Jakie są najczęstsze błędy SEO w e-commerce? – TOP 20 [RANKING]

,
Przedsiębiorcy bez znaczenia na branże zawsze chcą osiągać spektakularne sukcesy i nieustannie być liderami w swojej dziedzinie. Mimo dobrych chęci większość właścicieli e-commerce może wyłącznie pomarzyć o ogromnych zyskach.…

Reklama w wynikach wyszukiwania Google – jak się wyróżnić na 5 sposobów?

,
Google ma ponad 93% udziałów na rynku wyszukiwarek. Jego bezpośrednią konkurencją jest Bing (2.77%), YANDEX (1.15%) oraz Yahoo! (1.11%). Każda firma usługowa, a także sklep e-commerce powinny wykorzystać potęgę giganta z Mountain…

Jak tworzyć opisy kategorii w sklepie internetowym? – 10 zasad

,
Tworzenie opisów kategorii w e-commerce to bardzo ważny aspekt pod kątem budowania wizerunku Twojej marki w Internecie. Dbając o wysokiej jakości treści na kategorie, zwiększysz również wartość Twojej strony z punktu widzenia robotów…

Jak pozyskiwać linki w e-commerce? – 20 sposobów!

,
Jak pozyskiwać linki w e-commerce? Sposobów na skuteczny link building jest wiele, natomiast największą renomą cieszą się naturalne rozwiązania. Linkowanie z zaplecz oraz katalogów jest bezwartościowe i może tylko zaszkodzić wartości…

Linkowanie wewnętrzne – czym jest i dlaczego jest skuteczne?

,
Linkowanie wewnętrzne to jeden z najważniejszych elementów wchodzących w skład optymalizacji stron internetowych w wyszukiwarkach. Aby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, należy zadbać przede wszystkim o pozyskiwanie backlinków,…

SXO w e-commerce – co to jest i jak wpływa na sprzedaż? 10 korzyści!

,
SXO w e-commerce jest pomocnym rozwiązaniem szczególnie w najbardziej konkurencyjnych branżach (np. meblarska, odzieżowa, farmaceutyczna). Ułatwia cały proces pozycjonowania, ponieważ skupia się nie tylko na robotach Google (tzw. crawlerach),…

Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym? – 9 wskazówek!

,
Tworzenie opisów produktów w sektorze e-commerce jest bardzo istotnym elementem z punktu widzenia sprzedażowego. Według najnowszych statystyk Nielsen Norman Group, ponad 20% nieudanych zakupów jest spowodowanych brakiem odpowiednich danych…

Atrybuty „noopener”, „noreferrer” i „nofollow” w linkach na stronach internetowych

,
Linki w sieci to podstawowe narzędzie do nawigacji zarówno dla użytkowników jak i robotów wyszukiwarek. Jako właściciel strony, deweloper lub osoba zajmująca się pozycjonowaniem warto wiedzieć za co odpowiadają poszczególne atrybuty…

Najlepsze praktyki SEO dla sklepów internetowych e-commerce – 15 dobrych nawyków

,
Jakie są najlepsze praktyki SEO dla sklepów internetowych e-commerce? W tym przypadku warto zwrócić uwagę na kompleksową optymalizację SXO - czyli aspekty związane nie tylko z SEO, ale również UX (doświadczeniami użytkowników).…

Jak pozyskać leady w e-commerce za pomocą content marketingu? – 21 sposobów

,
Chcesz pozyskać leady w e-commerce? Wypróbuj rozwiązania uwzględniające content marketing. Postaw na budowanie wizerunku marki, edukowanie klientów i dostarczanie wartościowych treści, które zagwarantują zyski w perspektywie długofalowej.…

Analiza konkurencji w e-commerce – 5 kluczowych elementów i 14 praktycznych narzędzi!

,
Chcesz się dowiedzieć, jak powinna wyglądać analiza konkurencji w e-commerce? W takim razie przeczytaj ten artykuł! Omawiamy 5 najważniejszych elementów umożliwiających skuteczne badanie rynku dla każdego sklepu internetowego! Pod…

Jak sprawdzić ruch na stronie? Poznaj narzędzia analityczne

, ,
Jak sprawdzić ruch na stronie? Jeżeli jesteś przedsiębiorcą prowadzącym e-commerce lub właścicielem działalności usługowej, powinieneś zainteresować się aspektami związanymi z ruchem w Twoim serwisie. Dzięki wdrożeniu usprawnień…

Blog firmowy w e-commerce – dlaczego warto go prowadzić?

,
Prowadzenie bloga firmowego to nieodłączna część strategii marketingowych większości sklepów internetowych e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Za pomocą umiejętnie wdrażanych działań content marketingowych możesz…

Agencja SEO – czym się zajmuje?

, ,
Reklama w Internecie jest początkiem rozwoju Twojej firmy. Wybór właściwego rozwiązania promocyjnego może pomóc w pozyskaniu zdecydowanych klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem zakupią Twój produkt lub skorzystają z proponowanej…

Jaki CMS jest dobry pod SEO? – porównanie

,
Jaki CMS jest dobry pod SEO? Na to pytanie nie można odpowiedzieć jednoznacznie, natomiast analizując konkretne czynniki jesteśmy w stanie wybrać 9 najlepszych systemów zarządzania treścią, w oparciu o które optymalizacja SEO staje…

Case study – co to jest i jak je napisać?

,
Dzięki case study pokazać można potencjalnemu Klientowi swój profesjonalizm i metody osiągania sukcesów. Jest to jeden z najlepszych sposobów przekonania go do skorzystania z naszych usług. Czym ono właściwie jest, czemu służy i…

Narzędzia SEO: przegląd i porównanie [Ranking TOP 20]

,
Jakie są najlepsze narzędzia SEO? Aby odpowiedzieć na to pytanie, stworzyliśmy przegląd i porównanie rozwiązań pozycjonerskich, które zdecydowanie ułatwią cały proces wdrażania oraz planowania strategii SEO. Analizując dzisiejsze…

Co to jest SEO? Optymalizacja stron internetowych

, ,
Działanie w postaci optymalizacji strony internetowej (SEO - Search Engine Optimization) prowadzi do lepszego dostosowania danej witryny wedle określonych potrzeb. W głównej mierze mowa tu o przystosowywaniu strony do zasad wyznaczonych…

Pozycjonowanie zagraniczne: czym jest międzynarodowe SEO?

, ,
Międzynarodowe SEO jest skutecznym sposobem na zwiększenie widoczności witryny poza granicami kraju. To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą dotrzeć do klientów zagranicznych i promować swoje usługi lub produkty na rynkach międzynarodowych.  W…

Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu na WooCommerce [SEO]

,
Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu na WooCommerce jest zadaniem wymagającym wiedzy, doświadczenia web developerskiego (np. do pracy z technicznym SEO) oraz przynajmniej podstawowych umiejętności analitycznych. Dzięki temu właściwie…