ,
W świecie marketingu, zasypującym nas coraz to nowymi terminami i skomplikowanymi strategiami, łatwo jest pogubić się w różnych definicjach. Jednym z takich często mylnie interpretowanych pojęć jest "performance marketing", które…

Specjalista Google Ads – kim jest, ile zarabia i jak nim zostać?

, ,
W marketingu internetowym istnieje wiele opłacalnych dróg kariery. Można być specjalistą SEO, social media marketerem lub pełnić swoje obowiązki jako specjalista Google Ads. Zarobki są uzależnione przede wszystkim od umiejętności…

Agencja SEO – czym się zajmuje?

, ,
Reklama w Internecie jest początkiem rozwoju Twojej firmy. Wybór właściwego rozwiązania promocyjnego może pomóc w pozyskaniu zdecydowanych klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem zakupią Twój produkt lub skorzystają z proponowanej…

Co to jest SEO? Optymalizacja stron internetowych

, ,
Działanie w postaci optymalizacji strony internetowej (SEO - Search Engine Optimization) prowadzi do lepszego dostosowania danej witryny wedle określonych potrzeb. W głównej mierze mowa tu o przystosowywaniu strony do zasad wyznaczonych…

Pozycjonowanie zagraniczne: czym jest międzynarodowe SEO?

, ,
Międzynarodowe SEO jest skutecznym sposobem na zwiększenie widoczności witryny poza granicami kraju. To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą dotrzeć do klientów zagranicznych i promować swoje usługi lub produkty na rynkach międzynarodowych.  W…

Agencja marketingowa – czym się zajmuje i jak skutecznie z nią współpracować?

, ,
Dla wielu firm, zwłaszcza tych mniejszych, współpraca z agencją marketingową wciąż pozostaje zagadką.  Jeśli chcesz dowiedzieć się, czym właściwie zajmuje się agencja marketingowa, jak skutecznie z nią współpracować, jakie…

Specjalista SEO – kim jest, ile zarabia i jak nim zostać?

, ,
Kiedy większość firm działa w Internecie, coraz większą wagę przywiązuje się do pozycjonowania stron internetowych. Jednym z kluczowych czynników wpływających na widoczność strony w wyszukiwarkach jest optymalizacja SEO, a główną…

Pozycjonowanie sklepu internetowego [SEO]

, ,
Zgodnie z danymi Krajowego Rejestru Sądowego – w Polsce jesienią 2021 roku zarejestrowanych było ponad 51 tysięcy sklepów internetowych! Tak ogromna liczba podmiotów działających w sektorze e-commerce oznacza tylko jedno – wielką…

Google Ads – co to jest i jak działa?

, , ,
Google Ads (dawniej Google Adwords) to system reklamowy, który umożliwia każdemu dotarcie ze swoim przekazem reklamowym do użytkowników korzystających z usług Google’a oraz odwiedzających strony internetowe będące częścią tzw.…

Pozycjonowanie i optymalizacja strony WordPress [SEO]

, ,
Platforma WordPress jest obecnie uważana do wsparcia ponad 70% wszystkich witryn w Internecie. WP jest łatwy w obsłudze, konfigurowalny i ma wiele opcji rozwoju strony internetowej. Dziś przyjrzymy się tematowi prowadzenia działań SEO…

Marketing internetowy – co to jest? Rodzaje i narzędzia do e-marketingu

,
Dynamiczna ekspansja Internetu stała się powodem transformacji strategii biznesowej wielu firm. Odpowiednie działania związane z marketingiem internetowym mogą pozwolić nie tylko na rozszerzenie grupy odbiorców, ale także zwiększenie…