Pozycjonowanie na długi ogon w e-commerce – dobre praktyki
Artykuły, SEOPozycjonowanie na długi ogon w e-commerce jest praktyką popularną przede wszystkim w przypadku nowych sklepów internetowych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z reklamą online. To także doskonała strategia na błyskawiczne…
Optymalizacja stron wielojęzycznych w Google – 7 wskazówek!
Artykuły, SEOW każdej sekundzie Google odnotowuje 105 tysięcy wyszukiwań, a przeciętny użytkownik internetu dokonuje trzech lub czterech wyszukiwań każdego dnia. Jeżeli chcesz osiągnąć wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania dla poszczególnych…
Zasady Google E-A-T – czym są i jak wpływają na SEO?
Artykuły, SEODostarczanie treści, które są wiarygodne i rzetelne buduje zaufanie użytkowników Twojego serwisu oraz utwierdza roboty Google w przekonaniu, że jest on wartościowy. Stosując zasady E-A-T uzyskasz wyższe pozycje w organicznych wynikach…
Strony typu YMYL – jak stworzyć wartościowy serwis w Google?
Artykuły, SEOWraz z licznymi aktualizacjami Google, jakość treści na stronach internetowych stała się kluczem do sukcesu pod kątem doświadczeń użytkowników i algorytmów wyszukiwarek. Szczególną uwagę zwraca na siebie kategoria stron określana…
Kursy SEO online – jakie wybrać? TOP 10 [RANKING]
Artykuły, SEOWidoczność online jest kluczowym czynnikiem sukcesu niemal każdej marki – zarówno lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Aby umiejętnie pozycjonować swoją firmę, należy mieć elementarną wiedzę z zakresu SEO (ang. Search…
Struktura URL a SEO – jak tworzyć przyjazne adresy w e-commerce? [10 wskazówek]
Artykuły, SEOSukces sklepu internetowego zależy nie tylko od jakości produktów czy efektywności obsługi klienta. Wszystko zaczyna się od struktury URL, która niewątpliwie odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu strategii SEO. W tym artykule, zajmiemy…
Jak usunąć wizytówkę Google? – krok po kroku
Artykuły, SEOJednym z popularnych narzędzi oferowanych przez Google Maps są wizytówki Google, które pozwalają firmom prezentować informacje o swojej działalności, takie jak adres, numer telefonu, godziny otwarcia czy zdjęcia lokalu, a także dają…
Statystyki SEO, które powinieneś znać [TOP 41]
Artykuły, SEOInteresują Cię najnowsze statystyki SEO? Nie szukaj dalej! W dzisiejszym wpisie przedstawimy 41 statystyk SEO, które powinieneś znać jako klient, specjalista, marketer lub właściciel agencji pozycjonerskiej!
Statystyki SEO: Wyszukiwanie…
Wpływ szybkości ładowania strony na SEO – 7 przesłanek opartych na badaniach!
Artykuły, SEOWydajne strony internetowe ograniczają frustrację użytkowników, poprawiają ich doświadczenia związane z użytkowaniem danej witryny oraz zdecydowanie zmniejszają wskaźnik odrzuceń (tzw. bounce rate). Jak podają najnowsze badania serwisu…
Surfer SEO czy Contadu? Porównanie obu narzędzi
Artykuły, SEOSurfer SEO czy Contadu? Co będzie lepsze do analizy treści, audytu on-site oraz tworzenia wysokiej jakości contentu? Jeżeli chcesz poznać kompleksowe porównanie funkcjonalności, wersji próbnych, cen oraz zalet i wad obu narzędzi - koniecznie…
Książki SEO – co warto przeczytać? [TOP 7]
Artykuły, SEOJakie książki SEO warto przeczytać? Takie, które mogą wnieść realną wartość dla czytelnika - czyli eksperckie, zorientowane na dostarczenie efektu, bazujące na wieloletnich badaniach. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź nasz międzynarodowy…
Jak wybrać najlepszą agencję SEO? – 10 wskazówek!
Artykuły, SEOWybór rzetelnej agencji SEO jest zazwyczaj trudnym zadaniem. Należy jednak pamiętać, że okazuje się to jednym z najważniejszych kroków umożliwiających osiągnięcie sukcesu Twojej firmy w Internecie. Według najnowszych badań, pozycjonowanie…
Darmowy audyt SEO – czym jest i czy ma sens?
Artykuły, SEODarmowy audyt SEO proponowany przez agencje marketingowe jest wstępną analizą Twojej witryny internetowej. Z racji jego bezpłatnej specyfiki okazuje się nieco ograniczony, natomiast umożliwia zweryfikowanie plusów oraz minusów serwisu,…
Topical Authority – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?
Artykuły, SEOPozycjonowanie stron internetowych to nieustanna walka o uwagę użytkowników i wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych czynników wpływających na sukces w SEO jest Topical Authority, czyli autorytet tematyczny. Topical…
Wtyczka Yoast SEO – konfiguracja w WordPress [12 kroków]
Artykuły, SEOWtyczka Yoast SEO jest jednym z najpopularniejszych pluginów na CMS WordPress. Biorąc pod uwagę najnowsze statystyki, Yoasta używa ponad 12 milionów stron internetowych z całego świata. W Polsce grupa ta stanowi około 250 tysięcy witryn.…
Jak korzystać z Keyword Plannera? – 7 prostych zasad!
Artykuły, Google Ads, Performance marketing, SEOGoogle Keyword Planner jest darmowym narzędziem od Google umożliwiającym znalezienie odpowiednich słów kluczowych do Twojej kampanii AdWords. Może też posłużyć w celu wybrania keywordów do strategii SEO. Z jego pomocą określisz…
Hosting a SEO – czy serwer ma znaczenie w pozycjonowaniu?
Artykuły, SEOHosting jest ważny pod kątem kompleksowego procesu pozycjonowania obejmującego zarówno SEO (ang. Search Engine Optimization), jak i UX (ang. User Experience), ponieważ odpowiada w pewnym stopniu za wydajność serwisu. Ta z kolei jest jednym…
Jak wykorzystać content marketing w e-commerce? – 9 sposobów!
Artykuły, SEOContent marketing w e-commerce przyciąga uwagę i angażuje potencjalnych klientów. To sposób na znaczącą maksymalizację dochodów Twojego sklepu internetowego m.in. poprzez blogowanie, tworzenie programów afiliacyjnych czy też współpracę…
Pozycjonowanie Magento – 7 metod na większą sprzedaż!
Artykuły, SEOPozycjonowanie Magento odnosi się do procesu optymalizacji witryny opartej na jednym z najpopularniejszych systemów CMS (ang. Content Management System). Obecnie na Magento istnieje około 55 000 witryn, co plasuje to rozwiązanie na 10 miejscu…
Czym jest pozycjonowanie marki w internecie?
Artykuły, SEOPozycjonowanie marki to ważny element strategii marketingowej, który pozwala firmie zbudować pożądany obraz marki w umyśle swoich klientów. W tym artykule omówimy, czym dokładnie jest pozycjonowanie marki w sieci i dlaczego jest ono…