W ramach długofalowej współpracy były prowadzone kompleksowe działania z zakresu SEO, obejmujące optymalizację witryny, pozycjonowanie na wybrane słowa kluczowe oraz pozyskiwanie jakościowych linków do strony. Dzięki takiemu podejściu było możliwe zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania oraz wypromowanie festiwalu. Jak w przypadku każdego festiwalu muzycznego mogły systematycznie pojawiać się kryzysy wizerunkowe, które wpływałyby na zmniejszenie sprzedaży biletów. W tym celu Klientowi został zaproponowany kompleksowy monitoring marki w Internecie połączony z Buzz Marketingiem. Dzięki prowadzeniu tych działań, Klient miał pełną kontrolę i wiedzę dotyczącą treści oraz negatywnych opinii pojawiających się w Internecie na temat festiwalu oraz istniała możliwość zapobiegania ewentualnym kryzysom. W 2017 roku w celu zwiększenia sprzedaży biletów w Internecie oraz wypromowania jubileuszowej edycji Sunrise Festival, prowadzone działania zostały rozbudowane o dodatkowy kanał – Google Ads, obejmujący linki sponsorowane oraz retargeting.