Bot na Facebooku

Ustawienie automatycznego bota na Facebooku to sposób na to, by osoby nawiązujące prywatny kontakt ze stroną mogły uzyskać natychmiastową odpowiedź. Narzędzie jest fantastycznym sposobem na udzielenie fanom prostych odpowiedzi na pytania w czasie, gdy osoba zarządzająca stroną jest nieobecna. Bot powinien być stosowany raczej w tym właśnie celu, bo prawdopodobnie nigdy nie zastąpi człowieka, który jest w stanie odpowiedzieć nawet na najbardziej wymagające pytania.

Program może przyjmować formy o różnym stopniu skomplikowania – od prostych algorytmów po wprawionych dyskutantów. W obu przypadkach, aby stworzyć takiego asystenta, nie trzeba jednak posiadać wiedzy programistycznej. Istnieją bowiem gotowe rozwiązania, które w znacznym stopniu ułatwiają tworzenie bota i jego poprawną konfigurację.

Boty na Facebooku dają nie tylko szansę „zastępstwa” na czas naszej nieobecności. Obecne rozwiązania pozwalają na to, by narzędzie stało się częścią prowadzonej kampanii marketingowej. Współczesne programy mogą bowiem same wysyłać wiadomości do osób, które chociażby polubiły konkretny post. Bot może także stać się skutecznym informatorem, który wyposaża klientów w wiedzę dotyczącą na przykład tego, co dzieje się z ich zamówieniem lub na kiedy przewidywana jest dostawa kupionego przedmiotu.

Oceń

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *