Co to jest Looker studio (Data studio) i jak go używać?

,
Looker Studio (usługa znana także jako Data Studio) to nowoczesne narzędzie do analizy i wizualizacji danych, pozwalające tworzyć interaktywne dashboardy i raporty. Funkcjonalności tego instrumentu umożliwiają szybkie i efektywne przekształcanie…

Co to jest Above The Fold ?

,
Above The FOLD (ATF) - co to jest ? Above The Fold oznacza część strony internetowej, która jest widoczna jeszcze przed przewinięciem ekranu przez użytkownika. Obszar ten jest szczególnie ważny ze względu na to, że pierwsze wrażenie…

Up-selling, cross-selling – sposoby na większą sprzedaż

,
Up-selling i cross-selling to techniki, które mają na celu wygenerować większe obroty w postaci dodatkowej sprzedaży wśród obecnych i byłych Klientów. Czym dokładnie charakteryzują się te pojęcia i na co zwrócić szczególną uwagę…

Anchor text – czym jest, jak wpływa na SEO i jak go zakotwiczyć?

,
Jednym z niezwykle istotnych elementów procesu SEO (Search Engine Optimization) jest anchor text, czyli tekst kotwicowy. To właśnie on stanowi wizytówkę odnośnika, wskazując użytkownikowi oraz algorytmom wyszukiwarek, co kryje się pod…

Co to jest PageSpeed Insights i jak go użyć?

,
PageSpeed Insights (PSI) to narzędzie od Google analizujące wydajność strony internetowej zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Udostępnia użytkownikowi konkretne informacje na temat czasu ładowania witryny oraz sugeruje…

Pozycjonowanie na długi ogon w e-commerce – dobre praktyki

,
Pozycjonowanie na długi ogon w e-commerce jest praktyką popularną przede wszystkim w przypadku nowych sklepów internetowych, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z reklamą online. To także doskonała strategia na błyskawiczne…

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

, ,
Facebook stał się jednym z najważniejszych kanałów marketingowych dla firm, oferując możliwość dotarcia do wybranych grup odbiorców na całym świecie. Reklama na Facebooku pozwala firmom i osobom prywatnym na promocję swoich produktów…

Optymalizacja stron wielojęzycznych w Google – 7 wskazówek!

,
W każdej sekundzie Google odnotowuje 105 tysięcy wyszukiwań, a przeciętny użytkownik internetu dokonuje trzech lub czterech wyszukiwań każdego dnia. Jeżeli chcesz osiągnąć wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania dla poszczególnych…

Jakimi metrykami mierzyć skuteczność kampanii na Facebooku?

,
Kampanie reklamowe na Facebooku stają się nieodzownym narzędziem marketingowym dla wielu firm. Jednakże nie wystarczy jedynie uruchomić reklamy – kluczem do sukcesu jest monitorowanie jej skuteczności. Dzięki właściwej analizie metryk…

Jak poprawić jakość reklamy w Google Ads?

, ,
Reklamy w Google Ads stanowią potężne narzędzie do promocji biznesu online. Kluczem do sukcesu kampanii jest nie tylko odpowiednie targetowanie i budżet, ale także wysoka jakość reklamy. W tym artykule przedstawimy Ci najskuteczniejsze…

Reklamy dynamiczne (DSA) w e-commerce – jak stworzyć?

,
Sektor e-commerce od lat doświadcza dynamicznego wzrostu, a zaawansowane strategie marketingowe stają się kluczem do sukcesu. Zamiast statycznych, ogólnych komunikatów, reklamy DSA oferują treści dostosowane do indywidualnych preferencji…

Zasady Google E-A-T – czym są i jak wpływają na SEO?

,
Dostarczanie treści, które są wiarygodne i rzetelne buduje zaufanie użytkowników Twojego serwisu oraz utwierdza roboty Google w przekonaniu, że jest on wartościowy. Stosując zasady E-A-T uzyskasz wyższe pozycje w organicznych wynikach…

Jak tworzyć skuteczne teksty reklam w Google Ads? – 9 wskazówek!

, ,
Tworzenie skutecznych tekstów reklam w Google Ads powinno się opierać o dobre praktyki wykorzystywane przez branżowych specjalistów. Głównymi zasadami są: zastosowanie słów kluczowych w reklamach, poprawność językowa oraz regularne…

Strony typu YMYL – jak stworzyć wartościowy serwis w Google?

,
Wraz z licznymi aktualizacjami Google, jakość treści na stronach internetowych stała się kluczem do sukcesu pod kątem doświadczeń użytkowników i algorytmów wyszukiwarek. Szczególną uwagę zwraca na siebie kategoria stron określana…

Google Universal Analytics vs Analytics 4 – podobieństwa i różnice

,
Od 1 lipca 2023 roku Google Analytics 4 (GA4) oficjalnie zastąpiło poprzednią wersję – Universal Analytics (UA). Nie jest to jednak rozwiązanie, które oferuje wszystkie stare opcje, z dodatkiem innowacji. Zamiast tego mamy nowe, zaktualizowane…

Kursy SEO online – jakie wybrać? TOP 10 [RANKING]

,
Widoczność online jest kluczowym czynnikiem sukcesu niemal każdej marki – zarówno lokalnej, ogólnopolskiej, jak i międzynarodowej. Aby umiejętnie pozycjonować swoją firmę, należy mieć elementarną wiedzę z zakresu SEO (ang. Search…

Najlepsze prompty do Chat GPT w każdej dziedzinie – 138 komend!

,
Szukasz najlepszych promptów do Chat GPT? W takim razie dobrze trafiłeś! Ten artykuł jest przeznaczony dla osób, które chcą wykorzystać narzędzie od Open AI na każdy sposób - do biznesu, nauki, rozrywki, ćwiczeń lub podróży! Ciekawi?…

Struktura URL a SEO – jak tworzyć przyjazne adresy w e-commerce? [10 wskazówek]

,
Sukces sklepu internetowego zależy nie tylko od jakości produktów czy efektywności obsługi klienta. Wszystko zaczyna się od struktury URL, która niewątpliwie odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu strategii SEO. W tym artykule, zajmiemy…

Jak usunąć wizytówkę Google? – krok po kroku

,
Jednym z popularnych narzędzi oferowanych przez Google Maps są wizytówki Google, które pozwalają firmom prezentować informacje o swojej działalności, takie jak adres, numer telefonu, godziny otwarcia czy zdjęcia lokalu, a także dają…

Statystyki SEO, które powinieneś znać [TOP 41]

,
Interesują Cię najnowsze statystyki SEO? Nie szukaj dalej! W dzisiejszym wpisie przedstawimy 41 statystyk SEO, które powinieneś znać jako klient, specjalista, marketer lub właściciel agencji pozycjonerskiej! Statystyki SEO: Wyszukiwanie…