Zbudowanie w ciągu roku (styczeń-grudzień 2014) silnej świadomości marki w internecie, która jest klasycznym przykładem brick and click. Działania miały przynieść podwójny efekt z jednej strony w postaci zwiększenia świadomości oraz sprzedaży w internecie z wykorzystaniem silnego fundamentu jakim była nowa platforma e-commerce, a z drugiej pobudzenie sprzedaży w salonach stacjonarnych marki. Słowem zintegrowana sprzedaż międzykanałowa. Oprócz istotnego zwiększenia akwizycji z wykorzystaniem najskuteczniejszych form reklamowych mającej w imponujący sposób przyprowadzić do sklepu nowych konsumentów równie ważnym aspektem było utrzymanie nowego oraz bieżącego klienta poprzez zastosowanie działań z zakresu retencji. Całość miała być zwieńczona działaniami, które zapewnią dotarcie do klientów znajdujących się na każdym etapie procesu zakupowego. Klient jasno zakomunikował, że oczekuje silnego uderzenia (w zasadzie nazwał to mocniej ;) ).