Strona niewidoczna w Google – jak temu zaradzić? 4 proste sposoby!

,
Google przetwarza 5.9 miliona wyszukiwań na minutę. W konsekwencji deweloperzy giganta z Mountain View muszą mądrze ustalać moce przerobowe algorytmów odpowiadających za indeksowanie, aby cały biznes był opłacalny. Jeśli zauważyłeś,…

Budowa strony internetowej zgodnie z praktykami SXO – jak do tego podejść?

,
Według badań BrightEdge, strony zoptymalizowane pod kątem SXO mogą zwiększyć ruch organiczny o 50%. Praktyki SXO łączą w tym przypadku optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO) z doskonaleniem doświadczeń użytkowników. Przeczytaj…

Pozycjonowanie bloga krok po kroku – poradnik

, ,
80% użytkowników Internetu regularnie przegląda zarówno social media, jak i blogi. W konsekwencji decydując się na poprawę widoczności swojego bloga, możesz w krótkim czasie pozyskać klientów zainteresowanych Twoimi usługami lub…

Analiza słów kluczowych – narzędzia i porady

,
Bez odpowiedniej analizy danych tworzenie struktury strony internetowej oraz treści, które mają się na niej znaleźć może okazać się mało efektywne. W wysoce konkurencyjnym otoczeniu jakim jest Internet nie można pozwolić sobie na…

Darmowe wtyczki SEO do WordPress, które warto znać

,
Wtyczki do WordPressa są niezbędnymi narzędziami uzupełniającymi funkcje strony internetowej lub bloga opartych o CMS. W tym artykule przedstawiam 16 darmowych rozwiązań, które przyczynią się do optymalizacji Twojej strony przy wdrażaniu…

Profesjonalna strona internetowa – co powinna zawierać? 5 elementów!

,
71% małych biznesów B2B oraz B2C ma stronę internetową. Nie oznacza to jednak, że każdy z nich będzie generował zyski za sprawą ruchu z Google lub innych wyszukiwarek. Aby przekonać interesanta do swojej oferty, należy zadbać…

Gwarancja efektów pozycjonowania – czy to możliwe?

Gwarancja efektów pozycjonowania to marzenie każdego klienta w branży SEO. Dzięki temu osoba zlecająca usługę zapłaci wyłącznie za rezultaty (np. w postaci TOP 5 lub TOP 10 w Google). Pytanie jednak, czy tego typu rozwiązanie okazuje…

Etyczne praktyki SEO zgodne z najnowszymi trendami – co wyróżniamy?

Standardowe budżety na SEO wynoszą pomiędzy $400 a $10 000 miesięcznie. To relatywnie sporo – i dlatego warto stosować etyczne praktyki SEO, aby nasze starania oraz inwestycje nie poszły na marne (np. w postaci restrykcji od Google).…

Google Search Console – co to jest i jak używać tego narzędzia? Poradnik!

Analiza efektów SEO jest bardzo ważnym aspektem umożliwiającym kontrolowanie skuteczności strategii pozycjonerskiej. Jednym z narzędzi, które warto do tego wykorzystać jest Google Search Console (GSC). Przeczytaj ten artykuł i dowiedz…

Najlepsze wtyczki Google Chrome do SEO, które warto znać! [TOP 17]

Zastanawiałeś się kiedyś, jakie są najlepsze wtyczki Google Chrome do SEO? Ten artykuł odpowiada na Twoje domysły konkretnym zestawieniem rozszerzeń przydatnych w pozycjonowaniu. Zachęcamy do lektury! Wtyczki Google Chrome do SEO –…

Jak sprawdzić pozycję w Google? 3 sposoby i 15 narzędzi! Poradnik

,
Pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google to jeden z najważniejszych wskaźników efektywności marketingowej Twojej firmy w kontekście SEO. Wiedząc, jak sprawdzić pozycję w Google, możesz bezproblemowo kontrolować jakość…

Jak pozyskiwać opinie Google Maps?

,
Platforma Google Maps jest jednym z najważniejszych miejsc, gdzie użytkownicy dzielą się swoimi doświadczeniami i ocenami firm i miejsc. Recenzje na Google Maps mogą znacząco wpłynąć na reputację firmy i jej widoczność w sieci.…

Czym zajmuje się agencja SEO SEM?

,
W XXI wieku korzystanie z Internetu stało się dla nas codziennością. Coraz częściej przy jego pomocy klienci rezerwują miejsca w restauracji, kupują ubrania czy szukają wymarzonych wakacji. W związku z tym, ważnym aspektem promocji…

Audyt SEO sklepu internetowego – na czym polega?

,
Audyt SEO sklepu internetowego to kompleksowa analiza elementów strony internetowej, które wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Obejmuje on zarówno aspekty techniczne, jak i treściowe, skupiając się na tym, jak strona jest…

Jak dodać, edytować, usunąć opinie w Google?

,
Chcesz wiedzieć, jak dodać opinię w Google, ponieważ dana firma Cię zaskoczyła swoim profesjonalizmem lub wysoką jakością usług? A może wręcz przeciwnie – zależy Ci na ostrzeżeniu przyszłych klientów przed daną organizacją?…

Search Intent – co to jest? Poznaj 4 główne rodzaje intencji w Google!

,
Zależy Ci na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania? Cały proces jest nieco skomplikowany, jednak bez dostosowania treści do Search Intent nawet najlepszy content nie będzie miał szans na pierwszą stronę w Google. Nie…

Pozycjonowanie PrestaShop – jak zacząć w 10 prostych krokach?

,
Prawidłowo przeprowadzone pozycjonowanie PrestaShop otwiera nowe możliwości w zakresie pozyskiwania stałych i opłacalnych klientów. To szansa dla Twojego e-commerce na odnotowanie spektakularnych zysków finansowych. Chcesz wiedzieć,…

Ile trwa pozycjonowanie stron i sklepu internetowego?

,
Czas trwania pozycjonowania stron i sklepów internetowych może się znacznie różnić w zależności od wielu czynników. Pozycjonowanie to proces, który nie jest jednorodny i może wymagać wysiłku i wiedzy wielu specjalistów. W procesie…

Pozycjonowanie wizytówki Google Maps – jak to robić?

, ,
Wizytówka Google – co to jest i z jakich elementów się składa? Wizytówka Google Moja Firma to narzędzie internetowe, umożliwiające właścicielom firm prezentację ich działalności w usługach Google, w tym w wyszukiwarce…

Historia domeny – czym jest i jak ją sprawdzić?

,
Analizując daną stronę internetową, jedną z pierwszych rzeczy, jaką musimy zrobić, jest sprawdzenie historii domeny, aby wiedzieć, na czym stoimy. To samo tyczy się zakupu domen z historią, które wystawiono na sprzedaż lub po prostu…