Storytelling

Storytelling to sposób prowadzenia komunikacji marki z klientami, co często określane jest mianem marketingu narracyjnego. Odpowiednio dobrany i skonstruowany może stać się również fantastyczną formą reklamy, która istotnie różni się od standardowych metod promocji. W storytellingu wszystko opiera się bowiem o historię, której głównym zadaniem jest pobudzanie wyobraźni, poruszanie i wywoływanie emocji. W wielu przypadkach odbiorcy mogą identyfikować się z wprowadzonymi do narracji bohaterami, co pozytywnie wpływa na zapamiętywanie tak subtelnej reklamy.

Historia może przyjmować różne formy, a w tym przede wszystkim: tekstową, wizualną lub audiowizualną. W zdecydowanej większości przypadków najlepiej sprawdzają się właśnie te ostatnie, które jeszcze intensywnie oddziałują na zmysły. Dzięki pobudzeniu emocjonalnemu i sensorycznemu, pomiędzy marką a odbiorcami zaczyna tworzyć się  więź, która pozytywnie wpływa na wizerunek firmy czy zaufanie, którym darzą ją klienci.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *