Jak sprawdzić ruch na stronie? Poznaj narzędzia analityczne
Artykuły, Performance marketing, SEOJak sprawdzić ruch na stronie? Jeżeli jesteś przedsiębiorcą prowadzącym e-commerce lub właścicielem działalności usługowej, powinieneś zainteresować się aspektami związanymi z ruchem w Twoim serwisie. Dzięki wdrożeniu usprawnień…
Google Ads – co to jest i jak działa?
Artykuły, Google Ads, Najpopularniejsze, Performance marketingGoogle Ads (dawniej Google Adwords) to system reklamowy, który umożliwia każdemu dotarcie ze swoim przekazem reklamowym do użytkowników korzystających z usług Google’a oraz odwiedzających strony internetowe będące częścią tzw.…
Czym jest kampania Performance Max? 8 Faktów i mitów
Artykuły, Google Ads, Performance marketingKampanie Performance Max w systemie Google Ads są oparte na działaniu samouczących się algorytmów oraz daleko idącej automatyzacji. Nie jest to absolutna nowość, gdyż Google wprowadzał wcześniej podobne mechanizmy w innych typach…
Czy reklama w Google Ads przynosi szybkie efekty?
Artykuły, Google Ads, Performance marketingSzukając odpowiedzi na pytanie czy reklama w systemie Google Ads potrafi dostarczyć rezultaty w krótkim czasie trzeba sobie odpowiedzieć najpierw na pytanie “Czy mój biznes, mój projekt jest znany i / lub potrzebny użytkownikom?”.…
Zalety Google Ads, których żaden inny kanał nie jest w stanie zaoferować
Artykuły, Google Ads, Performance marketingGoogle było jedną z pierwszych firm, które zaoferowały w pełni funkcjonalne narzędzie do digital marketingu. Usługa ta, zwana wówczas “Google AdWords”, została uruchomiona ponad 20 lat temu, w 2000 roku. Początkowo korzystało…
Czy reklama w Google Ads daje szybki efekt?
Artykuły, Google Ads, Performance marketingJedną z najczęściej wymienianych zalet reklam w systemach typu Google Ads obok efektywności, mierzalności i możliwości kontrolowania wydatków jest jej szybkość. Czy tak jest w rzeczywistości? Odpowiedź tym razem nie brzmi to zależy.
Po…