Biorąc pod uwagę asortyment sklepu PrymusAGD.pl, w pierwszej kolejności należało sprostać zadaniu, polegającym na przełożeniu oferty na język systemu reklamowego. Działania zaczęliśmy od optymalizacji feedu produktowego, aby móc podzielić sprzedawane produkty według różnych grup i kategorii. Wspólnie z Klientem podjęliśmy prace, które zaowocowały dostarczeniem do feedu produktowego lepszej jakości danych wejściowych, by oferta sklepu była lepiej widoczna dla systemu reklamowego, żeby zwiększyć prawdopodobieństwo jej ekspozycji. Wdrożyliśmy również rozwiązania, które pozwoliły nam kategoryzować produkty według ich potencjału i możliwości, żeby skupić się np. na bestsellerach czy produktach, których sprzedaż przynosiła największe korzyści.
Wykorzystaliśmy również remarketing dynamiczny z prezentacją produktów z feedu produktowego użytkownikom sieci reklamowej. W zmieniającym się eko-systemie Google’a modyfikowaliśmy działania pod kątem nowych typów kampanii, które co rusz pojawiały się w systemie reklamowym (najpierw inteligentne kampanie produktowe, następnie kampanie typu performance max).
Promowaliśmy sklep również w sieci wyszukiwania, korzystając z elastycznych reklam w wyszukiwarce, całego spektrum rozszerzeń (czy obecnie komponentów), dynamicznych reklam w wyszukiwarce. Przed wprowadzeniem kampanii performance max, stosowaliśmy też reklamy w sieci discovery. Prowadząc działania, cały czas optymalizujemy je pod kluczowe dla Klienta wskaźniki, czyli ROAS, CPA i zwiększanie przychodów.