Co to jest viral i jak go stworzyć? Przykłady kampanii viralowych!
Artykuły, Marketing, Social mediaDłuższe i bardziej dogłębne treści stają się viralami o 76,8% częściej, niż krótsze formy przekazu cyfrowego. Zależy to oczywiście od platformy, na której udostępniamy treści (np. na TikToku krótsze virale rozpowszechniają…
Jak zrobić reklamę na Instagramie – ile kosztuje?
Artykuły, Performance marketing, Social mediaOd lat Instagram utrzymuje się w topie najchętniej używanych aplikacji przez użytkowników z Polski z zasięgiem na poziomie kilkunastu milionów miesięcznie. Jak uruchomić swoją reklamę na tej platformie? Ile to kosztuje? Przeczytaj…
Ile kosztuje reklama na Facebooku?
Artykuły, Performance marketing, Social mediaFacebook stał się jednym z najważniejszych kanałów marketingowych dla firm, oferując możliwość dotarcia do wybranych grup odbiorców na całym świecie. Reklama na Facebooku pozwala firmom i osobom prywatnym na promocję swoich produktów…
Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2023?
Artykuły, Performance marketing, Social mediaFacebook to platforma, która dociera do prawie 3 miliardów użytkowników na świecie każdego miesiąca. Prawie 2 miliardy korzystają z popularnego “fejsa” codziennie. W Polsce również FB pozostaje platformą najpopularniejszą wśród…
Co to jest Social Media Marketing i jak pomoże w rozwoju Twojego biznesu? – 11 korzyści!
Artykuły, Social mediaSocial Media Marketing - pojęcie bardzo znane, ale niedoceniane przez większość przedsiębiorców. Umiejętnie opracowana strategia działań w mediach społecznościowych pozwoli przyciągnąć ruch na Twoją stronę internetową, zwiększyć…
Pinterest – co to jest i jak wykorzystać go w biznesie?
Artykuły, Social mediaPinterest to internetowa platforma społecznościowa, umożliwiająca użytkownikom przeglądanie, wyszukiwanie, zapisywanie oraz udostępnianie grafik, czyli pinów, na tzw. tematycznych „tablicach”.
Na Pintereście można znaleźć…
Poznaj 4 sposoby targetowania reklam na Facebooku, z których już korzysta Twoja konkurencja
Artykuły, Social mediaKażdy, kto prowadzi biznes z pewnością ma konkurencję. Równie pewnie jest też to, że poświęca też czas na śledzenie jej poczynań. Nie ma w tym nic złego – poznanie mocnych i słabych stron konkurenta może prowadzić do wzmocnienia…