eButy.pl
eButy.pl to lider wśród sklepów sprzedających obuwie w latach 2010 – 2013, gdy był obsługiwany przez agencję SEOgroup. W tak konkurencyjnej branży bardzo ciężko o dobrą widoczność marki w wyszukiwarce oraz w pozostałych mediach.
Przed SEOgroup zostało postawione wymagające zadanie – zapewnić marce eButy.pl czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.pl oraz zintensyfikować sprzedaż wykorzystując do tego celu pełen wachlarz usług w postaci zaawansowanych działań SEO, PPC z udziałem Google AdWords oraz sieci reklamowej (Google AdSense, AdKontekst), a także SMO z wykorzystaniem Facebook Ads oraz Facebook Exchange (Retargeting).
Celem numer 1 był wzrost sprzedaży w sklepie o 100% w ciągu jednego roku od rozpoczęcia działań. Ponadto zwiększenie rozpoznawalności, widoczność i zaufania do marki w sieci.
Wzrost przychodów z Google (ruch organiczny)
Wzrost przychodu spółki w porównywalnych kwartałach
Wzrost ruchu generowanego z SEO, PPC, SMO
Realizowana przez SEOgroup strategia zapewniła dotarcie do konsumentów będących na każdym etapie procesu zakupowego, optymalizując w ten sposób współczynnik ROI. Działania te miały bezpośredni wpływ na zwiększenie o kilkaset procent przychodów spółki E-BUTY S.A. Jolanta Kosińska E-BUTY S.A.