Strategia SEO – czym jest i jak ją stworzyć?

,
Strategia SEO jest jednym z najważniejszych elementów w pozycjonowaniu stron. Bez odpowiedniego planu działania, będziesz rankować na frazy, które nie są istotne w Twoim przypadku i nie dadzą Ci odpowiednich profitów. Aby świadomie…

Content Marketing – najpopularniejsze rodzaje treści [TOP 12]

, ,
Wykorzystanie content marketingu przez konsumentów w trakcie pandemii koronawirusa wzrosło o 207%. Oznacza to, że obecnie działania związane z treściami (np. regularne prowadzenie bloga lub tworzenie podcastów) mogą wspomóc Twoją strategię…

Język korzyści w marketingu – jak go wykorzystać do pozyskania klientów? [7 metod]

,
Umiejętne tworzenie treści, posługując się językiem korzyści pozwoli przedstawić Twoją usługę lub proponowany produkt w sposób wyjątkowy, nietuzinkowy oraz bardzo pozytywny, jednak bez wydźwięku reklamowego. To metoda na zmonetyzowanie…

Audyt SEO – co to jest i jak go przeprowadzić? [10 ważnych elementów]

, ,
Audyt SEO to najprościej ujmując usługa mająca na celu wskazanie konkretnych zalet oraz wad strony internetowej lub sklepu internetowego w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Kompleksowa analiza jest potrzebna również w celu…

Bezpieczny link building – czym jest? 9 pomysłów na linkowanie w SEO!

,
Bezpieczny link building obejmuje naturalne praktyki pozyskiwania linków i wpływa pozytywnie na SEO, a w tym na profil odnośników Twojej witryny. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jak poprawnie pozyskiwać backlinki. Link building…

Jak korzystać z Google Trends? – 5 prostych kroków! [Poradnik]

, ,
Zastanawiasz się, jak efektywnie wykorzystać Google Trends do swoich celów biznesowych, marketingowych lub badawczych? W tym poradniku odkryjesz podstawy korzystania z Google Trends, ucząc się, jak interpretować dane i przekuwać je w…

Dane strukturalne – co to jest? Poznaj 3 sposoby wdrożenia schema!

,
Chcesz przyciągnąć dodatkowych klientów na swoją stronę internetową? Zastosowanie danych strukturalnych może Ci w tym pomóc. Rozszerzenie wyników wyszukiwania zwiększy widoczność Twojej witryny w wynikach SERP (ang. Search Engine…

SERP – co to jest i jak zarankować w wyszukiwarce Google?

,
Sposobów na zarankowanie w wynikach SERP jest wiele. Jednak czy zastanawiałeś się, w jakim właściwie celu powinieneś się tam znaleźć? Dlaczego wszyscy walczą o TOP 10 wyników wyszukiwania? Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się,…

WebP – co to jest? 7 kluczowych zalet plików WebP!

,
WebP to format graficzny opracowany przez Google, który zdobywa coraz większe uznanie wśród profesjonalistów działających w e-commerce, web designerów oraz specjalistów SEO. Pozwala uzyskać pliki o mniejszym rozmiarze przy jednoczesnym…

Google Discover – co to jest i jak włączyć?

,
Google Discover to spersonalizowana platforma informacyjna, która za pomocą zaawansowanych algorytmów dostarcza treści dopasowane do Twoich zainteresowań i historii wyszukiwania. Aby skorzystać z pełni możliwości Google Discover, potrzebujesz…

Czym jest CTR? Jak poprawić współczynnik klikalności – 7 sposobów!

,
CTR, czyli Click-Through Rate, to wskaźnik mierzący efektywność kampanii reklamowych określający stosunek liczby kliknięć w link do liczby jego wyświetleń. Współczynnik klikalności można zmierzyć za pomocą prostego wzoru. Wykorzystuje…

Web scraping – co to jest i do czego można go wykorzystać?

,
Web scraping to technika ekstrakcji danych z witryn internetowych. Znając strukturę HTML i CSS danej strony, możesz "zdjąć" z niej konkretne informacje. Umiejętność ta staje się niezbędna szczególnie w kontekście ery "Big Data" do…

Pamięć cache strony – co to jest i jak ją wyczyścić?

Pamięć cache, kluczowy element architektury komputerowej, jest tymczasowym magazynem danych zaprojektowanym w celu przyspieszenia dostępu do często używanych informacji. Optymalne zarządzanie pamięcią cache stanowi w wielu przypadkach…

Czym jest techniczne SEO? 15 kluczowych elementów!

,
Techniczne SEO jest zbiorem działań na podstawie których należy zoptymalizować swoją witrynę. Za sprawą poprawnej implementacji istotnych elementów, będziesz w stanie poprawić stan indeksacji serwisu, jego wydajność oraz pozycję…

Archetypy marki – co wyróżniamy w e-commerce?

,
Jakie archetypy marki odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu percepcji potencjalnych klientów? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj techniczne aspekty identyfikacji oraz wykorzystania archetypów marki w kontekście handlu e-commerce. Nasze…

SaaS – co to jest? Porównanie SaaS z Open Source!

Zarówno SaaS, jak i Open Source to dwa kluczowe pojęcia w świecie technologii. Oba są związane z dostarczaniem oprogramowania, natomiast kierują się różnymi filozofiami oraz modelami biznesowymi. W tym artykule przedstawiamy porównanie…

Grafika Google – jak pozycjonować grafiki w wyszukiwarkach?

,
Pozycjonując stronę internetową możesz pomijać istotny element SEO – grafiki. Wpływ ich optymalizacji na pozycjonowanie opiera się nie tylko o wyszukiwarki, ale wspiera także użytkowników (również tych z dysfunkcjami, np. niedowidzących).…

Model AIDA – co to jest i jakie ma zastosowanie w e-commerce?

,
Model AIDA to klasyczne narzędzie analizy zachowania konsumenta, opisujące cztery kolejne etapy procesu zakupowego: Uwagę (Attention), Zainteresowanie (Interest), Pragnienie (Desire) oraz Działanie (Action). Model ten nabiera szczególnego…

Dropshipping – czym jest i jak wypromować swój dropshippingowy biznes?

,
Dropshipping zrewolucjonizował sposób prowadzenia handlu online. Pozwala na sprzedaż produktów bez konieczności magazynowania ich fizycznie. Aby dowiedzieć się, czym jest dropshipping oraz jak skutecznie wypromować swój dropshippingowy…

Jak samemu pozycjonować stronę w Google?

,
Samodzielne pozycjonowanie strony w Google może wydawać się relatywnie skomplikowanym zadaniem. Tak też jest, natomiast z pomocą tego artykułu będziesz w stanie zoptymalizować witrynę w taki sposób, aby była ona przyjazna zarówno…