Jakie są najczęstsze błędy SEO w e-commerce? – TOP 20 [RANKING]
Artykuły, SEOPrzedsiębiorcy bez znaczenia na branże zawsze chcą osiągać spektakularne sukcesy i nieustannie być liderami w swojej dziedzinie. Mimo dobrych chęci większość właścicieli e-commerce może wyłącznie pomarzyć o ogromnych zyskach.…
Reklama w wynikach wyszukiwania Google – jak się wyróżnić na 5 sposobów?
Artykuły, SEOGoogle ma ponad 93% udziałów na rynku wyszukiwarek. Jego bezpośrednią konkurencją jest Bing (2.77%), YANDEX (1.15%) oraz Yahoo! (1.11%). Każda firma usługowa, a także sklep e-commerce powinny wykorzystać potęgę giganta z Mountain…
Jak tworzyć opisy kategorii w sklepie internetowym? – 10 zasad
Artykuły, SEOTworzenie opisów kategorii w e-commerce to bardzo ważny aspekt pod kątem budowania wizerunku Twojej marki w Internecie. Dbając o wysokiej jakości treści na kategorie, zwiększysz również wartość Twojej strony z punktu widzenia robotów…
Jak pozyskiwać linki w e-commerce? – 20 sposobów!
Artykuły, SEOJak pozyskiwać linki w e-commerce? Sposobów na skuteczny link building jest wiele, natomiast największą renomą cieszą się naturalne rozwiązania. Linkowanie z zaplecz oraz katalogów jest bezwartościowe i może tylko zaszkodzić wartości…
Linkowanie wewnętrzne – czym jest i dlaczego jest skuteczne?
Artykuły, SEOLinkowanie wewnętrzne to jeden z najważniejszych elementów wchodzących w skład optymalizacji stron internetowych w wyszukiwarkach. Aby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, należy zadbać przede wszystkim o pozyskiwanie backlinków,…
SXO w e-commerce – co to jest i jak wpływa na sprzedaż? 10 korzyści!
Artykuły, SEOSXO w e-commerce jest pomocnym rozwiązaniem szczególnie w najbardziej konkurencyjnych branżach (np. meblarska, odzieżowa, farmaceutyczna). Ułatwia cały proces pozycjonowania, ponieważ skupia się nie tylko na robotach Google (tzw. crawlerach),…
Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym? – 9 wskazówek!
Artykuły, SEOTworzenie opisów produktów w sektorze e-commerce jest bardzo istotnym elementem z punktu widzenia sprzedażowego. Według najnowszych statystyk Nielsen Norman Group, ponad 20% nieudanych zakupów jest spowodowanych brakiem odpowiednich danych…
Atrybuty „noopener”, „noreferrer” i „nofollow” w linkach na stronach internetowych
Artykuły, SEOLinki w sieci to podstawowe narzędzie do nawigacji zarówno dla użytkowników jak i robotów wyszukiwarek. Jako właściciel strony, deweloper lub osoba zajmująca się pozycjonowaniem warto wiedzieć za co odpowiadają poszczególne atrybuty…
Najlepsze praktyki SEO dla sklepów internetowych e-commerce – 15 dobrych nawyków
Artykuły, SEOJakie są najlepsze praktyki SEO dla sklepów internetowych e-commerce? W tym przypadku warto zwrócić uwagę na kompleksową optymalizację SXO - czyli aspekty związane nie tylko z SEO, ale również UX (doświadczeniami użytkowników).…
Jak pozyskać leady w e-commerce za pomocą content marketingu? – 21 sposobów
Artykuły, SEOChcesz pozyskać leady w e-commerce? Wypróbuj rozwiązania uwzględniające content marketing. Postaw na budowanie wizerunku marki, edukowanie klientów i dostarczanie wartościowych treści, które zagwarantują zyski w perspektywie długofalowej.…
Analiza konkurencji w e-commerce – 5 kluczowych elementów i 14 praktycznych narzędzi!
Artykuły, SEOChcesz się dowiedzieć, jak powinna wyglądać analiza konkurencji w e-commerce? W takim razie przeczytaj ten artykuł! Omawiamy 5 najważniejszych elementów umożliwiających skuteczne badanie rynku dla każdego sklepu internetowego! Pod…
Jak sprawdzić ruch na stronie? Poznaj narzędzia analityczne
Artykuły, Performance marketing, SEOJak sprawdzić ruch na stronie? Jeżeli jesteś przedsiębiorcą prowadzącym e-commerce lub właścicielem działalności usługowej, powinieneś zainteresować się aspektami związanymi z ruchem w Twoim serwisie. Dzięki wdrożeniu usprawnień…
Blog firmowy w e-commerce – dlaczego warto go prowadzić?
Artykuły, SEOProwadzenie bloga firmowego to nieodłączna część strategii marketingowych większości sklepów internetowych e-commerce zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Za pomocą umiejętnie wdrażanych działań content marketingowych możesz…
Agencja SEO – czym się zajmuje?
Artykuły, Najpopularniejsze, SEOReklama w Internecie jest początkiem rozwoju Twojej firmy. Wybór właściwego rozwiązania promocyjnego może pomóc w pozyskaniu zdecydowanych klientów, którzy z dużym prawdopodobieństwem zakupią Twój produkt lub skorzystają z proponowanej…
Jaki CMS jest dobry pod SEO? – porównanie
Artykuły, SEOJaki CMS jest dobry pod SEO? Na to pytanie nie można odpowiedzieć jednoznacznie, natomiast analizując konkretne czynniki jesteśmy w stanie wybrać 9 najlepszych systemów zarządzania treścią, w oparciu o które optymalizacja SEO staje…
Case study – co to jest i jak je napisać?
Artykuły, SEODzięki case study pokazać można potencjalnemu Klientowi swój profesjonalizm i metody osiągania sukcesów. Jest to jeden z najlepszych sposobów przekonania go do skorzystania z naszych usług. Czym ono właściwie jest, czemu służy i…
Narzędzia SEO: przegląd i porównanie [Ranking TOP 20]
Artykuły, SEOJakie są najlepsze narzędzia SEO? Aby odpowiedzieć na to pytanie, stworzyliśmy przegląd i porównanie rozwiązań pozycjonerskich, które zdecydowanie ułatwią cały proces wdrażania oraz planowania strategii SEO. Analizując dzisiejsze…
Co to jest SEO? Optymalizacja stron internetowych
Artykuły, Najpopularniejsze, SEODziałanie w postaci optymalizacji strony internetowej (SEO - Search Engine Optimization) prowadzi do lepszego dostosowania danej witryny wedle określonych potrzeb. W głównej mierze mowa tu o przystosowywaniu strony do zasad wyznaczonych…
Pozycjonowanie zagraniczne: czym jest międzynarodowe SEO?
Artykuły, Najpopularniejsze, SEOMiędzynarodowe SEO jest skutecznym sposobem na zwiększenie widoczności witryny poza granicami kraju. To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą dotrzeć do klientów zagranicznych i promować swoje usługi lub produkty na rynkach międzynarodowych.
W…
Pozycjonowanie i optymalizacja sklepu na WooCommerce [SEO]
Artykuły, SEOPozycjonowanie i optymalizacja sklepu na WooCommerce jest zadaniem wymagającym wiedzy, doświadczenia web developerskiego (np. do pracy z technicznym SEO) oraz przynajmniej podstawowych umiejętności analitycznych. Dzięki temu właściwie…