Czym jest duplicate content i jak go uniknąć w e-commerce? 12 sposobów!
Artykuły, SEODuplicate content nie skutkuje karami od Google, jednak może wpływać negatywnie na pozycjonowanie Twojej strony. Powodem zduplikowanych treści w witrynie jest zazwyczaj brak dbałości o detale techniczne oraz lekceważenie najnowszych standardów…
Strategia SEO – czym jest i jak ją stworzyć?
Artykuły, SEOStrategia SEO jest jednym z najważniejszych elementów w pozycjonowaniu stron. Bez odpowiedniego planu działania, będziesz rankować na frazy, które nie są istotne w Twoim przypadku i nie dadzą Ci odpowiednich profitów. Aby świadomie…
Content Marketing – najpopularniejsze rodzaje treści [TOP 12]
Artykuły, Marketing, SEOWykorzystanie content marketingu przez konsumentów w trakcie pandemii koronawirusa wzrosło o 207%. Oznacza to, że obecnie działania związane z treściami (np. regularne prowadzenie bloga lub tworzenie podcastów) mogą wspomóc Twoją strategię…
Audyt SEO – co to jest i jak go przeprowadzić? [10 ważnych elementów]
Artykuły, Najpopularniejsze, SEOAudyt SEO to najprościej ujmując usługa mająca na celu wskazanie konkretnych zalet oraz wad strony internetowej lub sklepu internetowego w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Kompleksowa analiza jest potrzebna również w celu…
Bezpieczny link building – czym jest? 9 pomysłów na linkowanie w SEO!
Artykuły, SEOBezpieczny link building obejmuje naturalne praktyki pozyskiwania linków i wpływa pozytywnie na SEO, a w tym na profil odnośników Twojej witryny. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jak poprawnie pozyskiwać backlinki.
Link building…
Jak korzystać z Google Trends? – 5 prostych kroków! [Poradnik]
Artykuły, Marketing, SEOZastanawiasz się, jak efektywnie wykorzystać Google Trends do swoich celów biznesowych, marketingowych lub badawczych? W tym poradniku odkryjesz podstawy korzystania z Google Trends, ucząc się, jak interpretować dane i przekuwać je w…
Dane strukturalne – co to jest? Poznaj 3 sposoby wdrożenia schema!
Artykuły, SEOChcesz przyciągnąć dodatkowych klientów na swoją stronę internetową? Zastosowanie danych strukturalnych może Ci w tym pomóc. Rozszerzenie wyników wyszukiwania zwiększy widoczność Twojej witryny w wynikach SERP (ang. Search Engine…
SERP – co to jest i jak zarankować w wyszukiwarce Google?
Artykuły, SEOSposobów na zarankowanie w wynikach SERP jest wiele. Jednak czy zastanawiałeś się, w jakim właściwie celu powinieneś się tam znaleźć? Dlaczego wszyscy walczą o TOP 10 wyników wyszukiwania? Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się,…
Google Discover – co to jest i jak włączyć?
Artykuły, SEOGoogle Discover to spersonalizowana platforma informacyjna, która za pomocą zaawansowanych algorytmów dostarcza treści dopasowane do Twoich zainteresowań i historii wyszukiwania. Aby skorzystać z pełni możliwości Google Discover, potrzebujesz…
Czym jest CTR? Jak poprawić współczynnik klikalności – 7 sposobów!
Artykuły, SEOCTR, czyli Click-Through Rate, to wskaźnik mierzący efektywność kampanii reklamowych określający stosunek liczby kliknięć w link do liczby jego wyświetleń. Współczynnik klikalności można zmierzyć za pomocą prostego wzoru. Wykorzystuje…
Web scraping – co to jest i do czego można go wykorzystać?
Artykuły, SEOWeb scraping to technika ekstrakcji danych z witryn internetowych. Znając strukturę HTML i CSS danej strony, możesz "zdjąć" z niej konkretne informacje. Umiejętność ta staje się niezbędna szczególnie w kontekście ery "Big Data" do…
Czym jest techniczne SEO? 15 kluczowych elementów!
Artykuły, SEOTechniczne SEO jest zbiorem działań na podstawie których należy zoptymalizować swoją witrynę. Za sprawą poprawnej implementacji istotnych elementów, będziesz w stanie poprawić stan indeksacji serwisu, jego wydajność oraz pozycję…
Grafika Google – jak pozycjonować grafiki w wyszukiwarkach?
Artykuły, SEOPozycjonując stronę internetową możesz pomijać istotny element SEO – grafiki. Wpływ ich optymalizacji na pozycjonowanie opiera się nie tylko o wyszukiwarki, ale wspiera także użytkowników (również tych z dysfunkcjami, np. niedowidzących).…
Jak samemu pozycjonować stronę w Google?
Artykuły, SEOSamodzielne pozycjonowanie strony w Google może wydawać się relatywnie skomplikowanym zadaniem. Tak też jest, natomiast z pomocą tego artykułu będziesz w stanie zoptymalizować witrynę w taki sposób, aby była ona przyjazna zarówno…
Mapy Google – 14 mało znanych funkcji!
Artykuły, SEOCzy zastanawiałeś się kiedyś, jakie przydatne funkcje oferują Mapy Google? Prawdopodobnie myślisz, że znasz większość z nich i nic Cię nie jest w stanie zaskoczyć, bo przecież wiesz, czym jest street view, widok z satelity oraz…
Co to crawl budget? Jak działa ten mechanizm i jak go zoptymalizować?
Artykuły, SEOCrawl budget decyduje o potencjale indeksacji Twojej witryny. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak zoptymalizować budżet indeksowania w taki sposób, aby Twój serwis był stale widoczny w organicznych wynikach wyszukiwania, przeczytaj nasz artykuł.
Z…
Co to jest canonical tag? Jak i kiedy warto go stosować?
Artykuły, SEOCanonical tag wskazuje wyszukiwarkom, która wersja strony jest kanoniczna, czyli główna, w kontekście duplikacji treści. W sytuacji, gdy różne URL-e prowadzą do identycznej lub bardzo podobnej treści, stosowanie rel=canonical pozwoli…
Różnice między atrybutami nofollow, dofollow i sponsored – kompleksowe omówienie
Artykuły, SEOZnajomość różnic i stosowanie odpowiednich atrybutów umożliwia skuteczne kierowanie ruchem na stronie oraz zarządzanie profilem linków.
W tym artykule omówimy:
praktyczne aspekty implementacji atrybutów nofollow, dofollow i…
Ile kosztuje audyt SEO? – 14 elementów wpływających na cenę!
Artykuły, SEOPytanie dotyczące tego, ile kosztuje audyt SEO zadają najczęściej osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z pozycjonowaniem strony w wyszukiwarkach. Sprecyzowanie cen za kompleksową weryfikację stanu optymalizacji serwisu…
Wix vs WordPress – który system wybrać?
Artykuły, SEOJeżeli mielibyśmy kierować się wyłącznie statystykami – WordPress jest wyborem zdecydowanie trafniejszym. Obecnie z WordPressa korzysta ponad 455 milionów użytkowników, co daje ok. 43% rynku CMS-ów na świecie. Na Wix istnieje obecnie…