Pozycjonowanie na długi ogon w e-commerce – dobre praktyki

,
Pozycjonowanie na długi ogon w e-commerce jest praktyką popularną przede wszystkim w przypadku nowych sklepów internetowych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z reklamą online. To także doskonała strategia na błyskawiczne…

Optymalizacja stron wielojęzycznych w Google – 7 wskazówek!

,
W każdej sekundzie Google odnotowuje 105 tysięcy wyszukiwań, a przeciętny użytkownik internetu dokonuje trzech lub czterech wyszukiwań każdego dnia. Jeżeli chcesz osiągnąć wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania dla poszczególnych…

Zasady Google E-A-T – czym są i jak wpływają na SEO?

,
Dostarczanie treści, które są wiarygodne i rzetelne buduje zaufanie użytkowników Twojego serwisu oraz utwierdza roboty Google w przekonaniu, że jest on wartościowy. Stosując zasady E-A-T uzyskasz wyższe pozycje w organicznych wynikach…

Strony typu YMYL – jak stworzyć wartościowy serwis w Google?

,
Wraz z licznymi aktualizacjami Google, jakość treści na stronach internetowych stała się kluczem do sukcesu pod kątem doświadczeń użytkowników i algorytmów wyszukiwarek. Szczególną uwagę zwraca na siebie kategoria stron określana…

Kursy SEO online – jakie wybrać? TOP 10 [RANKING]

,
Widoczność online jest kluczowym czynnikiem sukcesu niemal każdej marki – zarówno lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Aby umiejętnie pozycjonować swoją firmę, należy mieć elementarną wiedzę z zakresu SEO (ang. Search…

Struktura URL a SEO – jak tworzyć przyjazne adresy w e-commerce? [10 wskazówek]

,
Sukces sklepu internetowego zależy nie tylko od jakości produktów czy efektywności obsługi klienta. Wszystko zaczyna się od struktury URL, która niewątpliwie odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu strategii SEO. W tym artykule, zajmiemy…

Jak usunąć wizytówkę Google? – krok po kroku

,
Jednym z popularnych narzędzi oferowanych przez Google Maps są wizytówki Google, które pozwalają firmom prezentować informacje o swojej działalności, takie jak adres, numer telefonu, godziny otwarcia czy zdjęcia lokalu, a także dają…

Statystyki SEO, które powinieneś znać [TOP 41]

,
Interesują Cię najnowsze statystyki SEO? Nie szukaj dalej! W dzisiejszym wpisie przedstawimy 41 statystyk SEO, które powinieneś znać jako klient, specjalista, marketer lub właściciel agencji pozycjonerskiej! Statystyki SEO: Wyszukiwanie…

Wpływ szybkości ładowania strony na SEO – 7 przesłanek opartych na badaniach!

,
Wydajne strony internetowe ograniczają frustrację użytkowników, poprawiają ich doświadczenia związane z użytkowaniem danej witryny oraz zdecydowanie zmniejszają wskaźnik odrzuceń (tzw. bounce rate). Jak podają najnowsze badania serwisu…

Surfer SEO czy Contadu? Porównanie obu narzędzi

,
Surfer SEO czy Contadu? Co będzie lepsze do analizy treści, audytu on-site oraz tworzenia wysokiej jakości contentu? Jeżeli chcesz poznać kompleksowe porównanie funkcjonalności, wersji próbnych, cen oraz zalet i wad obu narzędzi - koniecznie…

Książki SEO – co warto przeczytać? [TOP 7]

,
Jakie książki SEO warto przeczytać? Takie, które mogą wnieść realną wartość dla czytelnika - czyli eksperckie, zorientowane na dostarczenie efektu, bazujące na wieloletnich badaniach. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź nasz międzynarodowy…

Jak wybrać najlepszą agencję SEO? – 10 wskazówek!

,
Wybór rzetelnej agencji SEO jest zazwyczaj trudnym zadaniem. Należy jednak pamiętać, że okazuje się to jednym z najważniejszych kroków umożliwiających osiągnięcie sukcesu Twojej firmy w Internecie. Według najnowszych badań, pozycjonowanie…

Darmowy audyt SEO – czym jest i czy ma sens?

,
Darmowy audyt SEO proponowany przez agencje marketingowe jest wstępną analizą Twojej witryny internetowej. Z racji jego bezpłatnej specyfiki okazuje się nieco ograniczony, natomiast umożliwia zweryfikowanie plusów oraz minusów serwisu,…

Topical Authority – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

,
Pozycjonowanie stron internetowych to nieustanna walka o uwagę użytkowników i wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych czynników wpływających na sukces w SEO jest Topical Authority, czyli autorytet tematyczny. Topical…

Wtyczka Yoast SEO – konfiguracja w WordPress [12 kroków]

,
Wtyczka Yoast SEO jest jednym z najpopularniejszych pluginów na CMS WordPress. Biorąc pod uwagę najnowsze statystyki, Yoasta używa ponad 12 milionów stron internetowych z całego świata. W Polsce grupa ta stanowi około 250 tysięcy witryn.…

Jak korzystać z Keyword Plannera? – 7 prostych zasad!

, , ,
Google Keyword Planner jest darmowym narzędziem od Google umożliwiającym znalezienie odpowiednich słów kluczowych do Twojej kampanii AdWords. Może też posłużyć w celu wybrania keywordów do strategii SEO. Z jego pomocą określisz…

Hosting a SEO – czy serwer ma znaczenie w pozycjonowaniu?

,
Hosting jest ważny pod kątem kompleksowego procesu pozycjonowania obejmującego zarówno SEO (ang. Search Engine Optimization), jak i UX (ang. User Experience), ponieważ odpowiada w pewnym stopniu za wydajność serwisu. Ta z kolei jest jednym…

Jak wykorzystać content marketing w e-commerce? – 9 sposobów!

,
Content marketing w e-commerce przyciąga uwagę i angażuje potencjalnych klientów. To sposób na znaczącą maksymalizację dochodów Twojego sklepu internetowego m.in. poprzez blogowanie, tworzenie programów afiliacyjnych czy też współpracę…

Pozycjonowanie Magento – 7 metod na większą sprzedaż!

,
Pozycjonowanie Magento odnosi się do procesu optymalizacji witryny opartej na jednym z najpopularniejszych systemów CMS (ang. Content Management System). Obecnie na Magento istnieje około 55 000 witryn, co plasuje to rozwiązanie na 10 miejscu…

Czym jest pozycjonowanie marki w internecie?

,
Pozycjonowanie marki to ważny element strategii marketingowej, który pozwala firmie zbudować pożądany obraz marki w umyśle swoich klientów. W tym artykule omówimy, czym dokładnie jest pozycjonowanie marki w sieci i dlaczego jest ono…