Agencja Google Ads – co to jest i czym się zajmuje?

, ,
Skuteczna reklama firmy usługowej lub sklepu e-commerce w płatnych wynikach wyszukiwania to dosyć spore wyzwanie - nawet dla profesjonalistów, którzy działają w branży od kilkunastu lat. Samodzielne działania mogą być zdecydowanie…

Jak napisać skuteczny plan marketingowy?

,
Nowy produkt czy usługa wprowadzany na rynek wymaga odpowiedniego zaplanowania działań marketingowych. Skuteczny plan marketingowy to jeden z kluczowych elementów, który może zdecydować o sukcesie lub porażce. Przeczytaj poniższy artykuł…

Czym jest pozycjonowanie marki w internecie?

,
Pozycjonowanie marki to ważny element strategii marketingowej, który pozwala firmie zbudować pożądany obraz marki w umyśle swoich klientów. W tym artykule omówimy, czym dokładnie jest pozycjonowanie marki w sieci i dlaczego jest ono…

Jakie są najczęstsze błędy SEO w e-commerce? – TOP 20 [RANKING]

,
Przedsiębiorcy bez znaczenia na branże zawsze chcą osiągać spektakularne sukcesy i nieustannie być liderami w swojej dziedzinie. Mimo dobrych chęci większość właścicieli e-commerce może wyłącznie pomarzyć o ogromnych zyskach.…

Reklama w wynikach wyszukiwania Google – jak się wyróżnić na 5 sposobów?

,
Google ma ponad 93% udziałów na rynku wyszukiwarek. Jego bezpośrednią konkurencją jest Bing (2.77%), YANDEX (1.15%) oraz Yahoo! (1.11%). Każda firma usługowa, a także sklep e-commerce powinny wykorzystać potęgę giganta z Mountain…

Jak tworzyć opisy kategorii w sklepie internetowym? – 10 zasad

,
Tworzenie opisów kategorii w e-commerce to bardzo ważny aspekt pod kątem budowania wizerunku Twojej marki w Internecie. Dbając o wysokiej jakości treści na kategorie, zwiększysz również wartość Twojej strony z punktu widzenia robotów…

Jak pozyskiwać linki w e-commerce? – 20 sposobów!

,
Jak pozyskiwać linki w e-commerce? Sposobów na skuteczny link building jest wiele, natomiast największą renomą cieszą się naturalne rozwiązania. Linkowanie z zaplecz oraz katalogów jest bezwartościowe i może tylko zaszkodzić wartości…

Linkowanie wewnętrzne – czym jest i dlaczego jest skuteczne?

,
Linkowanie wewnętrzne to jeden z najważniejszych elementów wchodzących w skład optymalizacji stron internetowych w wyszukiwarkach. Aby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, należy zadbać przede wszystkim o pozyskiwanie backlinków,…

SXO w e-commerce – co to jest i jak wpływa na sprzedaż? 10 korzyści!

,
SXO w e-commerce jest pomocnym rozwiązaniem szczególnie w najbardziej konkurencyjnych branżach (np. meblarska, odzieżowa, farmaceutyczna). Ułatwia cały proces pozycjonowania, ponieważ skupia się nie tylko na robotach Google (tzw. crawlerach),…

Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym? – 9 wskazówek!

,
Tworzenie opisów produktów w sektorze e-commerce jest bardzo istotnym elementem z punktu widzenia sprzedażowego. Według najnowszych statystyk Nielsen Norman Group, ponad 20% nieudanych zakupów jest spowodowanych brakiem odpowiednich danych…

Strategia Omnichannel w e-commerce – co to jest i jak pomoże dla Twojego biznesu?

,
Czym jest strategia omnichannel w e-commerce i dlaczego warto ją wdrożyć? Dzisiejszy artykuł napisaliśmy, aby kompleksowo wyjaśnić znaczenie implementacji strategii wielokanałowej w sklepach internetowych. Z tego artykułu dowiesz…

Jak stworzyć buyer personę? – 5 prostych kroków do sukcesu Twojego e-commerce!

,
Jak stworzyć buyer personę? To pytanie zadają najczęściej właściciele sklepów internetowych, którzy chcą zacząć sprzedawać więcej. Jeżeli należysz do tego sektora przedsiębiorców i chcesz pozyskiwać wyłącznie stałych i…

Co to jest Social Media Marketing i jak pomoże w rozwoju Twojego biznesu? – 11 korzyści!

,
Social Media Marketing - pojęcie bardzo znane, ale niedoceniane przez większość przedsiębiorców. Umiejętnie opracowana strategia działań w mediach społecznościowych pozwoli przyciągnąć ruch na Twoją stronę internetową, zwiększyć…

Atrybuty „noopener”, „noreferrer” i „nofollow” w linkach na stronach internetowych

,
Linki w sieci to podstawowe narzędzie do nawigacji zarówno dla użytkowników jak i robotów wyszukiwarek. Jako właściciel strony, deweloper lub osoba zajmująca się pozycjonowaniem warto wiedzieć za co odpowiadają poszczególne atrybuty…

Najlepsze praktyki SEO dla sklepów internetowych e-commerce – 15 dobrych nawyków

,
Jakie są najlepsze praktyki SEO dla sklepów internetowych e-commerce? W tym przypadku warto zwrócić uwagę na kompleksową optymalizację SXO - czyli aspekty związane nie tylko z SEO, ale również UX (doświadczeniami użytkowników).…

Lejek zakupowy – dlaczego warto o niego zadbać?

,
Jednym z kluczowych narzędzi, które pomogą osiągnąć sukces biznesowy w niemal każdym sektorze (w tym również e-commerce) jest lejek zakupowy. Ten koncept marketingowy odgrywa istotną rolę w przekształcaniu potencjalnych klientów…

Agencja Performance Marketingu – czym się zajmuje?

, ,
Chcesz wiedzieć, czym się zajmuje agencja performance marketingu oraz jaką rolę odgrywa w nowoczesnym świecie szeroko pojętej cyfryzacji? W takim razie przeczytaj ten artykuł - poznasz również usługi świadczone przez tego typu podmioty…

Jak monitorować sprzedaż w Internecie – narzędzia?

,
Monitorowanie i analiza sprzedaży to kluczowe elementy prowadzenia sklepu internetowego. Umożliwiają one śledzenie trendów, optymalizację strategii marketingowych oraz identyfikowanie obszarów do poprawy. Monitorowanie sprzedaży umożliwia…

Jak pozyskać leady w e-commerce za pomocą content marketingu? – 21 sposobów

,
Chcesz pozyskać leady w e-commerce? Wypróbuj rozwiązania uwzględniające content marketing. Postaw na budowanie wizerunku marki, edukowanie klientów i dostarczanie wartościowych treści, które zagwarantują zyski w perspektywie długofalowej.…

Analiza konkurencji w e-commerce – 5 kluczowych elementów i 14 praktycznych narzędzi!

,
Chcesz się dowiedzieć, jak powinna wyglądać analiza konkurencji w e-commerce? W takim razie przeczytaj ten artykuł! Omawiamy 5 najważniejszych elementów umożliwiających skuteczne badanie rynku dla każdego sklepu internetowego! Pod…