Eurostyl
To prężnie rozwijający się deweloper działający na rynku trójmiejskim, budujący i sprzedający nieruchomości.
To prężnie rozwijający się deweloper działający na rynku trójmiejskim, budujący i sprzedający nieruchomości.
Celem działań było zapewnienie długofalowej promocji poszczególnych inwestycji w wyszukiwarce Google z wykorzystaniem synergii działań SEO i PPC. Efekt miał być zapewniony poprzez zwiększenie widoczności serwisu matki oraz witryn satelickich w wyszukiwarce. Istotnym było przeprowadzenie drobiazgowego wdrożenia z zakresu optymalizacji wszystkich witryn pod kątem SEO oraz rozpoczęcie procesu ich pozycjonowania na frazy core’owe i long tail. Równolegle były przeprowadzone kampanie linków sponsorowanych oraz reklamy kontekstowej z wykorzystaniem Google AdWords.
Współpraca miała również na celu zwiększenie wiedzy zespołu EURO STYL z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych poprzez przeprowadzenie dedykowanego szkolenia.
Obniżenie średniego kosztu CPC w kampanii Google AdWords
Wzrost ruchu generowanego z SEO i PPC w 24 miesiące
Wzrost widoczności w wyszukiwarce 7 miesięcy