Realizacja
Na początku 2019 roku firma VERIZON CONNECT rozpoczęła współpracę z SEOgroup w zakresie działań SEO oraz kampanii reklamowych.
W kontekście działań z zakresu Performance Marketingu, wdrożono szereg kampanii Google Ads:
- w sieci wyszukiwania,
- produktowych,
- remarketingowych w sieci reklamowej
prowadząc przy tym nieustannie ich optymalizację.
Punktem wyjścia naszej współpracy było stworzenie przez Takumi 匠 SEOgroup listy zaleceń optymalizacyjnych do wdrożenia na stronie internetowej Klienta (https://www.verizonconnect.com/), zawierającej informacje m.in. o tym jakie treści powinny znajdować się na jakiej podstronie, gdzie powinien znajdować się formularz oraz dane kontaktowe, a także które dane o zachowaniu użytkownika chcielibyśmy mierzyć.
Kluczowym elementem strategii było wyświetlanie reklam jak najwyżej w wyszukiwarce Google na hasła precyzyjnie związane z usługami i produktami oferowanymi przez Klienta. Udało nam się to dzięki wykonaniu bardzo szczegółowej segmentacji kampanii oraz optymalizacji pod kątem indywidualnych stawek dla elementów kampanii takich jak:
- urządzenia,
- lokalizacje,
- demografia,
- harmonogram wyświetlania reklam.
Ważnym elementem całego procesu było również wydzielenie osobnych kampanii dla najlepiej konwertujących słów kluczowych – gdzie w każdej grupie reklam znajdowało się tylko jedno słowo kluczowe. Dzięki temu zabiegowi, udało nam się skutecznie zarządzać Wynikiem Jakości oraz budżetem dla słów kluczowych o największym dla nas znaczeniu.